czwartek, sierpnia 21, 2014

Żel Pod Prysznic Energy - NEOBIO :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj lekkie orzeźwienie i energia z marką Neobio :)
Kto lubi takie właśnie połączenie kawy dodającej energii i zielonej herbaty która orzeźwi , zapraszam na dzisiejszy post :)

 

NEOBIO Żel pod prysznic ENERGY z bio kofeiną i zieloną herbatą

Dodający energii żel pod prysznic, który dzięki łagodnym, organicznym składnikom myjącym oczyszcza skórę dokładnie i delikatnie. Pobudzająca bio kofeina i działający ochronnie ekstrakt z zielonej herbaty, tworzą idealną kompozycję na udany początek dnia.

Składniki:  
Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Lauryl Glucoside, Glycerin, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citric Acid, Caffeine*, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Essential Oils), Limonene.
*składniki z certyfikowanych upraw organicznych

Pojemność 250ml

Żel znajduje się w plastykowej biało - perłowej  butelce z praktycznym i solidnym zamknięciem typu klik .
Szata graficzna jest ładna , bardzo przyjemna dla oka - mamy ziarenko kawy i listek zielonej herbaty zanurzające się w wodzie :) 
Do tego napisy informujące do czego kosmetyk służy i co jest w nim zawarte - nawet jeśli nie znamy języka niemieckiego spokojnie się domyślimy po obrazku ;)
Jak widać na zdjęciu  żel jest przeźroczysty , bezbarwny .
O rześkim , bardzo orzeźwiającym i energetyzującym zapachu :)
Świetny do porannego pobudzenia , odświeżenia - dodający energii na cały dzień :)
Dokładnie i delikatnie myje , dobrze się pieni i oczyszcza skórę nie powodując podrażnień ani wysuszenia .
Te osoby , które śledzą mojego bloga wiedzą że miałam przyjemność poznać kilka produktów marki NEOBIO  o których pisałam już na blogu i wiedzą , że wszystkie u mnie bardzo dobrze się sprawdziły i jestem z nich zadowolona :)
Również ten żel mnie nie zawiódł i mogą spokojnie Wam go polecić :)
Kosmetyki Neobio nie są drogie , raczej każda z nas może sobie na nie pozwolić -  żel o poj. 250ml kosztuje 13,60zł , więc nie jest to jakaś zawrotna suma :)
Ten żel jak i inne produkty NEOBIO dostaniecie na 

www.naturvita.pl

Zapraszam również do polubienie FB sklepu Naturvita - KLIK

http://naturvita.pl/

Lubicie takie rześkie orzeźwienie - czy raczej słodkie , kwiatowe lub owocowe nutki zapachowe ?
 

9 komentarzy:

  1. Ja używam ostatnio peelingu o zapachu kawy z Clareny :) Myślę, że z takim żelem też bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze przyjemności używać niczego z Clareny,ale wiele dobrego słyszałam :)Polecam ten żel :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki z dodatkiem kawy ale żelu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam nigdy nic z tej firmy, ale mam nadzieje, ze kiedys bede miala przyjemnosc wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że ten również by Cię zaciekawił i równie byłabyś nim zachwycona jak ja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger