niedziela, czerwca 07, 2020

STARDORO - kolekcja Rainbow, numer 1732 i 1735. Stylizacje.

Stardoro
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu pokazywałam wam najnowszą kolekcję lakierów hybrydowych Rainbow firmy STARDORO.
Dzisiaj zobaczycie dwa kolejne kolory z tej serii, będzie to numer 1732 i 1735. Ciekawa jestem, który bardziej wam się spodoba.
Zapraszam na post.

StardoroStardoro
Stardoro
Stardoro
 Hybryda do paznokci Stardoro nr 1732 z kolekcji Rainbow w cukierkowym różowym kolorze.
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

Stardoro
Stardoro
 Hybryda do paznokci Stardoro nr 1735 z kolekcji Rainbow w purpurowo różowym kolorze.
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

Pierwsza stylizacja, to piękny, cukierkowy róż numer 1732. Żeby nie było nudno i zbyt słodko, ozdobiłam wzorkiem i neonowymi pudrami Cuccio. Dodatkowo na dwóch paznokciach odbiłam srebrną folię. 
W drugiej stylizacji jest użyty numer 1735, to mocny, purpurowy róż. Na niego nałożyłam matowy top. Namalowałam kropeczki o różnej wielkości i również na nie nałożyłam neonowe pudry.
Bardzo jestem ciekawa, czy lubicie nosić róż na paznokciach i który odcień bardziej wam się spodobał?
Przypominam, że nadal trwa promocja na te lakiery i teraz możecie je kupić za 19zł/6ml.

Dajcie znać, która stylizacja bardziej wam się spodobała? Lubicie takie neonowe wzorki?

13 komentarzy:

  1. bardzo ładna kolekcja, piękne kolory lakierów a paznokcie wyglądają super zarówno w macie jak i w połysku . obie stylizacje super

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to świetna kolekcja pod względem kolorystycznym i jak tak patrzę na wzornik, to wszystkie bym mogła mieć :). Ja akurat bardzo lubię takie kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolekcja kolorków, każdy ma coś w sobie jest z czego wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te dwa kolorki u siebie i podobają mi się mocno te odcienie - takie wakacyjne. A zdobienia piękne robisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba druga wersja przemawia do mnie bardziej! piękne są odcienie tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kolekcja jest genialna♥️ świetny pigment i super konsystencja♥️ twoje stylizacje jak zwykle petarda♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. lakierów nie znam, ale te róże są przepiękne, nawet neonowa zieleń mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje paznokciowe stylizacje dziś zdecydowanie matowa robi na mnie wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana uwielbiam Twoje zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobaja mi sie odcienie tych kolorów i widać, że one są trwałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne kolorki na lato, i te piękne pazurki - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, ja mam na swoich paluszkach kolor pomarańczowy jak i flaminga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te odcienie różu mi się podobają. W sezonie letnim chętnie stawiam na takie nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger