piątek, maja 08, 2020

Elegancko z firmą GRANDIO.PL

GRANDIO.PLGRANDIO.PL
 Hej!
Witajcie Kochani :)
W dzisiejszym wpisie będzie różowo i elegancko, za sprawą pięknego, amarantowego kompletu ze sklepu GRANDIO.PL
Jest to nasza polska firma, która w swojej ofercie ma piękne żakiety, spodnie, spódnice, sukienki i bluzki. Wszystko to, dzięki czemu każda z nas może poczuć się przede wszystkim kobieco, elegancko i pięknie.
Zapraszam na post.

GRANDIO.PLGRANDIO.PL
GRANDIO.PLGRANDIO.PL
GRANDIO.PLGRANDIO.PL
GRANDIO.PLGRANDIO.PL
GRANDIO.PLGRANDIO.PL
 Osoby śledzące mojego bloga wiedzą, że częściej można mnie widzieć w sportowych stylizacjach, niż w takich eleganckich.
W mojej garderobie mało jest eleganckiej odzieży.
Muszę przyznać, że taki garnitur mam tylko jeden. Dlatego postanowiłam to zmienić i powiększyć swoją szafę, o takie właśnie piękne i eleganckie ubrania.
Wybór w sklepie jest ogromny, dlatego ciężko jest się zdecydować na jeden kolor, czy fason. 
Jak wiecie kocham róż, i to nie tylko na paznokciach ;) Uwielbiam również różową odzież. Gdy tylko zobaczyłam ten żakiecik, wiedziałam, że muszę go mieć.

Żakiet GOSIA elegancki klasyczny na podszewce amarantowy >> KLIK.

"Jeśli szukasz modnego, a zarazem wygodnego okrycia wierzchniego, którym uzupełnisz swoje eleganckie stylizacje, żakiet Gosia będzie idealnym wyborem. Możesz go zestawiać z dowolnymi częściami garderoby - spodniami, spódnicami, a nawet ołówkową sukienką i w każdej odsłonie będziesz wyglądać znakomicie. Jeśli zechcesz wystąpić w idealnie dopasowanym do siebie komplecie, polecamy spodnie z tej samej kolekcji o nazwie Gosia Marysia. Z tymi spodniami otrzymasz modny zestaw, w którym poczujesz się stylowo i profesjonalnie. Żakiet Gosia uszyty jest bardzo starannie z dbałością o każdy szczegół. Podszyty jest wygodną i przyjemną w dotyku podszewką. Posiada dwie boczne kieszenie oraz klapy o wydłużonym kroju, które optycznie wysmuklają sylwetkę. Delikatne wcięcie w talii podkreśla kobiece kształty, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo dobrze. Prezentowany model sprawdzi się idealnie jako uzupełnienie stylizacji na wesele, komunię oraz każdą inną uroczystą okazję.
MATERIAŁ: tkanina skład: wiskoza 50%, poliester 45%, elastan 5%"

Przeglądając dalej ofertę sklepu zobaczyłam, że są również spodnie w takim samym, amarantowym kolorze. 

"Eleganckie chinosy to obowiązkowy element każdej kobiecej garderoby. Dopasowany krój i lekko zwężane nogawki do kostek podkreślą twoje atuty, a jednocześnie będziesz wyglądać szykownie i stylowo. Spodnie uszyte są z wysokogatunkowej tkaniny, która nie mechaci się i nie odkształca. Niewielki dodatek elastanu zapewnia komfort i wygodę noszenia. Bardzo dobrze skrojone i pięknie wykończone z dbałością o każdy szczegół. Z przodu dwie wpuszczane kieszenie ozdobione eleganckimi guzikami, które nadają spodniom oryginalnego charakteru. Będą pasować do wielu eleganckich stylizacji. 

MATERIAŁ: tkanina skład: poliester 95 %, elastan 5%"

Nie zastanawiając się długo, skompletowałam cały zestaw, z którego jestem bardzo zadowolona. Całość, zarówno żakiet jak i spodnie chinosy, są dobrze uszyte, wszystko jest równo, nie ma wystających nitek, czy jakiś dziur nie do końca przeszytych. Zawsze nosząc eleganckie żakiety obawiałam się tego, że będzie mi nie wygodnie, że moje ruchy będą skrępowane. W tym wypadku tak nie jest, nosi się bardzo dobrze, bardzo wygodnie. Ruchy nie są skrępowane.  Świetna jakość odzieży, za bardzo przystępną cenę.

Jeśli macie ochotę zamówić sobie coś pięknego i eleganckiego, mam dla Was rabat -15% na hasło "dorota15", który
obowiązuje do końca czerwca na wszystkie nieprzecenione produkty!
https://grandio.pl/
Znacie ten sklep? Jak podobają Wam się te stylizacje? Wolicie styl elegancki, czy sportowy?

17 komentarzy:

  1. jestem zachwycona kolorem tego garnituru. Wyglądasz w nim obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wyglądasz mega elegancko i stylowo, no i świetnie Ci w takim wyrazistym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest elegancko, jest kobieco i bardzo stylowo :) Niesamowicie mi się podoba kolor tego kompletu. Jest bardzo twarzowy, a Ty, wyglądasz w nim zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancki zestaw do biura ale nie tylko, lubię takie komplety ale tu także każdą rzecz można nosić osobno. fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym chyba się nie odważyła na taki kolor, ale trzeba przyznać, że wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyk i klasa sama w sobie <3 Wyglądasz cudownie w tym komplecie. Kolor idealnie do Ciebie pasuje i podkreśla Twoją urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tym kolorem, ale wzięłam jednak zieleń, której jestem wierna. Sklep ma świetny asortyment a ubrania są wysokiej jakości. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz. Ten kolor idealnie do ciebie pasuje. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wygląda Pani w tym komplecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor ma ten garnitur. Wyglądasz w nim genialnie. Pasuje Ci taka elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W garniturach nie chodzę, ale kolor ma piękny! Lubię mocny róż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten odcień różu, świetnie w nim wyglądasz. Garnitur jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki luźny ;) Ewentualnie na coś bardziej oficjalnego czarna sukienka póki co daje radę ;) Albo spódnica z ładną koszulką ;) Garnitur wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger