piątek, lipca 28, 2017

ROSEGAL - skinny jeans/spodnie, torba i kolczyki.

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z totalnie luźną, na sportowo stylizacją, taką na co dzień, na szybko, kiedy nie musimy zastanawiać się w co się ubrać. Ubrałam koszulkę, cienką czarną kurteczkę, legginsy a'la dżinsy/skinny jeans , sportowe buty i torebkę. Część mojego zestawu pochodzi ze sklepu Rosegal/klik.


 Jak widzicie,  dzisiaj postawiłam na totalnie luźną stylizację, taką w której czuję się dobrze i jest mi wygodnie.
Torebkę już widzieliście we wczorajszej stylizacji.

 Dzisiaj zestawiłam ją do codziennego looku i również w tym wypadku spisuje się znakomicie.
Nie wybrałam typowych dżinsów, ale elastyczne legginsy na wzór normalnych dżinsów/skinny jeans, które są mega wygodne. Na stronie sklepu Rosegal/klik, możecie znaleźć również inne fasony takich legginsów.
Zamówiłam również kolczyki w kolorze różowego złota, które są przepiękne, na żywo wyglądają bajecznie, jestem z nich niesamowicie zadowolona :)
Ogólnie zamówienie uważam za bardzo udane.
Tradycyjnie serdecznie Was zapraszam do klikania w linki i komentowania :):***

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, lubię takie sportowe :) W kolczykach się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są śliczne :-) Poklikane : 3,22$ 8,99$ 10,19$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są piękne :) dziękuję za kliki :):***

      Usuń
  3. Piękne kolczyki szkoda, ze nie na moje uszy ;(
    poklikane wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo są urocze i na pewno byś w nich pięknie wyglądała :) dziękuję za kliki :):***

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie, jak lubię :) Torebka świetna i całkiem niedroga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te skinny jeans bardzo fajne :) Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nadal boję się zamawiać spodnie ;) 10,19 8,99 3,22 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na prawdę nie masz czego :)dziękuję za kliki :):***

      Usuń
  7. O kurcze, te adidasy są mega!Pasowałyby mi do wielu rzeczy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, świetne spodnie, poklikane: 3.68; 12.74; 10.19:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Kochana 😍 😘 buziaki 😘 dziękuję za kliki :) 😊

      Usuń
  10. Bardzo fajny zestaw, jest wygodnie i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger