sobota, maja 09, 2020

MODELONES - zestaw/akcesoria do paznokci.

MODELONES
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post paznokciowy z zestawem, który możecie zamówić na stronie sklepu Modelones.
W zestawie znalazły się akcesoria do paznokci, a jakie?
Wszystko zobaczycie na zdjęciach poniżej, które dla Was przygotowałam. Zobaczycie również stylizacje, które zrobiłam używając produktów z tego zestawu.
Zapraszam na post.

MODELONES MODELONES
 W skład zestawu wchodzi 6 kolorów, plus baza i top.

MODELONES
 2 acrylożele/polygel w kolorze różu i przeźroczystym.

MODELONES
 Kopytko i pędzelek do polygelu.

MODELONES
 4 słoiczki z ozdobami.
 
MODELONES
 Zestaw naklejek wodnych.

MODELONES
 Pyłek holo nr3

MODELONES
 Karuzela z cyrkoniami o różnych rozmiarach.

MODELONES
 Metalowe ozdoby.

MODELONES
 Pęseta do ozdób.

MODELONES
 Pędzle

MODELONES
MODELONES
 Zestaw do paznokci.

MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
 Lampa UV/LED Nature +5 NATPLUS 48W
Najnowszej generacji, profesjonalna lampa UV/LED, która szybko i równomiernie utwardza wszystkie żele, lakiery hybrydowe i inne preparaty światłoutwardzalne dzięki zastosowaniu technologii dual led. Emituje białe światło, które nie męczy wzroku. Lampa posiada energooszczędne źródło światła o dużej mocy i podwójnym zakresie fal 365nm i 405nm. Ponadto, 24 diody dają łączną moc maksymalną o wartości 48W. Lampa posiada wbudowany sensor ruchu, timer 30, 60 sekund. Tryb 1/2 „Low Heat Mode”  to tryb, w którym moc lampy stopniowo wzrasta, niwelując uczucie pieczenia podczas aplikacji żeli budujących. Duży elektroniczny wyświetlacz ułatwia kontrolę czasu.
 Czasy pracy: 30s, 60s, time memory
Pasmo światła: 365nm, 405nm
Żywotność: 50.000 godzin

MODELONES
MODELONES
 Moje stylizacje :)
  
Jak widzicie zestaw do paznokci jest bardzo duży i na pewno opłaca się go kupić >> klik.
Zestaw składa się aż z 23 elementów. Osobno dodatkowo zamówiłam liquid zmieniający kolor >> klik. Najlepiej widać efekt jaki daje na czarnym tle. Ja go użyłam w tej drugiej stylizacji, jako liść. Bardzo fajnie mieni się pod wpływem ciepła, jak tęcza.
Do tego dobrałam jeszcze zestaw 8 różowych pędzli >> klik
Osobiście poznałam już kilka produktów firmy Modelones i jestem z nich bardzo zadowolona. 
Powiem Wam, że pierwszy ten zestaw zamówiłam w połowie marca, akurat wtedy kiedy u nas zaczęła się pandemia. Czekałam miesiąc, paczka nie nadchodziła, w statusie przesyłki była cały czas wiadomość, że jest w Chinach. Napisałam do firmy i okazało się, że moja przesyłka została skonfiskowana. Dlatego do mnie nie dotarła. Została do mnie wysłana identyczna, druga paczka i ta została dostarczona w około 3 tygodnie. Bardzo jestem zadowolona z zawartości. Szczególnie z lampy, która jest na tyle duża, że spokojnie mieści dwie dłonie. Na pewno to skróci czas pracy, mogę obie dłonie zrobić w krótszym czasie.
Kolory lakierów bardzo mi się podobają, brakowało w mojej kolekcji beży, nudziaków i szarości. Jak wiecie jestem sroczką i bardzo lubię kiedy paznokcie są bogato zdobione, a te ozdoby mi na to pozwalają, dają piękne efekty na pazurkach.
Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje stylizacji paznokci z tymi produktami, które użyłam. Na moim instagramie często pojawiają się stylizacje pazurków, dlatego zapraszam do śledzenia mojego konta, kto jeszcze nie śledzi :)

Koniecznie dajcie znać, która propozycja Wam się bardziej spodobała 1 czy 2?

14 komentarzy:

  1. taki zestaw to ja sama bym przygarnęła!!! mani jak zwykle sztoS!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw. Wszystko co najważniejsze w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką lampę, super zestaw, możesz zakładać salon manicure, masz do tego zdolności,ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super jest ten zestaw. Mam podobną lampę. 24 diody robią świetną robotę. A co do stylizacji obie są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zestaw to marzenie nie jednej kobiety. Przepiękne zdobienia zrobiłaś, obie stylizacje mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw jest imponujący. Ale twoje paznokcie podobają mi się jak zawsze. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zestaw, to jest coś! :D Bardzo mi się podobają zwłaszcza te ozdoby i naklejki :) A Twoje paznokciowe stylizacje, jak zawsze zachwycają! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie zawsze coś nowego na paznokcie wypatrzę :) Tak kusisz i kusisz :) Pierwsze słyszę o tej marce, a bardzo mnie zaciekawiłaś. Muszę bliżej przyjrze się zwłaszcza lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny zestaw z pomocą którego można wyczarować śliczne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że sklep posiada bardzo ciekawe akcesoria :D
    Super lampa :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu same cuda!
    Niedawno kupiłam podobną lampę na Alie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To byłby idealny prezent dla mojej mamy na dzień matki <3 Albo na urodziny, jak teraz nie zdążę jej takiego kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger