piątek, maja 15, 2020

STARDORO - nowa kolekcja Rainbow.

STARDORO
Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio doszła do mnie paczuszka z lakierami hybrydowymi STARDORO. Firma jest Wam już dobrze znana z poprzednich wpisów. Dzisiaj pokażę Wam moją nową kolekcję z najnowszej linii Rainbow. Mam nadzieję, że kolorki które wybrałam spodobają Wam się tak samo jak mnie. Do dzisiejszej stylizacji wybrałam dwa kolory 1734 i 1608.
Zapraszam na post.

STARDORO
STARDORO
STARDORO
STARDORO
STARDORO
STARDORO
 Hybryda do paznokci Stardoro nr 1734 z kolekcji Rainbow w kolorze słodkiej neonowej landrynki. 
Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

Hybryda 1608 z kolekcji Light Neon to neonowy zielony kolor.
Nowa, limitowana kolekcja Light Neon to neonowe, bardzo nasycone kolory, świecące w promieniach UV. To kolory idealne na lato!
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
- 3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
- 3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
- DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

STARDORO
STARDORO
Jak wiecie uwielbiam wszelkie odcienie różu, fioletu, czerwieni i to te kolory najczęściej zamawiam i one goszczą na moich paznokciach. Wiosną i latem najczęściej decyduję się na neonowe kolorki, które wprost uwielbiam. Neonowe róże, zielenie, czy żółte odcienie cudnie wyglądają w słońcu, a tym bardziej gdy nasza skóra jest opalona. Powoli zbliża się lato, chociaż już możemy łapać promienie słońca i się opalić. Dlatego ja już zamawiam neonki, by móc się cieszyć pięknym manicure każdego dnia. 
Jak widzicie na zdjęciu pierwszym, nowa kolekcja Rainbow liczy 9 kolorów. Ja wybrałam 5: 1732; 1733; 1734; 1735; 1736 i 1608 który jest neonem, ale z innej kolekcji.
Do stylizacji soczystej limonki, wykorzystałam zielony neon 1608 i róż 1734. Mam nadzieję, że owocowa propozycja przypadnie Wam go gustu :) 

Lubicie takie owocowe mani? Dajcie znać, jakie stylizacje chcielibyście u mnie zobaczyć?

17 komentarzy:

  1. piękne, żywe kolory, najbardziej na paznokciach lubię czerwień i róż, ta zielona kompozycja też jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzy kolory - róże i fiolety - dziś będę malować nimi pazurki i będę wiedziała czy skradły moje serce czy nie. Twoje pazurki jak zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. awww ta zieleń jest niesamowita! ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne, soczyste odcienie! Aż czuć nadchodzące lato :) Ja od jakiegoś czasu stawiam na nudziaki lub stonowane róże, ale tak bliżej lata mam ochotę na takie mocne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są te kolorki, takie żywe i wesołe. A mani wspaniałe, zawsze masz fajny pomysł na malowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolory, chetnie skusilabym sie na taki neonek seledynowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa lakiery z tej kolekcji i jestem nimi oczarowana. Piękne kolory. A mani jak zwykle cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekne kolory!! Cudo! Chcialabym cala taka kolekcje - idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HI! Wonderful shades for summer. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, są idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory przepiękne, na lato totalne must have!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta kolorów duża i śliczna. Twoje paznokcie wygadają jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja mi się bardzo podoba, chyba coś w podobnym stylu zrobię sobie na pazrkach

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ile pięknych odcieni różu, ale ten neonowy zielony wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne i soczyste kolory :) Te róże wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tak przepięknej i kolorowych lakierów do paznokci. Będą idealnie pasować do wakacyjnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger