poniedziałek, sierpnia 25, 2014

BB All In One - INGRID :)

Cześć Dziewczyny :)

Po weekendzie wracam do Was z recenzją bardzo taniego , ale czy dobrego kremu BB ?
Ciekawe? To zapraszam na dalszą część posta :)



Opis producenta :
Wielofunkcyjny krem do twarzy nowej generacji.
 Posiada właściwości nawilżające i odżywcze. 
Niweluje oznaki zmęczenia. 
Lekka konsystencja kremu zapewnia idealne dopasowanie do skóry. 
Zawarte w kremie pigmenty wyrównują koloryt cery ukrywając niewielkie niedoskonałości i zaczerwienienia. 
Zawarty w kremie filtr UV chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Krem można stosować jako samodzielny podkład. 
Poj.30ml
Cena ok 8zł

Krem kupiłam przy okazji ostatnich małych zakupów w tzw. przydrożnym sklepiku , o których już Wam na blogu wspominałam :)
Ten krem kupiłam ot tak , nie to żebym bardzo go potrzebowała ale oczywiście bo "pani poleciła" i czy trzeba czy nie - trzeba było go wziąć ;)
Ale zacznijmy od początku czyli od tubki , która jest fajnie nowocześnie wystylizowana ze srebrnymi napisami - bardzo ładnie to wygląda , choć po krótkim użytkowaniu niestety napisy się brzydko i nieestetycznie ścierają  , za co daję minus .
Wybrałam kolor nr.02 czyli średni , tak to sobie przetłumaczyłam ponieważ wybór był 01,02 i 03 ;)
Krem ma kolor i konsystencję  typowego fluidu .
Po nałożeniu na twarz mamy uczucie dużego nawilżenia , które obiecuje producent i faktycznie tak jest - za co plus , bo się okazuje że obietnice producenta zostały spełnione ;)
Krem stapia się ze skórą , nie ma efektu maski .
Natomiast jeśli chodzi o krycie , to nie jest ono bardzo duże i tu znów plus dla producenta , który takowe nam nie obiecuje a wręcz odwrotnie , znajdziemy tu niewielkie krycie więc osoby które oczekują dużego krycia będą zawiedzione i muszą poszukać czegoś innego - na pewno nie kremu BB .
Zapach jest pudrowy , delikatny i nie drażniący .
Powiem Wam , że ten krem jest całkiem ok. jeśli nie potrzebujemy jakiegoś konkretnego i dużego krycia , to wystarczy dodatkowo przypudrować twarz i efekt będzie bardzo zadowalający :)
Ja osobiście raczej do niego nie wrócę , ponieważ potrzebuję większego krycia i czegoś matującego przy okazji mojej mieszanej cery , niż daje krem BB - ale jak najbardziej go polecam , tym bardziej że i cena jest bardzo przystępna .
Efekt jest fajny , bardzo naturalny :)
 Producent wspomina o filtrze UV i powinien być , ale nie pisze niestety jaki więc Wam tego nie powiem bo nie będę zgadywać - kto bardzo ciekawy i dociekliwy niech się zapyta producenta , pewnie z chęcią udzieli takiej informacji :) 

Dziś na tyle , pozdrawiam i dajcie znać czy używacie kremów BB i jak się u Was sprawdzają - a może ich unikacie i stawiacie na typowe podkłady ?

12 komentarzy:

  1. Ja stawiam na podkłady, choć trochę się czaję na krem BB. Będę musiała pokopać, bo jestem bladziochem i pewnie jak z podkładami jasnymi z kremami BB nie jest łatwo.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie potrzebujesz dużego krycia,to jak najbardziej polecam kremy BB - wcześniej poczytaj opinie,żeby w ciemno nie kupować i się nie zawieść :)

      Usuń
  2. Kremów BB nigdy nie używałam. Jakiś czas temu przerzuciłam się ze "zwykłych" podkładów na mineralne i to był dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używałam - to był wyjątek ;) Chyba jednak pokuszę się na te mineralne,może uda się dostać gdzieś wcześniej próbki aby poznać się z nimi - polecisz gdzie takie można zakupić?

      Usuń
    2. Ja kupowałam Annabelle Minerals. Mają 3 wersje: kryjącą, matującą i rozświetlającą. Są 3 typy (natural, beige i golden) po bodajże 5 odcieni każdy. Próbka kosztuje 7,5 zł. :)

      Usuń
    3. Dziękuję Kochana za info. :D Lecę szperać i szukać co to za cuda :)

      Usuń
  3. Moim ulubieńcem został BB z Miss Sporty. A z Ingrid miałam 2 podkłady i całkiem miło je wspominam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również w zeszłym roku kupiłam podkład z Ingrid i byłam bardzo mile zaskoczona jego efektem - dlatego pokusiłam się na ten krem BB , uważam że i ten produkt jest całkiem ok :)

      Usuń
  4. A ja jeszcze nigdy nie miałam kremu BB :) Dopiero w tym roku zaczęłam używać podkład, taki z delikatnym kryciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia a bo Ty nie potrzebujesz :D Ja już niestety potrzebuję większego krycia :)

      Usuń
  5. Ja raczej potrzebuje mocniejszego krycia, ale fajnie, ze kremik tani, a mimo tego dobrze sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,przybij piąteczkę :D Ja to nie dość , że dobrego krycia to jeszcze najlepiej z liftingiem ;P

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger