poniedziałek, sierpnia 11, 2014

Maseczka Nawilżająca NEOBIO :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o bardzo fajnej Maseczce Nawilżającej NEOBIO :)
Nie wiem jak Wy , ale ja bardzo lubię  stosować maseczki , czuję po nich jak moja twarz jest dobrze nawilżona , odżywiona , wygładzona :)
Moja dzisiejsza maseczka pochodzi ze sklepu Naturvita.pl .:)

 

NEOBIO Maseczka nawilżająca z bio aloesem i jagodami acai

Maseczka z organicznym aloesem i jagodami acai, która dostarcza skórze odpowiednią porcję nawilżenia. Pielęgnuje i rozpieszcza skórę wartościowymi składnikami, takimi jak bio-masło shea oraz bio-masło kakaowe. Aktywne wyciągi roślinne z organicznych jagód acai i aloesu powodują, że skóra staje się bardziej elastyczna, odświeżona oraz nabiera promiennego wyglądu.

Sposób użycia:  
stosować 1-2 razy w tygodniu na oczyszczoną skórę twarzy.  Maseczkę nałożyć obficie na skórę, po 15 minutach pozostałość wmasować lub usunąć nadmiar wacikiem.

Składniki (INCI): 
 Aqua (Water), Alcohol denat.*, Glycine Soja (Soybean) Oi*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isoamyl Laurate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Rhus Verniciflua Peel Wax, Xanthan Gum, Euterpe Oleracea Fruit Oil*, Sodium Stearoyl Glutamate, Brassica Campestris Sterols, Tocopherol, Sodium Lactate, Lactic Acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hyaluronate*, Parfum (Essential Oils), PCA Ethyl Cocoyl Arginate.

*składniki z certyfikowanych upraw organicznych

Pojemność 2 x 7,5ml (saszetka)

Charakterystyka produktów nowej serii NEOBIO:

- posiadają certyfikat NaTrue (pasta do zębów bez fluoru posiada certyfikat BDIH)

- nie zawierają: silikonów, parabenów, parafin, syntetycznych środków barwiących,

zapachowych i konserwujących,

- w procesie produkcji wykorzystywane są wyłącznie składniki z rolnictwa ekologicznego,

- zostały przebadane dermatologicznie,

- nie zawierają glutenu,



- są odpowiednie dla WEGAN.

Jak widzicie maseczka znajduje się w saszetce i jest koloru białego o lekkiej kremowej konsystencji .
Producent zaleca obfite nałożenie maseczki i z racji tego , że konsystencją przypomina gęstszy krem nawilżający - jest to bardzo wskazane :)
Po nałożeniu i pozostawieniu jej na 15-20min część maseczki się wchłania a część jeszcze jej nam zostaje na twarzy .
I tutaj mamy dwie opcje do wyboru , albo nadmiar który zostaje wmasować w skórę lub usunąć wacikiem :)
Wybór jest indywidualny i zależy od tego co kto woli .
Ja za pierwszym użyciem starłam nadmiar wacikiem , za drugim pozostałą część wmasowałam :)
Bardzo lubię efekt nawilżenia twarzy , wtedy czuję jak skóra nie jest ściągnięta , napięta , wysuszona - po demakijażu często doskwiera mi to uczucie :) 
Więc takie maseczki lub kremy  są dla mnie zbawienne :)
 Wspominałam Wam we wcześniejszym poście odnośnie balsamu/lotionu do ciała również NEOBIO , że alkohol denat. jest wysoko w składzie i czuć go przy nakładaniu na ciało .
W przypadku tej maseczki również występuje to samo zjawisko - ale tylko w początkowej fazie , po krótkiej chwili zapach ten się ulatnia i pozostaje całkiem miły i przyjemny aromat :)
Twarz jest bardzo dobrze nawilżona , wygładzona , zrelaksowana , wypoczęta , świeża i rozświetlona :)
Ja osobiście jestem jak do tej pory bardzo zadowolona z produktów , które oferuje nam marka NEOBIO :)
Są bardzo lekkiej konsystencji , nie zapychają , nie podrażniają - jak dla mnie super produkty na lato :)
Wszystkie te produkty jak i wiele innych fajnych , naturalnych kosmetyków znajdziecie na

http://naturvita.pl/

Cena 9zł
Stosujecie takie maseczki ? Jakie są Waszymi ulubionymi ?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Beauty and Nails , Blogger