wtorek, sierpnia 05, 2014

Małe Nowości - Zakupy ;)

Cześć Dziewczyny :)

A wczoraj wybrałam się na maleńkie zakupy - w sumie to w planach miałam tylko tusz do rzęs :)
No ale jak to bywa , a to jeszcze to i tamto i się nie skończyło tylko na tuszu :)
Zobaczcie co kupiłam .....


Nic szczególnego , ale  zawsze coś :)

1. Wielofunkcyjny krem BB z Ingrid nr.02
2. Błyszczyk do ust z Eveline Colour Celebrities nr.567
3. Błyszczyk LipExtreme z Eveline nr.525
4. Tusz do rzęs Hi-Tech z Pierre Rene

Tym razem postawiłam na nasze polskie produkty - a dlaczegosz by nie :)
Z czego będę szczególnie zadowolona , a z czego kompletnie nie - to się okaże ....
Nie są to naturalne produkty , no ale jest kosmetycznie ;)

Mam do Was kochane pytanie - jakie farby (ziołowe,apteczne ) polecacie ? 
Chodzi mi o ładne blondy , nie żółte nie kacze efekty ;)

Kupujecie nasze polskie kosmetyki ? Miałyście jakiś produkt , który ja wczoraj kupiłam ? Jak się u Was sprawdzają ?
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Hehe kochana no to zaszalałaś :) Ja też musiałabym udać się na małe zakupy , tylko , że w tym moim małym mieście nic nie ma. Na szczęście za 4 tyg otwierają Rossmanna więc będzie gdzie chodzić na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak haha - zakupy jak się patrzy ;D Ale masz fajnie z tym roskiem :) Ja mam 30km do najbliższego :) A to co kupiłam to kupuje się w sklepikach małych miasteczek ;P

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego kremu z Ingrid bo bardzo lubiłam ich podkłady :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w zeszłym roku też jakoś na lato ich podkład bodaj za 7zł go kupiłam i o dziwo bardzo ale to bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - gdyby nie wina mojej mieszanej cery, że tak szybko się błyszczy to byłby idealny :) Ten krem już dziś użyłam,ale z recenzją poczekam jeszcze chwilkę ;)

      Usuń
  3. ciekawią mnie produkty Ingrid, nigdy nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że nie jest to naturalny produkt i można się w sumie do składu tych kosmetyków doczepić,ale nie powiem bo jakość za tak niską cenę jest bardzo zadowalająca :)ten krem kosztował 8,50 :)

      Usuń
  4. Fajne nowosci i oby sie dobrze spisaly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa no zobaczymy jak się zaprezentują w praktyce :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger