sobota, czerwca 06, 2020

BIOBAZA - płyn micelarny, deo stick i krem do twarzy.

Biobaza
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam trzy naturalne kosmetyki firmy BIOBAZA, które się u mnie bardzo dobrze sprawdziły. Jestem z nich zadowolona, dlatego będę chciała wam je pokazać i polecić. Zobaczycie krem do twarzy, płyn micelarny i deo stick. Mam nadzieję, że któryś z tych kosmetyków was zainteresuje, a może już je znacie?
Zapraszam na post.
Biobaza
 Delikatna formuła niezawodnie chroni, a jednocześnie zapewnia wyjątkową pielęgnację i pozostawia naturalny, orzeźwiający zapach dzięki kompozycji lawendowego i bergamotowego olejku.
Dezodorant BIOBAZA DEO STICK nie zawiera glinu, alkoholu ani syntetycznych aromatów. Receptury zostały opracowane na bazie naturalnych soli mineralnych z ałunu. Dezodoranty Biobaza zapewniają uczucie świeżości przez cały dzień.
Dezodorant w sztyfcie.
Sposób użycianakładać na oczyszczoną i suchą skórę pod pachami. W przypadku nadwrażliwości przerwać stosowanie. 
Składniki ziołowe: olejek bergamotowy, lawenda
Pojemność: 50 ml

Dezodorant znajduje się w odkręcanym pojemniku, od spodu przekręcamy, żeby wysunąć sztyft. Opakowanie jest solidne i masywne. Sam sztyft zabezpieczony jest dodatkowo przeźroczystą nakładką. Zapach jest mocny, intensywny, świeży, czuć wyraźnie lawendę. Osobiście bardzo lubię zapach lawendy, dlatego jestem zadowolona. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie powiedzieć jak spisze się w upały, ale na teraz i przy takiej pogodzie jaką mamy obecnie jest bardzo dobry i dobrze się spisuje.
 
Biobaza
Biobaza
 Płyn micelarny do oczyszczania skóry i usuwania makijażu dostosowany przede wszystkim do skóry wrażliwej i wymagającej.Delikatny, 98% naturalny roztwór micelarny został starannie opracowany, aby szybko i skutecznie usunąć brud i makijaż z wrażliwej skóry. Wzbogacony o naturalne składniki nawilżające i odżywcze - aloes, alantoinę, pantenol i ekstrakt z nagietka. Woda micelarna oprócz dokładnego oczyszczenia, odświeża, regeneruje i wygładza skórę twarzy. 
Sposób użycia: umieść wacik na aplikatorze i naciśnij. Oczyść twarz za pomocą wacika nasączonego wodą micelarną.
Składniki ziołowe: aloes, alantoina, pantenol, ekstrakt z nagietka
Pojemność: 500 ml

Płyn micelarny ma dużą pojemność, aż 500ml. Mieści się w ładnej, przeźroczystej, delikatnie różowej butelce z aplikatorem. Dokładnie widzimy ile jeszcze płynu mamy do zużycia. Pachnie bardzo ładnie i delikatnie. Nasączony wacik dokładnie i dobrze zmywa makijaż. Idealnie nawilża skórę twarzy, wygładza ją i przygotowuje do kolejnych etapów w naszej pielęgnacji.

Biobaza
Biobaza
Hydratonic nawilżający krem o działaniu wypełniającym i odżywiającym.
Unikalna naturalna formuła tego kremu ma potrójne działanie - nawilża, wypełnia zmarszczki i uelastycznia skórę, zapewniając jej świeży, młodzieńczy oraz zdrowy wygląd. Zawiera skwalen, który naturalnie znajduje się w naszym płaszczu hydrolipidowym. To właśnie on chroni nas przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych i zapobiega parowaniu wody z komórek naskórka. 
Dzięki kompozycji naturalnych olejków o działaniu przeciwutleniającym, stymulowane są procesy regeneracji skóry, co daje prewencję przed wczesnymi oznakami starzenia.
Formuła kremu jest bogata w ekstrakt z zielonej herbaty i inne naturalne składniki z certyfikatem Ecocert, zawierającymi m.in kolagen, witaminę, które wypełniają skórę i ją odżywiają.
Lekka, nietłusta formuła odświeża cerę i zapewnia uczucie komfortu po każdym zastosowaniu,
a także stanowi idealną bazę pod makijaż.
Stosowanie: Nakładaj krem na czystą i suchą skórę rano i wieczorem. Wmasowuj delikatnie okrężnymi ruchami
Składniki ziołowe: Ekstrakt z zielonej herbaty, masło shea, olej z pestek winogron, olej z moreli, olej z awokado, olej z nasion jojoba 
Pojemność: 50 ml

Nawilżający krem do twarzy mieści się w ładnym, estetycznym opakowaniu, wraz z kartonikiem. Na naklejce mamy umieszczony skład i nazwę kremu z logo firmy. Sam krem jest zbity, żelowy ale zarazem o masełkowatej konsystencji. Pachnie specyficznie, naturalnie, czuć zieloną herbatę. Zapach jest ładny, nie jest drażniący czy odpychający. Za niedługo znika i nie czuć go koło nosa. Krem dobrze nawilża skórę, zostawia na niej film. Jest to film ochraniający i nawilżający, ale nie tłusty. Czuć wygładzenie i aksamitność, skóra jest bardzo miła w dotyku. Przy mojej suchej skórze zwracam dużą uwagę na dobre i długie nawilżenie, to znalazłam w tym kremie, dlatego jestem z niego bardzo zadowolona. Osoby, które nakładają makijaż będą również zadowolone, ponieważ nadaje się idealnie pod różnego rodzaju podkłady, nie roluje się i można spokojnie zrobić pełny makijaż bez obaw.
Kolejne, naturalne produkty firmy Biobaza, które poznałam i które mnie urzekły swoim bardzo dobrym działaniem. Uwielbiam te kosmetyki i szczerze wam je polecam.

Znacie firmę Biobaza? Używacie naturalnych kosmetyków? Który z nich jest waszym ulubionym?

15 komentarzy:

  1. Interesuje mnie zapach dezodorantu. Może jest też dla mężczyzn?

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę, zresztą ostatnio sporo o ich produktach czytam :). Dezodorant mnie chyba najbardziej zaciekawił, od dawna wolę te bardziej naturalne z lepszym składem, choć niewiele z nich dobrze sprawdza się podczas upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki, ale w sumie mam ochotę wypróbować. Szczególnie dezodorantu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zwracam uwagę na nawilżenie skóry. Dobrze że krem nadaje sie pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie do końca przepadam za takimi dezodorantami, po prostu ciężko mi się ich używa

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kosmetyki tej marki przyciągają wzrok prostotą opakowań, słyszałam o nich wiele dobrego ale sama jeszcze nie używałam, chciałbym to jednak zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak staram się sięgać po naturalne kosmetyki coraz częściej. O tej marce słyszałam jednak nigdy nie stosowałam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej wodzie czytałam same pozytywne opinie. Musze w końcu się skusić. Kulka też mnie interesuje, a kosmetyki tej marki fajnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta woda micelarna bardzo mi pasuje. Właśnie szukam czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. o marce słyszałam same pozytywne opinie, więc chętnie przyjrzę się bliżej jej kosmetykom, zwłaszcza temu micelowi i dezodorantowi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące kosmetyki :) Moją uwagę przykuł zwłaszcza ten krem, a raczej jego konsystencja, która wydaje się naprawdę przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dezodorant bym bardzo chętnie przetestowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, ale chętnie bym spróbowała micel, deo zreszta też

    OdpowiedzUsuń
  14. Dezodorant najbardziej mnie ciekawi. Ostatnio nie mogę trafić na nic fajnego w tej kategorii, więc tym bardziej chciałabym go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że ta marka pojawia się ostatnio na blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger