sobota, czerwca 13, 2020

BLUESKY - lakiery hybrydowe nr A076 i DC36 + Top Coat Velvet.

BLUESKY - lakiery hubrydowe
 Hej!
Witajcie Kochani :)
W dzisiejszym poście pokaże Wam lakiery hybrydowe firmy Bluesky, o numerach A076 i DC36. Jestem bardzo ciekawa, czy któryś z kolorów będzie w waszym guście i czy Wam się spodoba.
Tradycyjnie oba kolorki zobaczycie jak wyglądają na paznokciach.
Zapraszam na post.

BLUESKY - lakiery hubrydoweBLUESKY - lakiery hubrydoweBLUESKY - lakiery hubrydowe
BLUESKY - lakiery hubrydowe
BLUESKY - lakiery hubrydowe
BLUESKY - lakiery hubrydowe
 BLUESKY nr A076
To śliczny, fioletowo-wrzosowy kolorek przywołujący na myśl bukiet pięknego, pachnącego bzu. 
Będzie pięknie prezentował się solo, jak również w połączeniu z innymi kolorami, czy zdobieniami. Wszystko zależy od naszej kreatywności i wyobraźni. Ja nałożyłam tylko na dwa paznokcie lakier przeźroczysty z pięknymi, mieniącymi drobinkami.

BLUESKY - lakiery hubrydowe
BLUESKY - lakiery hubrydowe
BLUESKY - lakiery hubrydowe
 Bluesky DC 36 LOVELY PINK
 To słodki, cukierkowy róż, neonowo-pastelowy. Cudownie na żywo wygląda. Idealnie wpisuje się w letnie, wakacyjne trendy. Ten kolorek na pewno spodoba się wielu kobietom. Nawet jako jeden kolor położony na paznokcie wygląda uroczo, nie potrzeba mu ozdobników. Jednak ja, jak to ja musiałam coś dodać i położyłam fajny przeźroczysty lakier z różnej wielkości drobinkami biało-czarnymi. Bardzo mi się spodobało takie zdobienie i myślę, że fajnie to wygląda.
Oba kolory bardzo mi się podobają. Zresztą pewnie pamiętacie, już nie raz wspominałam że kocham róż i fiolet, dlatego i te kolorki wpisują się do grona moich ulubieńców.
Trzecią buteleczkę, którą widzicie na zdjęciach, jest to matowy top.
Więcej kolorów lakierów hybrydowych Bluesky znajdziecie TUTAJ

Ciekawa jestem, który z tych kolorów bardziej Wam się spodobał? Znacie lakiery hybrydowe firmy Bluesky? 

13 komentarzy:

  1. tą markę pierwsze co widzę, ale kolorki ma cudowne :) piękne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Och bardzo podobają mi się oba kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam lakierów tej marki ale oba kolorki wyglądają prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze kocham fiolety, o tej marce jednak jeszcze nie słyszałam. Pazurki jak zawsze u Ciebie piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kolorki są bardzo ładne i wyglądają fantastycznie na paznokciach. Czuć lato jak się patrzy na te zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze, szczególnie LOVELY PINK wpadł mi w oko, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te lakiery ale nie jestem szczególną fanką różu na swoich pazurkach :P tak samo mam z czerwienią. są piękne ale u mnie mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga stylizacja mnie urzekła. Mignęła mi w weekend na insta albo fb i zapamiętałam ją. Masz mega talent. Co do lakierów, to o marce słyszę chyba po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fioletowy kolor bardzo mi się podoba na twoich paznokciach..Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piekne kolory mają te lakiery. Druga stylizacja skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mają bardzo ładne kolory te lakiery

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger