wtorek, maja 05, 2020

E.Mi - produkty do stylizacji paznokci. Moje zamówienie.

 "E.Mi- międzynarodowa marka produktów do stylizacji paznokci klasy premium.E.Mi wybierają światowe gwiazdy, liderzy branży beauty oraz klientki w 28 krajach świata. E.Mi to globalna marka. Do tworzenia produktów wykorzystywane są surowce wiodących światowych dostawców z Europy, Korei Południowej i USA."
 Dzisiaj pokażę Wam produkty, które ostatnio zamówiłam. Tej marki produktów do stylizacji paznokci jeszcze u mnie nie było. Dlatego tym bardziej zapraszam na post.



 Piękne, silikonowe naklejki 3 i 5D. Łatwe w użyciu i dające piękny efekt a paznokciach. Jeśli nie macie pomysłu na ozdobienie paznokci, lub nie macie do zdobień talentu, to takie naklejki będą dla Was idealnym rozwiązaniem.
 
 Pigment wcieramy aplikatorem w Top, który suszymy w lampie LED 30 sek. Jest to pyłek holo, kameleon.
 
 Żel budujący w "pędzelku"
• Lżejsza konsystencja dla wygodnego modelowania z buteleczki.
• 100% samopoziomowanie.
• Naturalny odcień.
UNIWERSALNY
NA WSZYSTKIE RODZAJE LAMP LED.
Polimeryzacja 2 min.

• nadaje się do słabych i zniszczonych paznokci;
• wzmacnia, modeluje, wydłuża;
• schnie w dowolnej lampie;
• nie zapowietrza się
Acrigel- najlepsze właściwości akrylowe + najlepsze właściwości żelu:
• plastyczny i ciągliwy;
• wysoka przyczepność;
• lżejszy i mocniejszy;
• bezwonny;
• nie cieknie przy modelowaniu.
Nadaje się do wszystkich rodzajów lamp

 Są to bazy budujące z delikatnymi drobinkami w środku. Dają przepiękny, delikatny efekt na paznokciach. W kilku odcieniach do wyboru.

Na stronie jest duży wybór przeróżnych pędzli do zdobień, do żelu, do akrylu. Do One Stroke, czy Zhostovo.

 Na powyższych zdjęciach, pokazałam Wam moje stylizacje, które zrobiłam tymi produktami. Paznokcie przedłużyłam akrylożelem, nałożyłam bazę budującą z drobinkami, która jest niesamowicie delikatna, idealnie nadają się do ślubnych stylizacji. Równie pięknie będzie się prezentować z babyboomerem. 
Mnie osobiście bardzo urzekła piękna, pastelowa kolorystyka wszystkich produktów E.Mi
Nie tylko produkty są piękne na zewnątrz, ale również są to wysokiej jakości produkty do stylizacji paznokci.
Mnie osobiście bardzo dobrze pracuje się tymi produktami.
Z ogromną chęcią chcę poznać kolejne produkty.
Zachwyciły mnie silikonowe naklejki, dające efekt 3 i 5D. Szczególnie te z motywem kwiatów, czy liści, są boskie. Na paznokciach wyglądają rewelacyjnie. Jedną z nich ozdobiłam paznokieć, możecie zobaczyć na zdjęciu wyżej.
  Równie pięknie będą się prezentować w ślubnych stylizacjach, jako delikatne dodatki. Na stronie jest ogromny wybór podobnych naklejek. Jeśli bardziej lubicie biżuteryjne, na bogato, to takie również znajdziecie.
Wszystkie produkty Wam podlinkowałam, żebyście mogli je od razu znaleźć. Ale zachęcam również do przejrzenia całej oferty sklepu E.Mi, która jest bardzo duża, na pewno wiele produktów Was zainteresuje. 
 Polecam gorąco :)

Znacie produkty tej firmy? Podobają Wam się moje propozycje stylizacji? Która najbardziej wpadła Wam w oko?

15 komentarzy:

  1. super, masz talent do paznokciowych stylizacji, zawsze jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda, Te naklejki wyglądają przepieknie. Muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką ale chętnie ją poznam, bo lubię eksperymentować w tym temacie :) przepiękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne manicure! Lubię taki błysk na paznokciach :) Wpadły mi w oko też te naklejki - muszę sobie sprawić, bo mam ochotę na coś nowego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki świetnie się prezentują, zresztą nawet nie umiałabym wybrać, który manicure mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, jakie cuda potrafisz wyczarować na paznokciach:). Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne jak zwykle! Zdecydowanie masz talent!!!
    piękne odcienie na paznokciach uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne dodatki do stylizacji paznokci, naklejki mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdobienia, chodza za mna tez ostatnio takie ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twojej kolory na paznokciach, zawsze zaskakujesz, znowu tak się stało.

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu u Ciebie prawdziwe paznokciowe cuda :D Zazdroszczę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam Twoje stylizacje paznokciowe <3 Pięknie się to wszystko prezentuje :) Marki nie znam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zamówienie a Twoje stylizacje paznokci jak zawsze zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  14. Te brokatowe są mega <3 Plus zazdroszczę takich długich paznokci :D U mnie nie przetrwałyby tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger