czwartek, lipca 06, 2017

SAMMYDRESS - męska, biała koszulka z krótkim rękawem/T-Shirt - White.

Hej!
Witajcie kochani :) Dzisiaj chcę Wam pokazać drugą część mojego zamówienia (pierwszą był wczorajszy spiner), jest to tym razem męska, biała koszulka z krótkim rękawkiem/T-Shirt - White/klik, idealna na lato. Pochodzi z dobrze znanego większości z Was sklepu SammyDress/klik. Zapraszam na post :)



Przy ostatnim zamówieniu zrobiłam prezent nie tylko dziecku, ale i mojemu mężowi, wybierając dla niego tę właśnie śliczną, białą koszulkę, idealną na lato. 
Po dotarciu, okazało się że jest bardzo milutka w dotyku, gatunkowo jest super. Dekolt jest ozdobny, ma dwa małe guziczki, które możemy zapiąć i obszyte są czarnym materiałem w malutkie białe kwiatuszki :) Fajnie to wygląda.
Moim zdaniem rzeczy ze sklepu SammyDress/klik, są na prawdę bardzo dobrej jakości. Coraz bardziej przekonuję się do tego sklepu i do jakości rzeczy jakie ten sklep oferuje. 
Kochani, jakiś czas temu założyliśmy z mężem bloga również dla niego, chciałam Was serdecznie zaprosić do obserwowania, poniżej adres jego bloga i przekierowanie:
↓↓↓

Tradycyjnie zapraszam Was do klikania w linki:

 
Sammydress PlusSize facebook:

Pozdrawiam :)
 

4 komentarze:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger