sobota, sierpnia 16, 2014

Moja Aktualna Pielęgnacja Włosów :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj taki szybciutki pościk :)
Pokażę Wam moją aktualną pielęgnację włosów farbowanych , po jakie kosmetyki tym razem sięgnęłam ? :)


Jest to Maska Do Włosów Farbowanych z Eco Hysteria , która na moich wcześniej hennowanych włosach świetnie się spisywała również w połączeniu z szamponem z tej samej serii ( którego teraz nie posiadam ) .
Do mycia wybrałam szampon Organic Shop do włosów farbowanych Złota Orchidea & Jojoba .
O masce pisałam już w tym blogu , zainteresowanych i ciekawych mojej opinii na jej temat odsyłam do TEGO POSTA :)
Natomiast o szamponie i jak się spisze na moich świeżo farbowanych włosach napiszę Wam pełniejszą recenzję za jakiś czas .
Do kompletu wybrałam jeszcze olejek , ale jaki to będzie olejek przekonacie się niebawem :)
Taka mała nutka tajemniczości ;)
A może ktoś zgadnie jaki to może być ? :)

A jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów na dzień dzisiejszy ?
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Strasznie mnie kusi ten Organic Shop :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm , jest tyle wspaniałych olejków ,że aż ciężko mi wybrać na co się skusiłaś :) Czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak Madziu wybór jest ogromny :) Mogę podpowiedzieć , że olejek jest z Vatiki ;)

      Usuń
  3. Zupełnie nieznane mi kosmetyki :) Co do olejków, to moje włosy je kochają. Teraz mam kokosową Vatikę i czysty olejek makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę znałam już wcześniej i bardzo ją lubię :) Olejki również bardzo lubię i stosuję od 2lat :) Olejek makadamia mnie kusi,rozejrzę się za nim :)

      Usuń
    2. Makadamia jest świetny. Do twarzy też mi pasuje :)

      Usuń
  4. Kosmetyki organica sa na mojej wishliscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Uważam,że są bardzo dobre i nie drogie :D

      Usuń
  5. Olej arganowy? Olej jojoba? Tak sobie strzelam. ;) U mnie olejowanie co mycie, szampon najczęściej z Sylveco, a potem jakaś odżywka lub maska wedle uznania. Staram się urozmaicać "życie" moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.Nie :) U mnie również olejowanie,odżywka lub maska i szampon teraz O.S . Szampon z Sylveco miałam i uważam że jest super :)

      Usuń
  6. Musze przyznac, ze produkty Organic Shop mnie kusza ;) Kochana, jakiego olejku uzylas, hmm, moze jojoba ;)?
    Wlasnie widze, ze Izie odpowiedzialas nie, wiec nie mam pojecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,polecam z O.S bynajmniej jak na razie szampony ;D Olejek może w tym tyg. zostanie odsłonięty ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger