poniedziałek, sierpnia 04, 2014

GoArgan + Kiełki Owsa - Olejek Do Twarzy :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie coś dla fanek olejków - czyli Olejek Do Twarzy GoArgan + Kiełki Owsa :)
Ja swój olejek wygrałam w konkursie organizowanym przez sklep Grota Bryza .
Bardzo się ucieszyłam , od dawna bowiem marzył mi się olejek do twarzy z GoCranberry :)
Więc radość moja była ogromna :)


Seria olejków GoArgan+ przeznaczona jest kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała. Poszczególne produkty stanowią idealną mieszaninę zimnotłoczonych olejów: arganowego i pochodzącego z roślin wywodzących się z rodzimych upraw. 
Dzięki temu połączeniu uzyskano preparaty dopasowane
do różnych typów cery i odpowiadające na indywidualne wymagania pielęgnacyjne. 
 Olejki doskonale i błyskawicznie się wchłaniają nie pozostawiając tłustego filmu. 
Otulają skórę aksamitną warstwą i sprawiają, że skóra jest wygładzona, miękka i miła w dotyku. 
Preparaty posiadają delikatne, przyjemne zapachy umilające codzienne stosowanie.
 Preparat przynosi ulgę suchej, skłonnej do podrażnień skórze.
 Dzięki działaniu olejku z kiełków owsa zapewnia nawilżenie w głębokich warstwach skóry i tworzy barierę zapobiegającą utracie wody. 
Olej arganowy wygładza i uelastycznia skórę i pozostawia ją w lepszej kondycji.

Składniki aktywne :
Olej arganowy zwany płynnym złotem pozyskiwany jest z nasion drzewa arganowego. Pochodzi z Maroka, gdzie w tradycyjny sposób pozyskuje się go z upraw w ekologicznie czystych rezerwatach UNESCO.
Polecany zarówno dla cery suchej ? z uwagi na właściwości ochronne, jak i tłustej ? ze względu na zdolność do regulacji wydzielania sebum. Odpowiedni dla osób z problemami trądziku, łuszczycy, łojotokowego zapalenia skóry. Doskonale nadaje się do pielęgnacji skóry podrażnionej, wrażliwej i alergicznej.
Wykazuje działanie ujędrniające i wygładzające. Poprawia elastyczność skóry i pozostawia ją wyraźnie odmłodzoną. Dzięki właściwościom antyoksydacyjnym (zwalcza wolne rodniki) działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo. Skutecznie odżywia skórę.
Doskonale regeneruje skórę podczas codziennej pielęgnacji. Pomaga uporać się z bliznami, wszelkimi podrażnieniami, również powstałymi w wyniku opalania.
Chroni skórę przed poparzeniami słonecznymi i niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.
Olej z kiełków owsa
Olej ten pozyskiwany jest z kiełków owsa poprzez wytłaczanie na zimno. Dostarcza skórze cennych fosfolipidów i glikolipidów. Stanowi bogactwo antyoksydantów,  m. in.  kilka form naturalnej witaminy E. Zawiera szereg związków zwalczających patogeny. Zapewnia nawilżenie w głębokich warstwach skóry i tworzy barierę zapobiegającą utracie wody. Przywraca skórze jędrność i elastyczność. Przynosi natychmiastową ulgę skórze zaczerwienionej i swędzącej.

Stosowanie :
Niewielką ilość aplikować na skórę twarzy i wmasować do momentu wchłonięcia. Dla lepszego efektu można stosować na wilgotną skórę. Stosować samodzielnie lub jako serum pod krem. Można wzbogacić nim dowolny preparat do pielęgnacji twarzy ? w tym celu połączyć oba produkty w zagłębieniu dłoni, wymieszać i aplikować jak uprzednio.

Skład :
Argania Spinosa Kernel Oil*, Avena Sativa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum.
*składnik z certyfikatem ekologicznym

 Nie będę się powtarzać , ale osobiście jestem zakochana w olejkach :)
Olejki z serii GoArgan mają prześliczne buteleczki i są zaopatrzone w wygodne dozowniki , które się nie zacinają ;)
Dozujemy tyle olejku ile nam jest potrzebne .
Buteleczki są ze szkła "oszronionego" przeźroczyste , widać spokojnie ile jeszcze go jest .
Są eleganckie z orientalną nutą , przyciągają wzrok aż chce się po niego sięgać (choćby tylko po to żeby powąchać ) .
A zapach ma i to jaki :)
Śliczny i delikatny :)
Powiem Wam , że moje wyobrażenie zapachu było dalece inne niż to które jest faktycznie .
Myślałam , że skoro są kiełki owsa to zapach będzie delikatnie mówiąc - zbożowy ;)
Jednak bardzo się myliłam , bo zapach niczym zboża nie przypomina .
Kolor ma delikatnie zaparzonej herbaty lub jak kto woli bursztynowy .
Jest bardzo , ale to bardzo wydajny . 
Mamy tutaj poj. 30ml za cenę ok 60zł - a używania mamy spokojnie na kilka miesięcy .
Ja go stosuję zarówno na dzień jak i na noc w obu przypadkach sprawdza się bardzo dobrze .
Dodatkowo kiedy go nałożę na twarz robię delikatny masaż , skóra po nim jest zrelaksowana , doskonale nawilżona , wygładzona .
Zapach unosi się swoją ciepłą , delikatną nutą jeszcze przez dłuższy czas - absolutnie mi to nie przeszkadza , a wręcz jestem zadowolona kiedy go czuję :)
Z ogromną przyjemnością będę go nadal używała , aż do ostatniej kropelki - moja skóra go pokochała i odwdzięcza się pięknym , zdrowym wyglądem :)
Nie stwierdziłam , żadnych skutków ubocznych czyli jakiegokolwiek zapychania czy wyprysków i innych dziwnych niespodzianek :)
Jeśli jeszcze go nie miałyście a zastanawiacie się , czy warto go kupić - to zdecydowanie Was do tego zachęcam :)
Możecie go dostać np. w sklepie Grota Bryza

http://sklep.grotabryza.pl/


Jeśli jeszcze nie znacie tego sklepu i dużego asortymentu jaki ma w swojej ofercie Grota Bryza to zapraszam Was na ich stronę 

Lubicie olejki do twarzy ? Jakie są Waszymi ulubionymi ?
Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. Ładny skład :) Ja teraz używam olejek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej serii jak na razie czytam same pozytywy :) Ja ostatnio zakochałam się w olejku śliwkowym :) Niestety już się skończył i pewnie niedługo wyszukam i kupię taki , którego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu,nie dziwię się że czytałaś same pozytywy :) Śliwkowego jeszcze nie miałam,ale czytałam u Ciebie jego recenzję :) Może na ten się skusisz? :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o olejku z kiełków owsa :) Chętnie bym go wypróbowała, tylko już po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, jak tylko będziesz miała okazję to zachęcam :)

      Usuń
  4. Standardowo zapytam: a na włosy próbowałaś? :P Te olejki GoArgan kuszą bardzo, ale niestety nie ta półka cenowa dla biednej studentki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza a standardowo odpowiem,że nie stosowałam bo tak jak w przypadku olejku do ciała z pestek malin - szkoda mi go ;P Może jest gdzieś do wygrania :)Nie przejmuj się,nie wszystkich stać na drogie kosmetyki ja również często kupuję z niskiej półki cenowej :)

      Usuń
  5. Fajnie wyglada, skladowo pewnie by mi podpasowal :) Lubie olejki w pielegnacji twarzy, uzywam arganowego, czasami bawelnianego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa oj fajnie fajnie ale nie tylko wygląda ;) Ale jak fajnie działa :) Zachęcam jak tylko będziesz miała okazję to wypróbuj :) Arganowego nie miałam ani bawełnianego :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie wydać parę złotych :) Olejki są warte swojej ceny. A powiem więcej... produkty są mega wydajne, więc jakby przeliczył dokładnie cenę do wydajności to wcale nie wyjdzie drogo :) Opisz jeszcze jeśli będziesz miała okazję testować produkty z pestek truskawek, bo robią takie i jestem bardzo ciekawa jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram Panią Beatę - pieniądze bardzo dobrze zainwestowane to pieniądze wydane na naturalne kosmetyki od NOVA

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam olejek do ciała z truskawką i z maliną. Oba cudowne. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam jeszcze olejek do demakijażu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger