środa, czerwca 10, 2020

NOVACLEAR - Pielęgnacja skóry suchej i odwodnionej.

NOVACLEAR
Hej!
Witajcie Kochani :)
 Jeśli borykacie się z odwodnioną, lub suchą skórą twarzy, szyi i dekoltu, to ten post Was zainteresuje. 
Pokażę wam kosmetyki firmy Novaclear serii Hydro, która ma za zadanie silnie nawilżyć i do tego dobrze oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń. Jestem pewna, że skusicie się na te kosmetyki.
Zapraszam na post.

NOVACLEAR
NOVACLEAR
 "Nawilżający płyn micelarny dzięki zawartości cząsteczek micelarnych efektywnie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia z powierzchni skóry, pozostawiając ją oczyszczoną i odświeżoną. Formuła wzbogacona o ekstrakty z ryżu oraz ekstrakt z lnu intensywnie nawilża, poprawiając kondycję skóry." 400ml
✓ Ekstrakt z ryżu
✓ Ekstrakt z lnu

Jak wiecie uwielbiam płyny micelarne, zawsze je używam do demakijażu, lub jeśli nie mam makijażu to lubię nim zmyć zanieczyszczenia z całego dnia. Płyn pięknie pachnie, cudownie nawilża, czuć je bardzo szybko, zaraz po przetarciu skóry wacikiem nasączonym tym płynem. 
Ładna, zgrabna, przeźroczysta butelka z oszronioną naklejką, przez którą widać całą zawartość. Płyn jest bardzo dobry, zmywa dokładnie cały makijaż, polecam.
 
NOVACLEAR
NOVACLEAR
 "Silnie nawilżający krem-maska na noc to połączenie 10% nisko- i średniocząsteczkowego kwasu hialuronowego z hydromanilem, które silnie wiążą wodę w naskórku co daje efekt natychmiastowego i długotrwałego nawilżenia. Bogaty w witaminę E olej jojoba uelastycznia, wygładza oraz przyspiesza proces regeneracji naskórka. Ekstrakt z ryżu łagodzi podrażnienia, a ekstrakt z zielonej herbaty daje efekt odświeżenia." 50ml
Stosuj codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu po wcześniejszym zastosowaniu Nawilżającego Serum z serii Novaclear HYDRO. Dla wzmocnienia efektu działania składników aktywnych stosuj jako maskę. Nałóż obficie na twarz, pozostaw na noc do całkowitego wchłonięcia. Polecany do każdego typu skóry, szczególnie odwodnionej a także po okresie trwania terapii dermatologicznych.
Produkt testowany dermatologicznie." 50ml
✓ 10% kwasu hialuronowego
✓ Hydromanil
✓ Olej jojoba
✓ Ekstrakt z ryżu
✓ Ekstrakt z zielonej herbaty

Krem/maska mieści się w plastikowym, ładnym słoiczku, oraz kartoniku. Do kremu dołączona jest mała, przeźroczysta szpatułka do nakładania kremu.
Pięknie, świeżo pachnie. Bardzo fajnie sprawdza się zarówno jako krem na noc, lub jeśli nakładamy więcej, jako nawilżająca maska.
Konsystencja jest bardziej lejąca i ciągnąca, po nałożeniu czuć aksamitną gładkość skóry. Jeśli macie tak samo jak ja suchą, bądź odwodnioną skórę, to ten kosmetyk będzie dla was idealny, polecam.
  
NOVACLEAR
NOVACLEAR
NOVACLEAR
NOVACLEAR
 "Nawilżająca pianka do twarzy z nisko- i średniocząsteczkowym kwasem hialuronowym delikatnie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry, pozostawiając ją gładką i miękką w dotyku. Ekstrakt z ryżu wraz z alantoiną zapobiegają przesuszaniu skóry i łagodzą podrażnienia.
Kolistymi ruchami szczoteczki z wyciśniętą pianką umyj twarz. Spłucz letnią wodą. Szczoteczka bardzo dokładnie oczyszcza skórę z makijażu i martwego naskórka. Po osuszeniu skóry zastosuj Nawilżające Serum do Twarzy a następnie Nawilżający Krem-żel na Dzień lub Nawilżający Krem-maskę na Noc z serii Novaclear HYDRO. Polecana do oczyszczania skóry także po okresie trwania terapii dermatologicznych.
Produkt testowany dermatologicznie." 100ml

✓ Kwas hialuronowy
✓ Ekstrakt z ryżu
✓ Alantoina

Ta pianka jest dla mnie nowością pod względem aplikatora, która ma aplikator w postaci pompki i silikonowej szczoteczki. Ta szczoteczka ma za zadanie dokładnie oczyścić zanieczyszczenia z twarzy w delikatny sposób. Szczoteczka ma miękkie, silikonowe wypustki, nie musimy się obawiać że mycie nią będzie nieprzyjemne, nic z tych rzeczy. Taki delikatny masaż jest samą przyjemnością i relaksem. 
Jeśli nie odpowiada nam taka forma szczoteczki, to firma i o to zadbała, możemy ja po prostu zdjąć. Mnie jednak ta szczoteczka pasuje i nie przeszkadza, dlatego jestem jak najbardziej na tak. Do tego pianka jest delikatna i ma miły, przyjemny zapach.
Cała seria świetnie działa, jestem z tych kosmetyków zadowolona. Jak wiecie moja skóra jest sucha, dlatego takie nawilżenie cudownie na nią działa i pielęgnuje moją skórę.
Jeśli jeszcze nie znacie tej serii Hydro, to polecam, koniecznie musicie ją poznać.

Znacie te kosmetyki? Jak się u Was spisują?Wasza skóra potrzebuje takiego silnego nawilżenia?

12 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tych produktów, ale moim zdaniem są bardzo ciekawe :D
    Moja skóra nie potrzebuje zbytnio silnego nawilżenia, ale produkty z ciekawości bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie kosmetyki tej marki bardzo lubię - zawsze się dobrze sprawdzają. Z tej linii znam jedynie piankę i jest fajna, jednak wolę stosować ją ze swoim urządzeniem do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jednym z kosmetyków już dużo słyszałam. Ale nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam piankę ale w wersji oczyszczającej i byłam zadowolona z niej, teraz mam ochotę na tę nawilżającą

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej piance jest glosno, ciekawi mnie bardzo jej szczoteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. markę znam ze słyszenia a z całej trójki bardzo ciekawi mnie ta pianka z aplikatorem/masażerem

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam dobrze tę markę, jestem bardzo ciekawa nocnej maski bo bardzo lubię tego typu kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria kosmetyków bardzo fajna. Zaciekawiła mnie ta pianka. Opcja że szczoteczka super sprawa, zwłaszcza na wyjazdy ��

    OdpowiedzUsuń
  9. te kosmetyki są świetne, sama je mam i uwielbiam
    pianka to dla mnie sztos

    OdpowiedzUsuń
  10. O jestem ciekawa tej linii. Szczególnie płynu i pianki

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa równiez jestem tych kosmetyków. Ważne jest nawilżane skóry

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niekoniecznie by się sprawdziły, bo nie mam cery suchej, aczkolwiek lubię eksperymenty i kto wie, może by jednak podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger