piątek, lipca 28, 2017

DRESSLILY - ear cuffs online/klipsy, kolczyki na uszy/wishlist.

Hej!
Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem biżuterii, kolczyków/ear cuffs online jakie możemy znaleźć w sklepie DressLily/klik. Uwielbiam kolczyki, łańcuszki, bransoletki i pierścionki, wszystko to, co dodaje uroku każdej kobiecie. Zapraszam na małą wishlistę :)


 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK


 KLIK

 KLIK

 KLIK

 Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podoba się taka forma ozdobienia uszu. Biżuteria, która otula, owija  ucho/ear cuffs online jest bardzo pomysłowa, ma przeróżne, misterne wzory. Wszelakie smoki, węże, kwiaty, napisy czy cudowne, piękne motyle ozdobią wspaniale nasze uszy. Są złote, srebrne, kolorowe. Znajdziemy również świecące w ciemności.
Sklep DressLily/klik oferuje nam nie tylko biżuterię, ale również odzież, buty, torebki i inne akcesoria.

Zapraszam serdecznie do klikania w linki pod zdjęciami, zostawcie również komentarz i dajcie znać, czy taka forma zdobienia uszu przypadła Wam do gustu?
Pozdrawiam :) 

39 komentarzy:

  1. Śliczne sa, poklikane $5.30 $3.00 $9.71 $2.96 $2.66 $3.69

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są wszystkie trudno wybrać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś marzyło mi się, żeby mieć nausznicę jakąś, a teraz gdy jest na wyciągnięcie ręki, to tak jakoś mi przeszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo mi się podobają! W takich chwilach jeszcze bardziej żałuję, że nie mam przekutych uszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kochana, ale nigdy nie jest za późno żeby to zrobić :)

      Usuń
  6. Podobają mi się :) Kiedyś miałam zamiar kupic, ale jakoś nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się zastanawiam, możliwe że się skuszę :)

      Usuń
  7. fajne choć ja wolę maleńkie przylegające do uszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też przylegają do uszu, ale nie są maleńkie :)))

      Usuń
  8. Hello,

    Beautiful selection !

    Sarah,https://sarahmodeeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świecąca nausznica najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy sposób ozdabiania uszu, piękne są, klik: 5.30; 3.00; 5.29; 9.71; 2.96; 2.66; 3.60; 3.69; itd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są piękne :) 😊 dziękuję ślicznie za klik 😄 😘

      Usuń
  11. Biżuteria zdecydowanie przyciąga wzrok! :)
    PS. Klik, klik - $5.30, $5.29.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) myślę, czy sobie nie zamówić :)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądają na uszach, zawsze o czymś takim myślałam ;)
    A tu tyle do wyboru ;)
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają :)dziękuję za kliki :***

      Usuń
  13. Kochana , kolczyki są piękne ! Ale zdecydowanie nie polecam! Mam dwa i absolutnie nie da się ich nosić w taki sposób jak na zdjęciu :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to szkoda, ale dobrze wiedzieć, już nie zamówię :)

      Usuń
  14. To raczej nie mój styl, ale niektóre naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie to wygląda aczkolwiek ja bym chyba się na to nie zdecydowała..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger