wtorek, czerwca 02, 2020

NC NAILS COMPANY - cyrkonie, paint gele i hybryda Black Devil.

NC NAILS COMPANY
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem paznokciowym. Pokażę produkty jakie ostatnio zamówiłam ze sklepu NC Nails Company. Oczywiście standardowo zobaczycie zdobienie jakie wykonałam tymi produktami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zapraszam na post.

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
Żel kolorowy:
Paint Gel:
2. Bianko

Wielofunkcyjna pasta do zdobień 3D. Silnie pigmentowana, zapewnia piękne nasycenie, przez co mamy zapewnione 100% krycie już przy jednej warstwie. Dzięki swojej gęstej konsystencji produkt pozwala na wykonanie zarówno zdobień wypukłych (bijou, Chanel), malowanie jak farbami, cieniowanie, sugar effect oraz równomierne pokrycie płytki jako kolor. Pasty nie mają warstwy dyspersyjnej więc nie wymagają nabłyszczania. Sprawdzają się we współpracy z żelem, akrylem i lakierem hybrydowym.

NC NAILS COMPANY
Crystal to cyrkonie do paznokci w przepięknym, klasycznym, krystalicznym kolorze! 
Przepiękne cyrkonie na pewno będą ozdobą każdych paznokci. 
W zestawie znajdują się cyrkonie o wielkości SS3, SS4, SS5, SS6, SS8 oraz SS10.

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 Głęboka czerń pochłania i porywa nasze zmysły. Ten intensywny lakier będzie idealną bazą pod pyłki, czy lakiery z brokatem. Jego krycie jest bezkonkurencyjne! Total Black Devil! Total must have! Wystarczy JEDNA warstwa do idealnego krycia!

Jak widzicie tym razem skusiłam się na painty, jeden neonowy żel kolorowy i hybrydę w czarnym kolorze. Na painty zdecydowałam się dlatego, że bardzo lubię ozdabiać swoje paznokcie, lubię jak są na nich jakieś wzorki, a te paint żele do tego idealnie się nadają. Coraz częściej i coraz więcej ich tworzę. Dużą frajdę mi sprawiają, jestem samoukiem, często podpatruję dziewczyny na IG, które tworzą piękne stylizacje i staram się inspirować ich pracami.
Paintami pomalowałam po jednym paznokciu, żeby pokazać Wam jak te kolory wyglądają na całej płytce. 
Czarne pazurki, to hybryda Black Devil, o mocnej czerni. I na niej zdecydowałam się zrobić zdobienie. W zdobieniu wykorzystałam te painty, które zamówiłam.
Myślę, że wyszło całkiem fajnie i kolorowo. Dodatkowo jeden czarny pazurek ozdobiłam tymi klasycznymi cyrkoniami crystal.
Kolejny raz bardzo fajne, udane zamówienie, uwielbiam produkty tej firmy. Jeśli jeszcze nie znacie produktów tej firmy, to serdecznie zapraszam do ich sklepu, można przejrzeć sobie ich ofertę. Często też są promocje na asortyment, można skorzystać z fajnych obniżek.

Dajcie znać, czy znacie te produkty, a może używacie takie paint żele? Jak Wam się podoba takie kolorowe mani?

15 komentarzy:

  1. Ten żółty neon świetny! Nosiłabym z przyjemnością :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ten kolorowy wzór na czarnym tle podoba mi się bardzo! chciałabym taki!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robię sobie paznokci ponieważ nie mam do tego talentu ani cierpliwości, żele mnie do siebie przekonują bo wzmacniają , utwardzają płytkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę przekonać do cekinków, zawsze mam wrażenie że zaraz odpadną z pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować te Paint gele - nigdy nimi nie pracowałam, ale kusisz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje mani zawsze mnie urzekaja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za talent i cierpliwość do tworzenia tak pięknych stylizacji. Ten paznokieć przed tym całym niebieskim zrobił na mnie mega pozytywne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się cyrkonie na paznokciach, ale ja nie umiem ich nakładać chyba. Po dniu mi odpadają... :D Ty jak zwykle dałaś czadu z tym mani - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie moge jakie piękne te twoje paznokcie. Zawsze jestem zachwycona nimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Musze się od ciebie uczyć. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. neony są nie dla mnie, ale ten niebieski bym przygarnęła... no i czarny!

    OdpowiedzUsuń
  12. za neonami nie przepadam ale na Twoich pazurkach wszystko wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło :) Tez chce takich efekt na moich paznokciach tylko moje są krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to potrafisz wyczarować cuda na paznokciach, jak mało kto <3 I choć nie przepadam za czarnymi lakierami, to u Ciebie, w tym połączeniu, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie lubię, jak coś mi na paznokciach odstaje;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger