sobota, czerwca 20, 2020

NC Nails Company - potrzebne akcesoria, hybrydy i baza.

NC Nails Company
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje ostatnie zamówienie, które do mnie doszło ze sklepu NC Nails Company. Zamówiłam akcesoria do stylizacji paznokci, które są potrzebne stylistkom, ale nie tylko, również każdej osobie robiącej sobie pazurki. W moje ręce wpadły dodatkowo dwie hybrydy i baza. Będą również stylizacje z tymi produktami. 
Zapraszam na post.

NC Nails Company
NC Nails Company
Podkłady jednorazowe. Jedna rolka podzielona jest na 40 kawałków. Papier jest perforowany, co umożliwia łatwy podział na mniejsze elementy.
Wymiary jednego kawałka to 33cm x 48 cm.
Różne kolory do wyboru.

NC Nails Company
NC Nails Company
Waciki bezpyłowe 12 warstwowe. Zastosowanie w przypadku przemywania masy żelowej, usuwania dyspersji z produktów. Przydatne do czyszczenia pędzelków. 
Niezbędnik każdej maniucurzystki.
1000 sztuk w rolce. 

NC Nails Company
NC Nails Company
Formy / szablony NC GIRL to formy do przedłużania płytki paznokcia w systemie żelowym, akrylowym, hybrydowym i oczywiście akrylożelowym. Charakteryzują się bardzo dobrym klejem i możliwością dopasowania do każdego rodzaju płytki. Odpowiednio rozrysowane linie pozwalają na precyzyjne wyznaczenie długości paznokcia.
 
NC Nails Company
NC Nails CompanyNC Nails Company
Baza do przedłużania naturalnej płytki.
Zamknęliśmy w tych małych buteleczkach Waszą ulubioną bazę z milionem małych, złotych drobinek.Niezwykle elastyczna baza, która przedłużysz płytkę o 5mm
Milky Pink to idealny kolor do french’a lub stylizacji baby boomer.

NC Nails Company
NC Nails Company
NC Nails Company
Najbardziej wyjątkowy lakier hybrydowy z całej kolekcji Chic Summer.
Lakier hybrydowy Aquholic to jasny, prawie biały kolor bazowy połączony z niesamowitą wręcz poświatą. Ponadczasowy efekt! Ta delikatna poświata to połączenie różowych i fioletowych drobinek. Aquaholic to hybrydowy lakier z poświatą, która zachwyci wszystkich – nawet najbardziej wymagające Klientki. Letnie kolory to nie tylko neony – to również subtelne kolory z wieloma drobinkami.

NC Nails Company
NC Nails Company
NC Nails Company
Famous to neonowy, jasnozielony lakier hybrydowy z kolekcji Dolls Team. Ta neonowa hybryda jest kolorem zbliżona do popularnego jaskrawego zakreślacza.
Famous to kolor który zdecydowanie podkreśli w lato naszą opaleniznę. Ten zielony lakier hybrydowy zdecydowanie wpadnie w gusta kobiet odważnych i pewnych siebie!

Kolejne, bardzo dobre zamówienie zrobiłam. Chyba jeszcze nie trafiłam na coś z czego byłabym niezadowolona z tej firmy :)
Myślę, że jednorazowe podkłady przydadzą się każdemu, nie tylko w salonach kosmetycznych, ale również wtedy gdy robimy sobie pazurki w domu. Bardzo się przydają kiedy robię stylizacje dla Was, ochraniają mój stolik również przed plamami z lakierów, żeli, czy acetonu. 
Waciki bezpyłowe są potrzebne do przemywania masy żelowej, do ściągania lepkiej warstwy dyspersyjnej, czy do czyszczenia pędzli, ogólnie do wielu rzeczy się przydają i nie wyobrażam już sobie robienia paznokci bez nich.
Białe formy zamówiłam, z czystej ciekawości, chciałam zobaczyć i porównać je z czarnymi formami tej firmy. Te białe są zdecydowanie mniejsze od tych czarnych. Bardzo fajnie je się podkłada, mocno trzyma klej. Jestem z nich bardzo zadowolona. 
Baza Repair, jest mleczną bazą z milionem pięknych, złotych drobinek. Idealna do wzmocnienia naturalnej płytki, lub jeśli chcemy przedłużyć paznokcie około pół centymetra. Solo wygląda pięknie, możemy tylko nałożyć top i stylizacja gotowa.
Lakier hybrydowy Aquaholic z najnowszej kolekcji Chic jest zachwycający. Ma w sobie miliony pięknych, mieniących się drobinek. Ja nałożyłam go na białą bazę.
Neonowa hybryda Famous, to taka jaskrawa limonka. Kojarzy mi się z kolorem takiego kompletu czapki i szalika, które były mega modne za komuny ;)
Latem kocham neony, uwielbiam je nosić w różnych aranżacjach.
Zarówno solo, jak i w połączeniu z różnymi zdobieniami.
Mam ochotę na jeszcze więcej neonowych kolorów :)
Szczerze polecam hybrydy i akcesoria do paznokci firmy NC Nails Company, są świetnej jakości.

A Wy lubicie neonowe kolory na paznokciach?
Która stylizacja bardziej Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Ten zielony świetny odcień, ale Aquholic zrobił na mnie największe wrażenie, jak on świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem, nie mam zdolności - swoje ręce oddaje pod opiekę specjalistkom. Ale straaaasznie zazdroszczę dziewczynom, które potrafią samodzielnie ogarnąć swoje paznokcie i zmieniać kolor kiedy zapragną, bo ja niestety tylko od wizyty do wizyty..

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt aquaholic jest genialny, lubię gdy na paznokciach coś się dzieje, błyszczą. sama niewiele potrafię w zakresie manicure

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to zazdroszczę zdolności, ja próbowałam robić hybrydy lampą z aliexpress i efekt był mocno średni

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slicznie wyglada ta limonka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planie zamówić sobie te szablony, słyszałam że są super. Ogólnie uwielbiam tę markę i wiesz o tym :) Piękne mani zmalowałaś - z resztą jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Waciki fajna sprawa, taki pakiet lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za neonowymi lakierami ale u Ciebie na paznokciach prezentują się obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chciałabym tak pięknie wykonywać mani :) może kiedyś się w końcu nauczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takim asortymentem robienie hydryd jest łatwe i przyjemne. Mam wiele rzeczy Nails Company i także je polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie teraz latem lubię neonowe kolorki na pazurkach. Przypomniałaś mi że muszę trochę gadżetów do manicure kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że są takie podkłady. Muszę się w takie zaopatrzyć. Mani jak zawsze cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor neonowy bardzo mi się podoba. Idealny na lato. Moje następne paznokcie będą w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ostatni lakier ma świetny kolor :) Idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten zielony. Ma bardzo ładny odzień, ale u siebie na paznokciach bym go nie chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger