wtorek, lipca 18, 2017

BANGGOOD - wishlist, różności.

Hej!
Witajcie :) Mam dzisiaj dla Was listę, kilka rzeczy które wybrałam ze sklepu Banggood.com, nie będą to sukienki, które uwielbiam, ale myślę że też fajne propozycje :)
Zapraszam.

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK
 
 KLIK
 KLIK


Lato w pełni, dlatego chciałam Wam jeszcze pokazać stroje kąpielowe, które znaleźć możecie na stronie sklepu Banggood/klik, jest całkiem spory wybór i są bardzo ciekawe fasony :)
Wyszukałam również kurtkę dżinsową, czapeczkę unisex i spodenki męskie. Moda męska też jest super, myślę znowu coś zamówić dla męża ;)
Całkiem ładną mają bieliznę, znaleźć można zarówno same biustonosze, komplety bielizny, jak i gorsety. Zastanawiam się nad zamówieniem bielizny na próbę, ciekawi mnie jej jakość. Zamawiałyście już bieliznę, jak z jakością i trwałością? Koniecznie dajcie znać :)
Mam dla Was kilka kodów zniżkowych na zakupy w sklepie Banggood.com:

(1)Women clothing enjoy extra 15% OFF coupon:WomenC15
(2)Jewelry clearance 30% OFF coupon:20JEWELS
(3)swimwear 10% OFF coupon:NewSwin
(4)Hot and new items 15% OFF coupon:HN0613
(5)Men's clearance over $20 - 25% OFF coupon:BGMENS25%
(6)Home and garden extra 11% OFF coupon: family11
(7)Summer Jewelry 15% OFF coupon:15summerje
(8)Fashion show extra 15% OFF coupon:Fashion0603
(9)Bikini 10% OFF coupon:e32c9a

Zapraszam również na instagram sklepu:
 

 Tradycyjnie zapraszam Was serdecznie do klikania w linki pod zdjęciami, za co z góry bardzo dziękuję :*

Dajcie znać, co szczególnie Wam się podobało z mojej listy :)
Pozdrawiam :)
 

16 komentarzy:

  1. ładne mają rzeczy, pomagam - 16,69; 14,99; 21,39; 12,59; 18,46 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy mają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostium numer 3 najlepszy ❤️ Zastanawiam się jak działają te farby? Chciałabyś to przetestować? Jestem bardzo ciekawa 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kostiumy kąpielowe są śliczne :) chyba jestem za stara na aż takie eksperymenty haha :) ale kto wie ;)

      Usuń
  4. Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger