sobota, sierpnia 09, 2014

Koktajl Witaminowy Repair Complex - MARION :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie coś dla włosomaniaczek i miłośniczek wszelkich mazideł do włosów :)
Jakiś czas temu jak wiecie załapałam się do testów kilku produktów firmy MARION :)
W przesyłce znalazł się również produkt do włosów Koktajl Witaminowy Do Włosów Repair Complex .



Koktajl witaminowy do włosów REPAIR COMPLEX


Koktajl witaminowy przeznaczony do każdego rodzaju włosów, wymagających intensywnego odżywienia i przywrócenia zdrowego wyglądu. Preparat posiada niskie pH, dzięki czemu zamyka łuski włosów i skutecznie je pielęgnuje.
Lekka formuła nieobciążająca włosów składa się z kombinacji starannie wyselekcjonowanych składników: kompleksu 6 witamin (A, E, F, B5, B7, B8), oleju awokado, ekstraktów z miodu i cytryny. Odżywka sprawia, że włosy są jedwabiście lśniące, miękkie i odżywione.
Dzięki zastosowaniu czepka, składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.Odżywka intensywnie regeneruje włosy, bez ich obciążania.
20 ml
Saszetka wystarcza na 2-3 użycia
Czepek gratis
Do każdej saszetki dołączony jest czepek, dzięki któremu składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.


Koktajl znajduje się w saszetce 20ml z dziubkiem , który ułatwia nam dozowanie produktu .
Po użyciu możemy ten dziubek zamknąć oderwaną nakrętką - dobry patent :)
Oczywiście sprawdziłby się , gdyby tego kosmetyku było na tyle żeby starczało na kilka użyć ;)
Natomiast w tym wypadku jest to zbędne , ponieważ mi starczyło na zaledwie jedną aplikację .
Kolor koktajlu jest biały . 
Konsystencją przypomina krem do twarzy ;)
Wyciskamy kosmetyk z saszetki na rękę i nakładamy na wcześniej umyte i jeszcze wilgotne włosy , nakładamy czepek który jest dołączony do saszetki i ręcznik .
Po 10min obficie spłukujemy.
Zapach natomiast jest dosyć ładny ale zarazem mocny i intensywny , długo po zmyciu utrzymuje się na włosach .
Produkt nadaje się do wszystkich rodzajów włosów .
Po wysuszeniu moje włosy bardzo dobrze się układały , nie puszyły ani nie były oklapnięte .
Oceniam ten produkt bardzo dobrze .
Jedyny mankament jaki zauważyłam to pojemność - jak dla mnie zdecydowanie jest go za mało w saszetce i nie wiem jakie włosy trzeba mieć żeby starczyło go na 2-3 aplikacje. 
Moje włosy teraz należą do krótkich i mimo to ledwo starczyło na ich pokrycie .
Zdecydowanie jeszcze bardziej byłabym zachwycona , gdyby produkt był dostępny w dużych opakowaniach w formie odżywki lub maski np.250ml wtedy działanie byłoby jeszcze bardziej zauważalne :)
Ja jestem jak najbardziej na TAK , bardzo fajny koktajl i błyskawiczne odżywienie dla włosów :)
Plusem jest niska cena tej saszetki ok.3zł 

http://www.marionkosmetyki.pl/
 
Miałyście styczność z tymi saszetkami - jak Wasze wrażenia ? Które produkty Marion szczególnie polecacie ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Nie lubię produktów w saszetkach ale pewnie jak gdzieś spotkam to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam,wolę produkty pełnowymiarowe - wtedy można przekonać się w pełni o działaniu danego kosmetyku :) Po jednaj aplikacji raczej jest to nie możliwe :) W przeróżnych osiedlowych drogeriach na pewno dostaniesz :)

      Usuń
  2. mi pewnie brakło by takiej jednaj saszetki na jedną aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,zapewniam Cię że zdecydowanie i 2 saszetki byłoby mało ;)

      Usuń
  3. Nigdzie nie widziałam tej saszetki, ale jak gdzieś spotkam to kupię :) Za taką cenę warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować,ale zalecam min.2 wziąć :)W sklepikach osiedlowych czy innych drogeriach dostaniesz bez problemu :)

      Usuń
  4. Nie wiedzialam, ze Marion ma taki produkt :) Szkoda Kochana, ze nie podalas skladu, bo za ta cene, bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,już wyrzuciłam opakowanie - jak znajdę skład to Ci podam :)

      Usuń
  5. Ja użyłam taką saszetkę na raz:) całkiem fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia,zgadzam się dosyć fajna - tylko troszkę jej za mało i brakło mi większego opakowania żeby efekt działania był bardziej widoczny :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger