środa, czerwca 24, 2020

E.Mi - różne, ciekawe akcesoria do paznokci.

Emischool
Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejne produkty, które będą potrzebne każdej pazurkomaniaczce. Ostatnio zamówiłam więcej rzeczy z firmy E.Mi , dlatego żeby post nie był bardzo długi, będę pokazywała po kolei produkty w kilku częściach.
Dzisiaj zapraszam na pierwszą. Mam nadzieję, że coś z tego również i Wam się przyda.
Emischool
Emischool
• Gęsty kamuflujący żel-galaretka o delikatnym różowym kolorze ma dobre właściwości kamuflażu, doskonale kryje wszelkie niedoskonałości paznokci i jest łatwy w opiłowaniu.
• Naturalny odcień kamuflażu ukrywa przejście koloru z naturalnych na sztuczne paznokcie i nie tworzy granicy podczas odrastania.
• Żel jest elastyczny, posłuszny, dobrze utrzymuje wysokość i nie poziomuje się. Ze względu na wysoką lepkość Soft Pink Jelly Gel jest idealny do modelowania z  "jednej kropli" i na kilku paznokciach jednocześnie.
• Wielofunkcyjny. Galaretka jest idealna zarówno do francuskiego manicure, jak i klasycznych technik modelowania.

Emischool
Emischool
• Innowacyjny kształt formy uwzględnia wszystkie cechy anatomiczne łożyska paznokcia i pozwala na stworzenie naturalnego wygięcia budowanych paznokci.
• Zalecany do profesjonalnego użytku w warunkach salonowych
Emischool
Emischool
• Optymalny do korekcji i usuwania żelu.
• Komfort pracy. Tworzy wióry, a nie kurz.

Emischool
Emischool
 12 rozmiarów w jednym opakowaniu: 
Nr. 0, nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 5.5, nr 6, nr 6.5, nr 7, nr 8, nr 9

Emischool
Emischool
Emischool
 Wygodna paleta do przechowywania i mieszania farb żelowych: dwa poziomy po 12 komórek.

Emischool
Emischool
 Syntetyczny pędzel do idealnego ombre.

 Precyzyjny pędzel liniarny do cienkich linii, ornamentów i drobnych elementów zdobień.

Emischool
Emischool
 Tipsy-łyżeczki na łańcuszku do prezentacji kolorów wzorków.

Emischool
Emischool
 Chusteczki oczyszczające, nawilżane E.Mi, 100 szt. aloe vera

Na potrzeby bloga i instagrama, często zmieniam i robię stylizacje moich paznokci, dlatego potrzebuję dużo żeli, form do przedłużania paznokci i wiele innych rzeczy. Lubię nowości i lubię je testować, oceniać i patrzeć jak się u mnie sprawdzają i czy będę z nich zadowolona, czy jak będzie mi się nimi pracowało. Tak również jest w przypadku tej jak dla mnie nowej firmy. Już powoli zaczynam ją poznawać i zaczynam mieć o niej swoje zdanie.
Zaczęłam od żelu, który jest żelem budującym, bardzo gęstym, typu "galareta". Ten żel nie spływa na skórki, pozostaje w miejscu tak jak go sami uformujemy. 
Formy są nie duże, bardzo dobrze się je podkłada, klej mocno i dobrze trzyma.
Frez kukurydza, do zdejmowania masy żelowej. Bardzo mi się przyda przy ciągłym przedłużaniu moich paznokci, bo później trzeba je jakoś ściągać ;)
Te różowe tipsy zamówiłam, do ćwiczeń. Będę na nich ćwiczyła zdobienia. Kupiłam sobie do tego specjalny, kryształowy stojaczek. Nie pozostaje nic innego jak tylko brać się do ćwiczeń ;)
Biała, plastikowa paleta do przechowywania, mieszania żeli kolorowych, do paintów. Znajdują się w niej dwa poziomy, po 12 wgłębień, czyli na 24 kolory. Przydaje się, żeby nie trzeba było co chwilę otwierać i zamykać wszystkich żeli, można mieć wszystkie kolory w jednym miejscu. Bardzo pomocna rzecz.
Dwa pędzelki, jeden do ombre, a drugi do zdobień, do cienkich linii. Mimo, że ombre robię najczęściej gąbeczką, to zawsze byłam ciekawa jak się je robi takim pędzelkiem. Teraz będę mogła się o tym przekonać.
Żebym mogła Wam pokazywać poszczególne kolory lakierów, czy żeli zamówiłam do tego celu tipsy/wzornik na łańcuszku.
Ostatnią rzeczą są nawilżane chusteczki o pięknym, aloesowym zapachu. W opakowaniu jest 100sztuk. 
To co Wam dzisiaj pokazałam, jest to część całego mojego zamówienia, już niedługo zobaczycie kolejną, również z różnościami. Powoli zaczynam być coraz bardziej zachwycona asortymentem i jakością produktów firmy E.Mi
Na dzisiaj to tyle, do następnego :)
Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Same przydatne rzeczy :) Ja sobie muszę kupić nowe cążki, bo poprzednie się zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie odwiedzę tą stronę i może sobie coś wybiorę, bo mają świetne rzeczy do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zamówienie, jeśli chodzi o paznokcie i akcesoria do nich to jestem kompletnym laikiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki, wzorniki i frez chętnie bym przygarnęła do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. galaretka mnie zainteresowała, przydatna ta paletka i łyżeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne akcesoria. Ja właśnie szukam frezu, konkret zdzieraka więc zajrzę na stronkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam sie jeszcze z ta marka. Akcesoria bardzo ładnie się prezentują. Zainteresował mnie ten żel galaretka.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, idealny na każdej kobiety która chce mieć piękne i długie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pamiętam, czy spotkałam się z tą marką już, ale widzę że warto się nią zainteresować i jej asortymentem

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi akurat nic by się nie przydało, ale wiele osób na pewno znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow naprawdę duże zamówienie jeżeli jest to nie koniec. Fajnie jak ktos lubi i umie zrobić sobie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger