środa, czerwca 03, 2020

BIOBAZA - micelarny żel pod prysznic, mleczko do demakijażu i GIFT BOX Basilur.

oriental gift box
Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam dwa kosmetyki firmy Biobaza, będzie to mleczko do mycia twarzy/demakijażu, oraz żel pod prysznic. Zobaczycie również Gift Box z różnymi rodzajami herbat, które są przepyszne w smaku i bardzo godne polecenia.
Zapraszam na post.

BIOBAZA
BIOBAZA
BIOBAZA
BIOBAZA
 Delikatne mleczko do demakijażu, zalecane do cery suchej i wrażliwej.
Kremowe mleczko do demakijażu to 97% naturalny preparat, który został wzbogacone dobroczynnymi i odżywczymi olejkami. W jego skład wchodzi m.in. olej migdałowymi, winogronowymi oraz ekstrakty z ziół; dzięki tej kompozycji produkt idealnie nadaje się do oczyszczania suchej i skłonnej do podrażnień cery.

Sposób użycia: Nałożyć mleczko na koniuszki palców (lub wacik) i delikatnie rozprowadzić po twarzy okrężnymi ruchami. Spłukać letnią wodą.
Składniki ziołowe: olej migdałowy, olej winogronowy

BIOBAZA
BIOBAZA
BIOBAZA
 Innowacyjna formuła żelu pod prysznic łączy w sobie micele i naturalne olejki: migdałowy, oliwkowy, winogronowy, jojoba arganowy oraz kompleks witamin E5*.
Podczas gdy micele delikatnie usuwają zanieczyszczenia, wychwytując je niczym magnes, kompozycja olejków dbają o nawilżenie i odżywienie skóry, zabezpieczając ją jednocześnie przed utratą wody. 
Witamina E* nie bez powodu nazywana jest witaminą młodości. Poprawia ona nawilżenie skóry, przez co nawodniona skóra pozostaje dłużej młoda i sprężysta. Ponadto działa kojąco oraz łagodząco, co wspomaga regenerację naskórka.

Składniki ziołowe: migdały, argan, jojoba, winogrona, oliwka

oriental gift box
oriental gift box
Mieszanka herbat z kolekcji „Orientalnej” – 6 smaków po 10 saszetek.
* MAGIC NIGHTS - 100% czarna herbata cejlońska z nutą truskawki, moreli, ananasa i papai. 
* GOLDEN CRESCENT - 100% czarna herbata cejlońska bez dodatków.
* MOROCCAN MINT -  100% Zielona herbata cejlońska, wielkolistna z marokańską miętą.    
* MASALA CHAI - 100% czarna herbata cejlońska z dodatkiem naturalnych przypraw (kardamon, goździki, cynamon, imbir, gałka muszkatołowa, pieprz). 
* WHITE MOON - 100% zielona herbata OOLONG wysokogórska z nutą mleka, o delikatnym smaku. 
* FROSTY AFTERNOON - 100% czarna herbata cejlońska z nutą marakui i pomarańczy.
Owocowa kompozycja zachwyci smakiem i ukoi Twoje zmysły. 

Saszetki pakowane oddzielnie, pełen aromat w każdej filiżance.
Ilość saszetek - 60szt.

 Mleczko do mycia twarzy/demakijażu, jest w białej butelce z pompką. Butelka ozdobiona jest naklejką, na której znajdują się wszystkie informacje dotyczące tego kosmetyku. Cała szata graficzna jest delikatna i estetyczna. Samo mleczko jest białego koloru i konsystencji śmietany. Zapach jest specyficzny, na pewno nie jest perfumowany. Taki delikatny, naturalny, nie drażniący. Dzięki swojej dużej pojemności będzie bardzo wydajny i na długo wystarczy. Mleczko ma dobre, delikatne działanie. Ja głównie używam go do mycia twarzy, ponieważ do demakijażu wolę używać płynów micelarnych.
Żel pod prysznic schowany jest w prostokątnej, ciemnej butelce z pompką. Okrywa ją naklejka z napisami i rysunkiem. Sam żel jest przeźroczysty, o bardzo ładnym zapachu. Żel dobrze się pieni. Skóra po umyciu nie jest już taka sucha jak była wcześniej. Nie czuję ściągania po prysznicu. Oba te kosmetyki bardzo fajnie się u mnie sprawdziły. Jeśli lubicie sięgać po naturalne kosmetyki, to szczerze wam je polecam, są świetne.
Do tego, firma jest dystrybutorem również przepysznych herbat, czy kaw. U mnie widzicie świetny Gift Box, który sprawdzi się również idealnie jako prezent. Herbaty mają przepyszne smaki. Nawet moja córka bardzo często po nie sięga, tak jej smakują, a wcześniej nie lubiła pić herbat. Jej ulubioną jest zdecydowanie White Moon z nutką mleka, jest bardzo delikatna, dla dzieci idealna. Z dodatkiem miodu będzie jeszcze smaczniejsza. Polecam ten box, jest rewelacyjny, jeśli lubicie popijać herbatkę to koniecznie musicie go mieć.

Znacie te kosmetyki firmy Biobaza? Kto z was lubi pić herbatę? A może wolicie kawę?

15 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten żel micelarny, wydaje się bardzo fajny i w sumie z chęcią go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HErbatki Basilur miałam i stwierdzam ze są naprawdę przepyszne. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj ten zestaw herbatek bardzo mi się podoba! chętnie bym go przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny zestaw, chciałabym poznać kosmetyki tej marki a herbatki to super dodatek, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki mocno mnie zaciekawiły - znam markę i lubię. Co do herbat to mam w domu zapach tych od Basilur i często piję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te herbaty to coś dla mnie. Zaciekawiła mnie szczególnie FROSTY AFTERNOON. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gift najbardziej mi odpowiada. Z checia sprobowalabym je. Ale kosmetyki też są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam marki, żel chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki żel pod prysznic to bym chciała, bez przerwy mąż albo dzieci mi podbierają moje kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel bardzo do mnie przemawia. Lubie stosować takie z olejkami bo ładnie nawilżają skórę. Z marką jeszcze się nie spotkałam. Co do herbaty to zdecydowanie ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam herbatki Basilur i takim boxem bym nie pogardziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie jestem team herbatoholik :) Kawy nie pije już ponad 5 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale żel pod prysznic, zachwycił mnie swoim opakowaniem i z chęcią bym go przetestowała :) A dobrą herbatką, nigdy nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw herbat wygral jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam kosmetyki, ale piękny masz kubek! No zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger