poniedziałek, maja 04, 2020

FEMMELUXEFINERY - na sportowo, komplet i dwie koszulki.

Femmeluxefinery
 Hej!
Witajcie Kochani :)
  Kolejny raz zrobiłam zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk  
Tym razem postawiłam na sportowe, luźne ubrania. Pokażę Wam czarny komplet i dwie czarne koszulki.
Zapraszam na post.
Femmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
FemmeluxefineryFemmeluxefinery
 I tym razem postawiłam na klasyczną czerń. Wybrałam bardzo fajny, elastyczny komplecik. Są to spodnie 3/4 z kieszeniami. Do tego jest krótsza bluzka z krótkim rękawem, z dosyć dużym dekoltem w szpic. Ten komplecik dostępny jest również w innych kolorach. Bardzo wygodny. Być może skusze się jeszcze na taki sam komplet, tylko w innym kolorze.
Dwie koszulki które zamówiłam, są w rozmiarze owersize, i różnią się tylko napisami. Są to typowe, bawełniane koszulki. Rozmiar jest dosyć duży, takie dobre XL.
Zamówiłam jeszcze czarną sukienkę. Ale jest malutka i nie odważyłam się w niej Wam pokazać, bo ledwo się w nią zmieściłam. Pokażę wam ją na zdjęciu ze strony sklepu, zobaczycie jak ona wygląda. Fajnie byłoby mieć figurę tej modelki :)

Femmeluxefinery
Przyznacie, że sukienka jest śliczna. Mimo mojej diety, którą przeprowadziłam, to jeszcze za mało. Muszę jeszcze zgubić 4kg. Ale obiecuję, że pokażę wam tę sukienkę (albo inną) na sobie ;)
Uważam, że kolejne zamówienie z tego sklepu było udane i jestem z niego zadowolona, ubrania mi się podobają i chętnie je noszę. Jestem zadowolona z faktu, że jest dużo odzieży sportowej, którą najbardziej lubię nosić. Jak widzicie przy takich psach takie najlepiej się sprawdzają i ja się w nich najlepiej czuję. Lubię kiedy nic nie krępuje moich ruchów.
 
Zachęcam, zerknijcie do tego sklepu, znajdziecie ciekawą odzież, która jest na pewno oryginalna, a jeśli lubicie odzież sportową tak jak ja, to tym bardziej.
 Może zainteresują Was również te działy:

Dajcie znać, czy coś zainteresowało Was z mojego zamówienia?

14 komentarzy:

  1. Fajny luźny zestaw, idealny na spacerek czy nawet noszenie po domu. Pięknego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny outfit, a sukienka obledna o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplecik bardzo mi się podoba :) właśnie z powodu rozbieżności rozmiarów nie lubię kupować ubrań online

    OdpowiedzUsuń
  4. super komplecik a oversizowe bluzy czy koszulki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta bluza! lubię zamawiać na ich stronie

    OdpowiedzUsuń
  6. oba zestawy bardzo fajne, w każdej szafie muszą się znaleźć takie wygodne ubrania. jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam komplet w dwóch różnych kolorach. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te koszulki. Lubię takie luźne fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne dresy, ja też ostatnio zamówiłam dwa zestawy. Ale inne i sa bardzo wygodne, a przy tym nie powiem stylowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam komplecik. Bardzo mnie się podoba a tym bardziej że jest bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy zestaw mi się podoba, a czarny to zawsze dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie luźne, wygodne zestawy, nie tylko na spacery, ale również na co dzień :) Z chęcią zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyleczyłam się z kupowania ubrań przez Internet, raczej wolę je kupować stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger