niedziela, lipca 30, 2017

TILIA - autorska biżuteria, to co kobiety kochają najbardziej :) Co kryją w sobie te śliczne pudełeczka?

Hej!
Witajcie Kochani w tą piękną, cudowną i słoneczną niedzielę, nareszcie jest pogoda taka, jaką kocham najbardziej, słońce, słońce i jeszcze raz słońce :) Na niebie ani jednej chmurki, humor dopisuje, wczoraj była biżuteria typowo na uszy, nadal pozostajemy w klimacie biżuterii, ale tym razem naszej polskiej, cudownej, autorskiej, ręcznie robionej - zapraszam do świata biżuterii TILIA/klik.

 Chcę Was dzisiaj zaprosić do świata autorskiej biżuterii, która wychodzi spod palców Pani Magdy. Biżuteria jest pomysłem tylko i wyłącznie Pani Magdy, która sama skrupulatnie wybiera i dobiera kamienie, wymyśla wzory, tworzy od podstaw każdy swój projekt. Wszystko jest przemyślane, dokładnie i precyzyjnie wykonane. To, że jest robiona własnoręcznie, nie jest sprowadzana z Chin, czyni ją wyjątkową i oryginalną, każdy projekt jest w pojedynczych egzemplarzach, dlatego możemy mieć coś niepowtarzalnego, to jest coś co uwielbiam, to coś czego nie ma nikt inny :)
Pani Magda daje nam możliwość dopasowania rozmiarów bransoletek, czy naszyjników wedle naszych potrzeb, wystarczy się skontaktować meilowo i domówić szczegóły zamówienia.
Możemy sobie również skompletować cały zestaw, naszyjnik, bransoletkę i kolczyki, tak jak ja to zrobiłam. Z całego kompletu jestem niesamowicie zadowolona, jest pięknie, dokładnie i z niezwykłą starannością zrobiony. Od razu widać, że Pani Magda wkłada w to co robi całe swoje serce.
Biżuteria wykonywana jest ze srebra próby 925, kamienie używane to np.akwamaryn, opal, morganit, jadeit, czy kryształy górskie. Przy każdym wyrobie wszystko jest dokładnie, czytelnie opisane, rozmiary i co jest użyte do wykonania. Zapraszam serdecznie do odwiedzenia strony TILIA - tutaj , znajdź swoją wymarzoną biżuterię :)
 FB strony Tilia - tutaj, bądź na bieżąco z nowościami :)
↓↓↓

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Ta biżuteria jest po prostu przepiękna i bardzo stylowa :) Serce włożone w tworzenie widać gołym okiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalia :) Mnie również urzekła ta biżuteria, widać jak Pani Magda wkłada całe serce w swoje prace :)

      Usuń
  2. jestem zachwycona, piękna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne okazy! ♥
    zakochałam się w tej kolorowej bransoletce *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jest naprawdę piękna :) Uwielbiam taką ręczną biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że Ci się podoba biżuteria 💍 :) 😊

      Usuń
  5. Prezentuje się znakomicie a i ceny w sklepie są bardzo przystępne. Lubię kamienie których używa się do produkcji tej biżuterii, zwłaszcza opale :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo ta biżuteria jest jeszcze piękniejsza :) fakt, że jest robiona ręcznie czyni cenę bardzo atrakcyjną :)

      Usuń
  6. jejku, przepiękna! totalnie mój gust ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cenię sobię Właśnoręczną biżterię. WIem ile siły i wkładu trzeba aby stworzyć tak cudnego ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem pod wrażeniem tej biżuterii, cieszy mnie to że Ci się ona podoba :):***

      Usuń
  8. Faktycznie przepiękna biżuteria i ceny atrakcyjne, muszę sobie kupić jakieś fajne kolczyki, już będę wiedziała gdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 👌 😊, ja jestem mega zadowolona z biżuterii :)

      Usuń
  9. Piękna biżuteria, kobieca i delikatna na swój sposób. Podziwiam ludzi, który potrafią ze swojej paski zrobić biznes. Nie znałam tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger