czwartek, czerwca 25, 2020

FEMMELUXEFINERY - różowy komplet i 3 koszulki.

FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Kolejny raz zrobiłam zamówienie na stronie sklepu femmeluxefinery.co.uk  
  Kolejny raz postawiłam na sportowe, luźne ubrania. Pokażę Wam różowy komplet, dwie czarne koszulki i jedną niebieską.
Zapraszam na post.


FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
FEMMELUXEFINERYFEMMELUXEFINERY
 Tym razem zamówiłam świetny, różowy komplecik. Jest bardzo wygodny, mam już jeden w czarnym kolorze, podobny do tego zestawu, ale tutaj jest dużo mniejszy dekolt. Spodnie mają wszyte kieszenie. Koszulka jest z krótkim rękawem.  Polecam, jeśli Wam się podoba, to warto się na niego skusić.
Czarna koszulka z różowymi ustami jest trochę mniejsza od tej z żółtymi ustami. Miła w dotyku, z cienkiego materiału. 
Druga czarna koszulka, czyli wspomniana z żółtymi ustami, jest duża. Jeśli chcemy ukryć niedoskonałości figury, bądź użyć jej jako tunikę do legginsów, to dobrze się w tej roli sprawdzi. 
Niebieska koszulka jest z fajnym, ciekawym wakacyjnym wzorem. Idealna na letnie, gorące dni. Świetnie będzie pasowała do spodenek, czy dżinsowej mini.
Ogólnie z zamówienia jestem bardzo zadowolona. Wszystkie rzeczy mi się podobają i są dobrej jakości.
Wybaczcie, że nie zdążyłam wyprasować tych ubrań, ale śpieszyłam się, żeby Wam je od razu pokazać, a czasu u mnie wolnego jest bardzo mało. Dziwnie jest tak robić zdjęcia do lustra, ale teraz będę Was takimi zasypywać, myślę że nie będzie Wam to przeszkadzało. Ważne, żeby było dobrze widać ubrania ;)
Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz wpadła Wam w oko.
Jeśli nie, to nic straconego, asortyment jest tak obszerny i bogaty, że na pewno coś dla siebie odpowiedniego znajdziecie.
Jeśli lubicie wygodną odzież, to zerknijcie na te działy:
 
A Ty lubisz nosić takie koszulki? Znacie sklep Femmeluxefinery? Podoba Wam się odzież z tego sklepu?

14 komentarzy:

  1. Też wybrałam tą ostatnią koszulkę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten różowy kompielcik jest genialny, nie wiem jak to się stało, że ja go nie widziałam, możesz mi dać link na fb ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotka ale z Ciebie chudzinka :) Wyglądasz pięknie - fajne te ciuchy - pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zamowienie, rozowy dres jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce znam, ale nie lubię kupować ubrań online :). Koszulki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tym różowym kompleciku! super

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zamówienie, zwłaszcza różowy komplet wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak nosze takie koszulki, bo są bardzo wygodne i te różne obrazki są zawsze świetnym uzupełnieniem stylówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Te koszulki z ustami mam zamiar zamówić, bardzo mi się podobają i chętnie uzupełnie nimi szafę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten różowy komplecik bardzo mi się podoba. Ja zamówiłam jedną koszulkę z ustami, jednak nie trafiła ona w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się nad różowym kompletem, jednak za krótkie sa dla mnie te spodnie, a koszulki super, też mam w usta, ale białą

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi koszulkami, ale na działkę czy grilla czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne koszulki, bardzo mi się podobaja
    Ja mam taką tylko w różowym kolorze. Super w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger