wtorek, sierpnia 12, 2014

Błyszczyk Colour Celebrities - Eveline nr. 567 :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o błyszczyku do ust , który nie tak dawno zakupiłam .
Błyszczyk Colour Celebrities Eveline z serum odmładzającym prezentuje się tak :


COLOUR CELEBRITIES - Błyszczyk do ust z serum odmładzającym

Błyszczyk posiada innowacyjną formułę Mega Shine System, zapewniającą ustom zmysłowy i wibrujący blask i wizualne powiększenie.
Kosmetyk ma delikatną, nieklejącą konsystencję i wyjątkowo przyjemny owocowo-waniliowy zapach.


Błyszczyk zawiera niezwykle cenne składniki pielęgnujące delikatną skórę ust:
- Polimery i olejki mineralne - dogłębnie nawilżają, wygładzają i intensywnie odżywiają naskórek.
- Witaminy E i C chronią przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, mają właściwości odmładzające.
- Specjalne barwniki i połyskujące drobinki - optycznie powiększają usta i sprawiają, że lśnią niczym tafla wody.
Błyszczyk ma eleganckie opakowanie, które stanie się ozdobą każdej damskiej torebki. 
Wygodny i precyzyjny aplikator w formie miękkiej gąbeczki ułatwia makijaż.
Efekty:
- wyjątkowo gładkie i zmysłowe usta
- optyczne powiększenie i olśniewający blask
- delikatny naskórek dogłębnie nawilżony i odżywiony

Produkt zapakowany jest w ładny , gustowny kartonik z czerwoną kokardką - może być fajnym pomysłem na prezent :)
Elegancji dodaje nam złota kolorystyka - złote elementy zawsze nam się kojarzą z bogactwem czy luksusem i  w tym wypadku również tak to wygląda .
Aplikator zakończony jest mięciutką gąbeczką , bardzo milutko nakłada się nim błyszczyk .
Mój kolor jest w tonacji brązowo - perłowej .
Po nałożeniu na usta nie daje  efektu satynowego , tylko lekką przeźroczysto - brązową ze złotymi drobinkami poświatę .
Błyszczyk za długo nie wytrzymuje na ustach , po zniknięciu warstwy nabłyszczającej tej bezbarwnej , zostają nam na ustach złote drobinki .
Do nawilżenia ust błyszczyk jest bardzo dobry - jeśli natomiast zależy nam na kryciu , to tego tutaj nie znajdziemy .
W tym wypadku jak dla mnie super sprawdza się seria błyszczyków od Eveline 3D Silk Effekt - miałam 2 odcienie i były świetne :)
W tym błyszczyku zachwyca mnie zapach , który możemy zaliczyć do brzoskwiniowego :)
Dodatkowym plusem jest dość duża pojemność , bo aż 11ml cena ok 15zł .
Jak dla mnie produkt jest całkiem ok. jedynie trwałość na ustach i krycie nie zachwyca .
Jednak nie wysusza nam ust , nie podrażnia - raczej je pielęgnuje i dba o odpowiednie ich nawilżenie .
Polecam ten błyszczyk do pielęgnacji delikatnej skóry ust .
Dostępna jest dosyć duża gama kolorystyczna , więc każdy znajdzie odcień odpowiedni dla siebie :)

Lubicie błyszczyki , czy raczej sięgacie po pomadki ?
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten błyszczyk i do niego nie wróciłam. Znaczy szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej nie wrócę do niego,mimo pięknego zapachu :) Natomiast do 3D Silk Effekt na pewno z miłą chęcią :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger