czwartek, sierpnia 14, 2014

NEOBIO BALANCE Krem na noc z bio olejkiem z pestek moreli i hibiskusem :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie coś dla dziewczyn , które są posiadaczkami cery mieszanej bądź tłustej :)
Pokażę Wam bardzo fajny kremik , który przeznaczony jest teoretycznie na noc - ale ja mogę go polecić również na dzień :)

 

NEOBIO BALANCE Krem na noc z bio olejkiem z pestek moreli i hibiskusem

Krem na noc z organicznym olejem z pestek moreli, hibiskusem i masłem kakaowym. Doskonale pielęgnuje wymagającą skórę, przywracając jej równowagę hydro-lipidową. Intensywny kompleks składników bio-masła shea , olejku sojowego i masła kakaowego zapewnia doskonałą regenerację skóry w nocy.


Składniki (INCI): 
  Aqua (Water), Alcohol denat., Glycine Soja (Soybean) Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Butter, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isoamyl Laurate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Rhus Verniciflua Peel Wax, Xanthan Gum, Distarch Phosphate, Sodium Stearoyl Glutamate, Hydrolyzed Hibiscus Esculentus Extract, Sodium Lactate, Tocopherol, Lactic Acid, Dextrin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Parfum (Essential Oils), Linalool, Limonene, Geraniol, Eugenol.

*składniki z certyfikowanych upraw organicznych
poj.50ml

 Krem znajduje się w miękkiej biało - perłowej tubce z wesołym kolorowym nadrukiem :)
Jak widać na zdjęciu zabezpieczony jest sreberkiem i tu duży plus , bo mamy pewność że nikt nie maczał w nim swoich paluszków i w jakiś dziwny sposób nie ubyło nam pół tubki ;)
Kolor jest biały .
Konsystencja bardzo fajna , taka powiedziałabym w sam raz - bardzo dobrze się rozsmarowuje , nie roluje na twarzy nawet jeśli zbyt dużo nam się go wyciśnie .
Zapach jak już Wam pisałam w recenzjach lotionu , czy maseczki jest bardzo zbliżony do tamtych produktów i tutaj tak samo na pierwszy plan wysuwa się woń alkoholu , która po chwili się ulatnia i ukazuje się bardzo ciepły,  troszkę słodkawy ale przyjemny zapach :)
Stosowałam na początku ten kremik na noc i zauważyłam , że świetnie matuje i nie pozostawia świecącej powłoki na twarzy .
Więc pomyślałam sobie , że przy mojej mieszanej cerze i lubiącej się świecić strefie T - będzie to doskonały krem na dzień , który poradzi sobie z tym problemem :)
Tak więc krem , który miał być na noc powędrował na dzień :)
Nie podrażnia , nie spowodował wysypu niechcianych niespodzianek na twarzy .
Podsumowując , obojętnie czy go użyjecie na noc czy na dzień w obu przypadkach bardzo fajnie się spisze :)
Ja go bardzo polubiłam :)
Zresztą marka NEOBIO bardzo przypadła mi do gustu :)
 Szczególnie za lekkość konsystencji w produktach i działanie .
Szczerze polecam w porze letniej , kiedy za oknem są wysokie temperatury wtedy koją nas orzeźwieniem , świeżością i lekkością konsystencji :) 
Ten kremik możecie kupić w sklepie Naturvita.pl , ale nie tylko ten - znajdziecie tam wiele innych fajnych naturalnych produktów , wiec serdecznie Was tam zapraszam :
http://naturvita.pl/


Krem ma poj.50ml i dostaniecie go za cenę 18,90zł

Macie swoje ulubione kremy na noc ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ja mam cerę suchą, więc kremik nie dla mnie, ale trzeba przyznać, że marka ciekawa. Zerknęłam też do sklepu, rzeczywiście kopalnia naturalnych różności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,marka Neobio i sklep Naturvita.pl mają fajne kosmetyki , polecam :)

      Usuń
  2. Dlaczego on ma alkohol? Inaczej na pewno bym po niego sięgnęła szczególnie, że jest dedykowany do cery mieszanej i radzi sobie ze świeceniem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,jest to bio alkohol denat , jest stosowany jako konserwant . Spokojnie możesz po niego sięgnąć , chyba że masz na niego uczulenie to raczej odradzam :)

      Usuń
    2. Alkohol denaturowany to alkohol denaturowany niezależnie od tego jak jest pozyskiwany. ;)

      Usuń
  3. Przyjemny wydaje sie byc ten kremik Kochana i cena rowniez przystepna, musze sie za nim tutaj rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemny :) Ewa Neobio jest niemiecką marką więc nie powinnaś mieć problemu z ich dostępnością w Niemczech :)

      Usuń
  4. Też czasem używam kremów na noc za dnia :D Kosmetyków Neobio nie miałam jeszcze, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie pierwszy raz sobie tak zamieniłam,ale całkiem fajna zamiana :) Zachęcam do poznania kosmetyków Neobio :)

      Usuń
  5. Producenci naturalnych kosmetyków używają bio alkohol tzw.denat. do konserwowania kosmetyków,zamiast szpikowania go chemią.Gdyby niczym kosmetyków nie konserwowano,bardzo szybko by się psuły .... I nie jest to zapewne jakaś duża ilość,bo inaczej więcej szkód by wyrządził niż pomógł ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger