niedziela, maja 03, 2020

AVA - Bio Karotka, krem do twarzy, serum i krem pod oczy.

AVA - Bio Karotka
Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną nowość firmy AVA, jest to seria z ekstraktem z marchwi Bio Karotka.
W skład tego zestawu wchodzą trzy kosmetyki, krem do twarzy, serum i krem/lotion pod oczy.
Poniżej kilka słów na temat tych produktów i o tym co o nich sądzę. Zapraszam na post.

AVA - Bio Karotka
AVA - Bio Karotka
AVA - Bio Karotka
"Aksamitny krem do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Zawiera bogaty w beta-karoten wyciąg z marchwi, który wygładza, regeneruje i nawilża skórę, działa przeciwstarzeniowo. Przywraca elastyczność i jędrność, zapobiega pogłębianiu się zmarszczek, zwalcza wolne rodniki. Widocznie poprawia koloryt skóry. Zawarte w kremie witaminy B1, B2 i C łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia skórę gładką i promienną."

AVA - Bio Karotka
AVA - Bio Karotka
 "Nowoczesna receptura o szerokim spektrum działania. Ekstrakt z marchwi regeneruje i wygładza skórę. Przywraca skórze elastyczność i nadaje ładny, zdrowy koloryt. Wyjątkowo aktywny składnik – probiotyczny ekstrakt z drożdży pozyskiwany przy użyciu bakterii Lactobacillus plantarum, wyuzupełnia niedobór ceramidów w suchej skórze, zdecydowanie nawilża i działa przeciwstarzeniowo. Ekstrakt z chabra bławatka odżywia i ujędrnia skórę."

AVA - Bio Karotka
AVA - Bio Karotka
Roll-on
"Niweluje cienie pod oczami
Aktywny krem – lotion zawiera wyciąg z marchwi, bogaty w beta-karoten, który poprawia jędrność i elastyczność skóry wokół oczu. Doskonale nawilża redukuje powstawanie zmarszczek. Zdecydowanie poprawia koloryt skóry, niweluje cienie pod oczami. Specjalny kompleks 3 substancji aktywnych zmniejsza worki pod oczami i napina skórę. Ekstrakt z chabra bławatka łagodzi podrażnienia. Masło Shea regeneruje i odżywia skórę. Wyjątkowy aplikator z masażerem poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i wygładza skórę."

 Zacznę od tego, że wszystkie produkty zapakowane są w kartoniki, na których widnieją namalowane marchewki.
Krem do twarzy mieści się w szklanym słoiczku z zieloną nakrętką. Szkło jest przeźroczyste, dlatego dokładnie widzimy zużycie kremu. Sam krem ma kolor żółty. Konsystencja jest żelowa, gęsta. Ogólnie przypomina mi budyń waniliowy/śmietankowy, również pod kątem zapachu. Jest delikatny, jak dla mnie piękny, uwielbiam takie nie męczące zapachy. Krem wygładza, napina, nawilża moją suchą skórę. Po prostu działa.
Serum jest w plastikowym opakowaniu z pompką. Również ma żółty kolor. Tutaj jest to gęsta, żelowa konsystencja. O bardziej rześkim aromacie, ale równie przyjemnym. Bardzo fajnie nawilża skórę twarzy po demakijażu. Wyraźnie daje się odczuć odżywcze, wygładzające i elastyczne, napinające działanie.
Roll-on pod oczy z trzema chłodzącymi kuleczkami bardzo fajnie działa. Osobiście bardzo lubię taką formę nakładania kosmetyku pod oczy. Najlepiej się u mnie takie masażery sprawdzają i używam ich z czystą przyjemnością. Jeszcze nie mogę powiedzieć, czy niweluje cienie, bądź opuchliznę pod oczami, ale też nie podrażnia mojej wrażliwej skóry pod oczami. Bardzo sceptycznie i z dozą niepewności i nieufności podchodzę do kosmetyków pod oczy, bo często mnie uczulały, powodowały pieczenie i zaczerwienienie. W tym wypadku nic niepokojącego się u mnie nie dzieje, jest dobrze i stosuję go z czystą przyjemnością.
Ogólnie ujmując jestem bardzo zadowolona z tej serii, jest niezwykle przyjemna i daje efekty, które widać i czuć pod palcami.
Nasza polska firma coraz bardziej mnie do siebie przekonuje, ich kosmetyki są świetne i na prawdę działają. A do tego nie musimy wydawać  na nie fortuny. 
Za jakiś czas pokażę Wam kolejną serię, będzie to również nowość tej firmy, dlatego wyczekujcie kolejnej recenzji.
Serdecznie polecam, kto jeszcze nie zna tych kosmetyków, to koniecznie musi to nadrobić. Myślę, że nikt nie będzie zawiedziony używając kosmetyków firmy AVA :)

Znacie tę serię? A może macie swoją ulubioną serię AVA?

15 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki Ava, teraz testuję serię Pure%Free, a potem sięgnę po karotkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej marki. Ale kolorek kremu jest ciekawy. Muszę za to wypróbować ten roll-on

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty tej marki. Ciekawi mnie krem pod oczy. Fajna forma aplikatora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roll-on pod oczy to coś dla mnie. Też bardzo lubię taką formę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow marchewka w kosmetykach tego jeszcze nie widziałam! chętnie wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię takie roll ony pod oczy. Obecnie mam z kofeina. Dawno nie używałam kosmetyków rej marki. Chętnie poznałabym ta linie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kosmetyki mnie prześladują - nabrałam na nie ochoty jak tylko po raz pierwszy je zobaczyłam. Mam już na liście do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie poznalam tej marki, ale widze ze szaleje z nowosciami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marchewka kosmetyki z karotka kojarzą mi się z czymś zdrowym i bardzo dobrym. Tych kremów jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio często czytam o tej serii na instagramie i bardzo mnie ona ciekawi. Kosmetyki z ekstraktem z marchwi bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa tej serii z karotenem. Nigdy nie miałam kosmetyków z tym składnikiem i jestem bardzo ciekawa jak wpłynąłby on na moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabo znam kosmetyki Ava, ale mnóstwo z nich mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te kosmetyki, wyglądają bardzo zachęcająco :) Moją uwagę, przykuł zwłaszcza krem, przez swój cudny i bardzo energetyczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam je już gdzieś. I bardzo mnie zdziwiła ta marchewka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie wyglądają te opakowania <3 Chociaż nie wiem, czy te kosmetyki sprawdziłyby się i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger