czwartek, czerwca 04, 2020

Merz Spezial Dragees, 60 tabletek - suplement diety. Rozpoczęcie kuracji.

Merz Spezial Dragees
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj zrobię tylko małą zapowiedź tabletek firmy Merz Spezial Dragees. Jest to suplement diety, korzystnie wpływający na naszą skórę, włosy i paznokcie.
Pełną relację z tego jak sprawdziły się u mnie te tabletki, napiszę po trzech miesiącach stosowania.
Zapraszam na wpis.
Merz Spezial DrageesMerz Spezial Dragees
Merz Spezial Dragees
Merz Spezial Dragees

Merz Spezial Dragees, 60 tabletek

"Suplement diety na zdrowe włosy, skórę i paznokcie Merz Spezial zawiera składniki takie jak: biotyna, niacyna i cynk. Stosowanie tabletek Marz Special zalecane jest osobom mającym cienkie, rozdwajające się i nadmiernie wypadające włosy, łamliwe paznokcie oraz suchą i wrażliwą skórę. Takie objawy mogą wynikać z niewłaściwej diety, ubogiej w istotne dla zdrowia składniki mineralne i odżywcze. Suplementacja preparatem Merz Special ma pozytywny wpływ na kondycję i wygląd skóry, włosów i paznokci.

Wskazania do stosowania drażetek Merz Spezial:
Stosuje się w przypadku schorzeń skóry różnego pochodzenia, nadmiernego wypadania i łamliwości włosów i paznokci. Zalecany jest także w trądziku, w okresie dojrzewania oraz w stanach niedoboru i zwiększonego zapotrzebowania na witaminy i żelazo.
Właściwości preparatu Merz Special Dragees:
Merz Spezial na włosy, skórę i paznokcie zawiera zestaw witamin i innych wykorzystywanych przez organizm substancji uzupełniających dietę (żelazo, cystynę, &-karoten oraz substancje pochodzące z drożdży). Skóra wrażliwa na niedobory witamin i związków mineralnych. Odpowiedni zestaw witamin i innych ważnych składników odżywczych regeneruje skórę, włosy i paznokcie oraz chroni je przed występowaniem uszkodzeń, zaburzeń czynności i wyglądu, powstających w  wyniku braków żywieniowych lub stanów zwiększonego zapotrzebowania organizmu.
Merz Spezial  - Efekty systematycznej i prawidłowej suplementacji:
  • Promienna skóra o zdrowym wyglądzie
Biotyna, witamina B2, niacyna (nikotynamid) oraz cynk zawarte w Merz Spezial Dragees odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd. Z wiekiem tracimy w skórze kolagen - witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu prawidłowego funkcjonowania skóry.
  • Gęste, lśniące włosy
Cynk i biotyna pomagają zachować zdrowe włosy. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina.
  • Piękne, mocne paznokcie
W Merz Spezial Dragees, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są: cynk, żelazo, oraz aminokwasy zawierające siarkę, wchodzące w skład białka soi.

Zalecane spożycie:
Dawkowanie Merz Spezial : doustnie: 1 drażetka dwa razy dziennie.
Ulotka Merz Spezial ostrzega aby nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt zawiera laktozę – cukier z mleka. Preparat nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. 
Merz Spezial skład:
Składniki aktywne suplementu diety Merz Spezial:
2 drażetki (dawka dobowa) zawierają:
Skład % realizacji dziennego zalecanego spożycia
Witamina C 120 mg 150%; Niacyna 30 mg1 187%; Witamina E 13,4 mg2 112%; Kwas pantotenowy 7,2 mg 120%; Witamina B6 3,2 mg 229%; Witamina B2 2,6 mg 186%; Witamina B1 2,4 mg 218%; Witamina A 787 μg3 98%; Folacyna (kwas foliowy) 400 μg 200%; Biotyna 60 μg 120%; Witamina B12 2 μg 80%; Żelazo 5 mg 36%; Cynk 5 mg 50%; Sproszkowane białko soi 50 mg *
w tym: Cysteina 0,55 mg *
Tabletki znajdują się w szklanych, bardzo ładnych, białych buteleczkach. Buteleczki pakowane są również w osobny kartonik, na którym są wypisane wszystkie informacje dotyczące suplementu. Wewnątrz znajduje się 60 tabletek/drażetek. Drażetki są różowego koloru. Nie są duże, wyglądają jak cukiereczki, dlatego jeśli mamy dzieci, to musimy uważać i schować je przed nimi, bo z ciekawości będą chciały je zjeść.
Od jakiegoś miesiąca borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów, bardzo jestem ciekawa jak spiszą się te tabletki pod tym względem, bo na tym mi najbardziej zależy, żeby zahamowały ich wypadanie i żeby pojawiły się baby hair.
W każdym opakowaniu jest po 60 tabletek, przyjmuje się po dwie dziennie, dlatego opakowanie starcza na miesiąc. Ja mam trzy opakowania, na całą, trzymiesięczną kurację.
Za trzy miesiące pojawi się wpis podsumowujący przebieg całej kuracji. Dam Wam znać, jak u mnie one się sprawdziły, czy zaszły jakieś pozytywne zmiany w kondycji moich włosów.
Znacie ten suplement diety? Stosowałyście, jesteście zadowolone z efektów kuracji?

16 komentarzy:

  1. biorę ten suplement regularnie bo mam opakowanie w pracy i w domu, zauważyłam bardzo dobry wpływ na włosy, są mocniejsze a paznokcie bardziej twarde biorę już ok 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam dawno temu i byłam bardzo zadowolona z efektów. Muszę powtórzyć kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w czasie testowania tych tabletek. Jak narazie jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy będzie zadowalający efekt, mnie tabletki akurat nie przekonywują

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektów :). Kiedyś próbowałam, ale efekty były marne, choć i stosowałam trochę ponad miesiąc i to jednak trochę za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  6. słysząłam o tej kuracji same dobre opinie, może i ja po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa jak ta kuracja się u Ciebie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rzadko stosuję suplementy, wszystko ze nie jestem regularna przy stosowaniu takich kuracji. O tych już wiele słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że producent pisze o zawartości laktozy w produkcie. JEst to ważne dl diabetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. moje paznokcie potrzebują wzmocnienia więc chętnie poszukam tych suplementów

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosuję do dziś te drażetki bo bardzo mi pomagają, jako jedne z nielicznych suplementów. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie efekt pojawił się po w połowie trzeciego opakowania. Włosy były wyraźniej gęściejsze i nie mogłam ich spiąć klamerką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również znam ten suplement, ale jestem ciekawa, jak się u Ciebie sprawdzi :) Owocnych testów Ci życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. HJestem bardzo ciekawa kochana efektow tej kuracji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie wprowadziłąm zmiany w diecie i widze efekty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger