poniedziałek, sierpnia 18, 2014

Mleczko do demakijażu lawenda & bławatek - IBBEO :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj kolejna odsłona produktu przeze mnie przetestowanego marki IBBEO :)
Mleczko do demakijażu lawenda & bławatek  - otrzymałam w próbce 30ml , jednak taka zawartość spokojnie wystarczyła mi na przetestowanie tego mleczka .




Mleczko skutecznie usuwa makijaż. 
Nawilża, wygładza i chroni skórę. 
Szczególnie polecane jest do oczyszczania i pielęgnacji skóry suchej i zmęczonej. 

Mleczko łączy w sobie zalety : 

* hydrolatu z bławatka, 
* wody źródlanej z Pirenejów, 
* olejku ze słodkich migdałów (o działaniu ochronnym i odżywczym) i 
* olejku z lawendy. 
Bławatek stosowany jako hydrolat odświeża i łagodzi podrażnienia, posiada również właściwości ściągające. 
Woda źródlana, słabo mineralizowana, zapewnia skórze dobre nawilżenie. 
Olej ze słodkich migdałów odżywia i chroni skórę. Łagodzi podrażnienia i pozostawia skórę delikatną i wygładzoną. 
Olejek lawendowy jest znany z wielu właściwości, szczególnie leczniczych i regenerujących skórę.

Składniki INCI: 
Aqua, Helianthus annuus seed oil*, Centaurea cyanus flower water*, prunus amygdalus dulcis oil*, sodium olivate/aqua/glycerin/sodium hempseedate*, agar*, lavandula angustifolia oil*, thymus vulgaris flower/leaf oil*, juniperus communis fruit oil*, citrus paradisi fruit seed extract, tocopherol, sunflower oil, linalol**, limonene**, geraniol**
*pochodzące z upraw ekologicznych **naturalnie występujące

Mleczko , jak już wspomniałam otrzymałam w opakowaniu zastępczym w próbce 30ml z bardzo fajnym i wygodnym dozownikiem :)
Nie było najmniejszego problemu z dozowaniem odpowiedniej ilości mleczka na wacik .
Mleczko jest koloru białego o konsystencji raczej typowej dla tego typu kosmetyków .
Przyglądając się bardziej , widać jakby w mleczku znajdowała się maleńka kaszka manna - jednak moim zdaniem są to malutkie cząstki olejków , które są zawarte w tym mleczku :)
Zapach jest specyficzny dla kosmetyków IBBEO , które ja już zdążyłam przetestować :)
Jest ładny , dosyć delikatny w żadnym wypadku nie drażniący czy nachalny .
Działanie samego mleczka jest bardzo dobre , używałam go również do demakijażu oczu i spokojnie sobie  poradził ze zmyciem cieni , podkładu czy tuszu do rzęs .
Dodatkowo mleczko świetnie oczyściło , nawilżyło , ukoiło i wygładziło skórę oczu jak i całej twarzy .
Mleczko nie uczula , nie podrażnia nie zauważyłam również zapychania czy  jakichkolwiek niechcianych niespodzianek po jego stosowaniu :)
Ogólnie stan mojej skóry bardzo się polepszył , uważam że jest to zasługa produktów IBBEO - mimo , że używam tylko próbek to już widzę jak dobroczynne działanie mają te kosmetyki :)
Ja szczerze dziewczyny bardzo je Wam polecam - zdaję sobie sprawę , że większość z Was powie że cena jest wysoka , ale wierzcie mi że warto dać troszkę więcej za dobre produkty i widzieć polepszony stan swojej skóry :)
Już po 2tyg. zobaczycie dużą poprawę w wyglądzie , wygładzeniu i rozświetleniu twarzy .

Mleczko kupicie  w dobrze już Wam znanym sklepie MAURELII za 53zł , jak również inne świetne produkty IBBEO :)

 Zapraszam na 




Szczerze polecam produkty IBBEO :)

7 komentarzy:

  1. Mimo, iż ostatnio przerzuciłam się na micele , to mleczko chętnie bym zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu zachęcam :) Skóra na pewno Ci się odwdzięczy :)

      Usuń
  2. Fajne składniki, więc mogłoby mi się spodobać. Choć do demakijażu najbardziej lubię olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze jest to , że na prawdę stan skóry bardzo się poprawia już po krótkim używaniu :)Myślę,że byłabyś bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Stan skóry na pewno by się poprawił - natomiast z cieniami , czy workami pod oczami lepiej poradzą sobie kremy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger