wtorek, sierpnia 26, 2014

Krem Nawilżający Len & Śliwka - IBBEO :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj kolejna odsłona następnej perełki jaką miałam przyjemność testować :)
Kto ma cerę tłustą lub mieszaną , zapraszam na dalszą część posta - mam nadzieję , że ten fantastyczny kremik Was zainteresuje :)


 Ibbeo Cosmétiques - boutique officielle

Krem zawiera żel z lnu oraz kompozycję olejów roślinnych, które sprzyjają nawilżeniu i odżywieniu skóry. 
Krem pięknie wygładza oraz rozświetla twarz. 
Jego lekka konsystencja ułatwia szybkie wchłanianie.  
*Olej szafranowy bogaty jest w niezbędne kwasy tłuszczowe omega-6, dzięki czemu skutecznie zwalcza wysuszenie i odwodnienie skóry, a tym samym przyczynia się do jej odbudowy.  
*Olej lnianki posiada działanie kojące i zmiękczające, chroni wrażliwą skórę. 
*Olej ze śliwki odżywia skórę oraz jest silnym przeciwutleniaczem ze względu na zawartość witaminy E. 
*Nasiona lnu bogate w składniki odżywcze i śluz umożliwiają stworzenie kremu wygładzającego, dodającego cerze blasku i piękna. 
Krem lekko i naturalnie matuje skórę, idealny pod makijaż.

Składniki INCI: 
aqua, linum usitatissium seed extract*,prunus domesticaseed oil*, carthamus tintorius seed oil*, camelina sativa seed oil*,helianthus annuus seed oil*, arachidyl alcohol&behenyl alcohol & arachidyl glucoside, cyamopsis tetragonoloba gum, tocopherols (mixed) helianthus annuus seed oil, parfum*, dehydroacetic acid/benzyl alcohol, benzyl benzoate**, citral**, citronellol, geraniol**, limonene**linalool**
*pochodzące z upraw ekologicznych,**naturalnie występujące

Jak widzicie na zdjęciu jest opakowanie zastępcze , zakręcany słoiczek w którym znajduje się krem .
Kolor jest biały o lekkiej , ale treściwej konsystencji .
Lekka formuła sprawia , że krem po rozsmarowaniu szybko się wchłania .
Skóra jest bardzo dobrze nawilżona , odżywiona a zarazem rozświetlona .
Mimo bardzo fajnego nawilżenia , co często nam się kojarzy z błyszczeniem - tutaj nic takiego nie występuje :)
Twarz jest naturalnie zmatowiona , ale nie mamy uczucia suchości czy ściągnięcia skóry żeby od razu myśleć o kolejnym nałożeniu kremu .
Spokojnie od razu możemy nałożyć makijaż :)
Zapach jest delikatny i specyficzny - w żadnym wypadku nie drażniący , czy nie miły .
Krem nie podrażnia , nie zapycha - nie zaobserwowałam żadnych niepokojących zmian skórnych .
Natomiast czym mogę się pochwalić , to tym że cera bardzo dużo zyskała .
Jej wygląd znacząco się poprawił od czasu stosowania kosmetyków IBBEO - skóra jest wygładzona , rozświetlona jakby młodsza , co dla mnie jest dużym sukcesem bo powiem Wam szczerze , że nie myślałam aby kosmetyki tak znacząco wpłynęły na stan skóry i cery :)
Jestem bardzo , ale to bardzo zachwycona tą serią kosmetyków marki IBBEO :)
Oczywiście nie należą do najtańszych , bo krem kupicie za 80zł ale mamy tutaj tubkę aż 100ml ,  jakość wydajność i efekt jest wart wydania takiej kwoty na bardzo dobry krem .
Tutaj pokażę Wam jak wygląda w oryginalnym opakowaniu , czyli tubce :)


Kupicie go w dobrze już znanym  na moim blogu sklepie MAURELII ,  dostaniecie tam nie tylko ten krem , ale jeszcze wiele innych świetnych francuskich naturalnych kosmetyków więc zapraszam na :


http://maurelii.pl/

Mam nadzieję , że posiadaczki cer tłustych i mieszanych zainteresował ten krem - na pewno jest wart swojej ceny za świetną poprawę stanu i wyglądu skóry :)
Zachęcam bardzo , są to kosmetyki naturalne najlepszej jakości jakie do tej pory udało mi się używać i po których widzę efekty :)
Możliwe , że są jeszcze próbki do kupienia można sobie spróbować - a warto , bo te próbki mają dużą pojemność aż 25ml :)
To dziś na tyle .

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. O proszę całkiem fajnie zapowiadający się kremik.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy tego typu :) Ja mam teraz kremik oparty w składzie głównie na olejach ale używam go nawet rano przed wyjściem do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny,mam cerę mieszaną i doskonale się sprawdza :) No Kochana,pogoda taka że już niedługo będziemy się smarować ochronnymi ;)

      Usuń
  3. Zapisuje na liste Kochana, moze kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krem idealny dla mnie :) tylko muszę sobie na niego odłożyć ;/ a jak z wydajnością :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysia , bardzo go polecam zawsze warto uzbierać sobie na lepszy kosmetyk i być z niego zadowolonym ja jestem jak najbardziej za :) Wydajność jest mega , po pierwsze krem ma lekką konsystencję świetnie się rozsmarowuje i wystarczy troszkę na posmarowanie całej twarzy - dodatkowo jest duża pojemność bo aż 100ml więc na bardzo długo wystarczy :)

      Usuń
  5. Ja jestem posiadaczką cery suchej, więc produkt raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam :) Bardzo dobry kremik :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger