piątek, czerwca 05, 2020

E.Mi - Paint Gele i stylizacje z owadami.

Emischool
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Osoby zajmujące się stylizacją paznokci zawodowo, bądź z zamiłowania ten post zaciekawi i zainteresuje.
 Produkty firmy E.Mi już poznaliście, pisałam o nich we wcześniejszych postach. Dzisiaj pokażę Wam kolejne produkty, zobaczycie również moje dwie stylizacje, które zrobiłam za pomocą tych produktów.
Zapraszam na post.

Emischool
Emischool
Emischool
Emischool
 Gemty Gel - żel do zdobień bez warstwy dyspersyjnej, ma półprzezroczystą opalizującą konsystencję, dzięki czemu możesz osiągnąć niezrównany efekt witrażu, efekt szlachetnych kamieni o różnym kształcie i wysokości.
Gemty Gel doskonale współpracuje ze specjalnie zaprojektowanym Charmicon i Naildress. 
Gemty Gel polimeryzuje się w lampie LED - 1 min lub w lampach LED (45 W) i LED / CCFL - 2-3 min 
 2. Gemty Gel Magenta
 Gemty Gel do zdobień 5D bez ostatecznej lepkości. Produkt końcowy nie wymaga użycia topu.
• 6 podstawowych kolorów emaliowych - możliwość stworzenia całej palety pastelowych odcieni.
• Opcje ekspresowe w połączeniu z Charmicon.
• Korzystna objętość 2 ml, wygodne opakowanie.
Czas polimeryzacji - w lampie E.Mi (30 W) - 2 min lub w lampach LED (45 W) i LED / CCFL - 2-3 min.
 
Emischool
Emischool
Emischool
Brokatowy, mocno błyszczący paint żel.

2. Wall Street
 Głęboki, czerwony odcień z delikatnym połyskiem.

 Od jakiegoś czasu mam przyjemność poznawać różne produkty firmy E.Mi 
Nie dość, że zachwycają swoimi pięknymi różowymi, pastelowymi opakowaniami, to jeszcze ich jakość jest świetna.
Do tych dwóch stylizacji użyłam dwóch paint żeli, żeby nie było zbyt nudno i jednokolorowo, rozjaśniłam obie stylizacje, zrobiłam po jednym białym paznokciu ze wzorkami.
Tym razem na pazurkach zrobiłam ważkę i biedronkę. Gemty żele użyłam do stworzenia tych owadów, do zdobień 3D/5D, bądź do zdobień biżuteryjnych są idealne.
Polecam Wam te produkty, jestem nimi zachwycona, bardzo dobrze się je używa, również zachwycają swoją jakością, a to jest moim zdaniem najważniejsze.

Mam nadzieję, że moje propozycje wam się spodobają? Dajcie znać, która bardziej wpadła wam w oko, ważka czy biedroneczka?

12 komentarzy:

  1. ta czerwień jest genialna, kocham ten kolor a odcień jest wyjątkowy, bordo też mi się podoba, jestem pod dużym wrażeniem Twoich paznokci, ja nigdy nie miałam długich

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie czerwienie bym chciała mieć! są przepiękne! a ja po prostu kocham ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza czerwień jest po prostu cudna, a malunek na paznokciu świetny <3 Podziwiam za talent i cierpliwość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. omg w tej [pierwszej stylizacji dosłownie się zakochałam! ale czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i te owady ślicznie się prezentują. U Ciebie pazurki zawsze mnie bardzo zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdobienia - dla mnie jesteś mistrz w tym co robisz. Muszę sobie sprezentować jakieś żele do malowania i spróbować swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki. Mogę tylko pozazdrościć. Z checia chciałabym mieć takie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow nie wiem co ładniejsze zdobienia czy kolory pazurków

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten odcień czerwieni jest po prostu przepiękny <3 W ogóle te żele wyglądają niesamowicie na paznokciach. Chciałabym mieć choć w połowie takie zdolności do zdobień, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordowy bardziej mi się podoba w sam raz odcień na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! niesamowite, kolor zachwyca! Uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne. Sama nie wiem czy bardziej podoba mi się wersja z biedronką czy z ważką :) Obie ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger