piątek, lipca 21, 2017

ROSEGAL - druga część zamówienia, tulipany i złote kolczyki.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj pokażę Wam drugą część mojego zamówienia ze sklepu Rosegal/klik, są to sztuczne tulipany w kolorze białym i złote kolczyki koła średniej wielkości.
Mam nadzieję, że moje zamówienie Wam się spodoba :)




Już od dłuższego czasu marzyły mi się takie ładne, sztuczne tulipanki i w końcu je mam :) Dostępne są w różnych kolorach, ale ja wybrałam białe, ostatnio mam fazę na biel i to chyba dlatego ;) Moim zdaniem pięknie się prezentują jako dodatek do zdjęć. Nie wiem do końca z czego są zrobione, czy jest to guma, czy jakiś silikon, ale są mięciutkie w dotyku i ładnie wykonane, w sumie można się nabrać i pomyśleć w pierwszej chwili, że są prawdziwe :) Jestem z nich bardzo zadowolona. Otrzymamy w przesyłce 6sztuk.
Drugą rzeczą są kolczyki, złote koła o średniej wielkości. Zdecydowałam się na nie, ponieważ od niedawna wróciła na nie moda, z czego bardzo się cieszę, bo od wielu lat nosiłam koła różnej wielkości złote lub srebrne i bardzo ten fason kolczyków lubiłam. Z tego co pamiętam, zapięcia w tych kolczykach nie zawsze były dobre, czasem krzywe, albo źle się zamykały. Te mnie niesamowicie pozytywnie zaskoczyły jakością i starannością wykonania, są masywne i zapięcia są bardzo solidnie zrobione. Zapewne obie rzeczy z tego zamówienia zobaczycie jeszcze nie raz :) Polecam, są super:)
Tradycyjnie zapraszam Was serdecznie do klikania w linki, za co serdecznie dziękuję :):*


Macie coś z tych rzeczy?Podoba Wam się moje zamówienie?
Pozdrawiam :)
 

33 komentarze:

  1. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ale takie tulipanki mam zamiar sobie kupić ($6.24). Kolczyki ($3.31) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne, warto je kupić :) dziękuję za klik :*:)

      Usuń
  2. Na te tulipany od dawna mam ochotę, pomagam - 6,24$, 3,31$, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam i już są :) bardzo dziękuję za klik :) :***

      Usuń
  3. super zamówienie, też mam te tulipany ale w różowej wersji, są jak żywe :) $6.24 $3.31
    klik klik

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te tulipany, kolczyki też bardzo ładne:)
    klik: 6.24; 3.31 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podobają 😄 i za klik :*

      Usuń
  5. Uwielbiam kolczyki w kształcie koła :) Sama powiadam kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolczyki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. 3,31 6,24 tulipany bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tulipany bardzo ładnie się prezentują :) Koczyki zresztą też, pamiętam jak była moda na takie ogromne koła, mam je gdzieś do dzisiaj, ale leżą zapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, że ta moda wróciła na koła, troszkę żałuję że nie są większe :)

      Usuń
  9. Boskie kolczyki ❤️ Niestety ja nie mogę sobie takich założyć 😜 Chociaż czasem...
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają kolczyki :) skoro nie możesz, to faktycznie szkoda :/

      Usuń
  10. Świetne są te tulipanki !!:* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za kolczykami kółkami, ale tulipany przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam że mają takie kwiaty, poklikane 6,24$ 3,31$

    OdpowiedzUsuń
  13. Tulipany są super! A kolczyki, wyglądają jak prawdziwe złoto! Wszystko poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. kolczyki są genialne !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki, ale niestety moje uszy preferują tylko czyste złoto ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś moje też, ale teraz dają radę ;)dzięki za klik :***

      Usuń
  16. Tulipany też mam,ale z Aliexpress :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger