niedziela, czerwca 28, 2020

SMART NAIL - hybrydy numer 265 i 054.

Babskiefanaberie
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu pojawił się tutaj post z recenzją całkiem dla mnie nowej firmy SmartNail. Pokazywałam Wam dwa piękne neony i stylizacje z tymi hybrydami. Dzisiaj zobaczycie kolejne dwa kolorki, numer 265 i 054 ale tym razem będą to zdecydowanie ciemniejsze odcienie. Moim zdaniem oba są piękne i na pewno wam się spodobają, tak samo jak i mnie :)
Zapraszam. 

Babskiefanaberie
Babskiefanaberie
Babskiefanaberie
SMART NAIL
 Pierwszy z tych dwóch kolorów, to hybryda o numerze 054
Jest to przepiękny kolor, ale trudny do sprecyzowania. Jakby fiolet połączony z granatowym/bądź ciemno niebieskim. Na żywo wygląda rewelacyjnie. Jest bardzo mocno napigmentowany, taki jaki najbardziej lubię, do tego konsystencja jest gęsta i kremowa. No jest cudny, bardzo mi się podoba. Do pełnego, mocnego krycia wystarczy jedna warstwa! Jest super, daję duży plus. Żeby nie było nudno, ozdobiłam delikatnie folią i cyrkoniami o różnej wielkości.

Babskiefanaberie
Babskiefanaberie
SMART NAIL
 Drugi kolor, to numer hybrydy 265.
Jest to piękny, głęboki, brokatowy niebieski. Tutaj mamy błysk, za sprawą brokatu. Wygląda obłędnie, mieni się i błyszczy szczególnie w słońcu. Kocham taki odcień niebieskiego, jest wyrazisty i z charakterem. Uznałam, że jest tak piękny sam w sobie, że jakiekolwiek zdobienie jest tutaj zbędne. Ten kolor jest tak piękny, że obroni się solo.
I w tym przypadku hybryda jest gęsta, bardzo dobrze kryjąca.
Wystarczy jedna warstwa do pełnego krycia. Ja jak wiecie zawsze nawet przy tak dobrze kryjących hybrydach, stosuję dwie warstwy.
Jeśli szukacie fajnych i nie drogich lakierów hybrydowych, to  dostaniecie je w sklepie www.babskiefanaberie.eu

Który kolorek i stylizacja bardziej Wam się podoba nr 1, 
czy nr 2?

15 komentarzy:

  1. niebieski na paznokciach to nie mój kolor, ale u Ciebie wygląda bosko. Zresztą kazdy kolor u Ciebie jest mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki :) Mi bardziej podoba się 2 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię błysk i brokat dlatego wybieram stylizacje nr 2. Bardzo ładny kolorek, chociaż pierwszy wcale nie gorszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś często malowałam paznokcie na niebiesko :)

    ładny odcień kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale piękne granatowe paznokcie. Naprawdę jak zawsze podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa kolorki super się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie, szczególnie ta druga stylizacja, jestem zachwycona, szkoda, że nie mam koleżanki z takim talentem bliżej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi bardziej mi się podoba, nie potrzeba żadnych dodatków a efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brokatowy zdecydowanie mi sie bardziej podoba. Co do samej marki to jeszcze nie stosowałam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  10. wow oba kolorki piękne, ale ten brokat skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku jaki cudowny manicure!! Jestem zachwycona. Oba kolorki są śliczne, ale ten fioletowy podbił moje serce. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brokatowy do mnie przemawia bardziej. Ogólnie nie sięgam po niebieskości i nie do końca jestem do nich przekonana - na kimś podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow co za cuda stworzyłaś :) ten z brokatem bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger