środa, sierpnia 13, 2014

Szampon Tonizujący - PHYTEMA :)

Cześć Dziewczyny :)

Dawno u mnie nie było szamponu do włosów - dziś to nadrabiam w mini recenzji ;)
Napisałam mini ponieważ recenzja będzie próbki Szamponu Tonizującego Phytema , który otrzymałam jakiś czas temu od sklepu Maurelii , który już dobrze u mnie poznałyście :)


 
Szampon TONIZUJĄCY do włosów matowych, pozbawionych blasku - żeń-szeń i guarana

Zalety produktu: 
Cała moc żeń-szenia i guarany skoncentrowana jest w tym 150 ml opakowaniu ekologicznego szamponu! Tonizujące, restrukturyzujące i wzmacniające zalety wyciągów w połączeniu z orzeźwiającymi olejkami eterycznymi z grejpfruta i wodnego wyciągu z mięty sprawiają, że szampon jest wspaniałym sposobem na poprawę kondycji matowych i zmęczonych włosów. Intensywnie nawilża i natychmiast dodaje im witalności. Niezwykle delikatna baza czyszcząca sprawia, że szampon nadaje się do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów.
Składniki :
Wyjątkowa kompozycja naturalnych (organicznych) wyciągów roślinnych:
.Wyciąg z korzenia żeńszenia BIO* (Panax ginseng) ma działanie tonizujące, upiększające włosy, przeciwrodnikowe oraz wzmacnia cały system kapilarny. Żeń-szeń zawiera bogactwo mikroelementów takich jak: siarka, german, mangan i cynk oraz witaminę B1, B2, B6, biotynę (witamina H) i kwas pantotenowy, a także enzymy i fitosterole.
.Wyciąg z guarany BIO* (Paullinia ekstrakt), guarana to materiał roślinny bogaty w kofeinę, jest doskonałym stymulantem, przywraca włosom witalność, sprawia, że stają się błyszczące i elastyczne.
.Organiczny olejek grejpfrutowy BIO* (Citrus grandis) ma działanie stymulujące, antyseptyczne, przeciwgrzybicze, oraz dodaje włosom wyjątkowego blasku.
.Woda miętowa BIO*  (Mentha piperita)działa orzeźwiająco, stymulująco i tonizująco.
Delikatna baza czyszcząca:
.Połączenie naturalnych, delikatnych składników powierzchniowo czynnych nie powoduje podrażnienia skóry głowy. Szampon nie zawiera ani Sodium ani Ammonium Laureth Sulfate.
Składniki ułatwiające rozczesywanie i przywracające blask:
 .Wyciąg z czerwonych alg (Chondrus crispus) ma właściwości odżywiające, bogaty jest w minerały i polisacharydy, ułatwia rozczesywanie i zapewnia włosom elastyczność.
 .Gliceryna BIO * (Glycerin) intensywnie nawilża, uzyskana z dwóch olejków roślinnych (o właściwościach nawilżających i restrukturyzujących).
Skład (INCI): 
 Aqua, Menta piperita water*, cocamidopropyl betaine, decyl glucoside, glycerine*, disodium cocoyl glutamate, Paulinia cupana seed extract*, Panax ginseng root extract*, sunflower seed oil polyglyceryl-6 esters*, PCA Glyceryl oleate, xanthan gum, sodium cocoyl glutamate, dicaprylyl ether, lauryl alcohol, citric acid, glyceryl oleate, sodium benzoate, potassium sorbate, chondrus crispus (carrageenan) extract, citrus grandis oil*, Chlorophora tinctoria wood extract, parfum, limonene, linalool.
* Składniki pochodzące z upraw ekologicznych


Wyżej jest opis producenta o zaletach tego szamponu - ja natomiast mogę Wam napisać moje wrażenia odnośnie tego produktu użytego 3 razy - ponieważ ta próbka na tyle myć mi starczyła :)
Szampon jest koloru bursztynowego o ślicznym troszkę grejpfrutowo - korzennym zapachu , bardzo rześkim i świeżym , mnie osobiście bardzo się podoba :)
Myjąc włosy mam wrażenie silnego oczyszczenia zarówno skóry głowy jak i włosów z wszelkich zanieczyszczeń , tego co tam się nazbierało między myciami .
Włosy były po myciu mięciutkie , uniesione u nasady , oczyszczone , dobrze się układały nie były przyklapnięte - co bardzo lubię w szamponach :)
U mnie w żaden sposób nie wystąpiło podrażnienie , swędzenie czy jakiekolwiek inne niespodzianki .
Oceniam bardzo dobrze ten szampon , mimo że miałam tylko jego próbkę to z czystym sumieniem mogę Wam go polecić w pełnowymiarowym opakowaniu :)
Poj. 150ml 
Cena : 47zł
Dostaniecie go jak i inne produkty Phytema w sklepie Maurelii - TUTAJ



8 komentarzy:

  1. Ciekawy ale ciut za drogi jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 użycia to rzeczywiście trochę mało, ale skład ma ciekawy :) szkoda, że nie jest trochę tańszy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysia,myślę że moja recenzja po użyciu całego szamponu byłaby dużo obszerniejsza na dzień dzisiejszy mogłam tyle napisać i po tylu użyciach , skład jest bardzo fajny i myślę że włoski i skóra głowy bardzo zyska dzięki temu szamponowi :) Może będzie kiedyś w promocji,trzeba polować :)

      Usuń
  3. cenowo nieco za wysoki,ale kto wie,może kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,cena faktycznie może dosyć wysoka ale są to kosmetyki wysokiej jakości - stąd też ta cena wydaje mi się :)

      Usuń
  4. Skład i opis wyglądają bardzo zachęcająco. Ciekawa jestem czy byłby w stanie domyć oleje, ale przy tej cenie to raczej nie sprawdzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza myślę,że spokojnie sobie poradzi ze zmyciem olei :) Co do ceny to jest ona wyższa z powodu tego że producent dodaje tam wieksza zawartość procentowo składników organicznych niż jest to ogólnie wymagane .

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger