wtorek, lipca 25, 2017

LAGENKO - krem do rąk z kolagenem firmy Colway.

Hej!
Witajcie Kochani :) Ja tu strój kąpielowy zamówiłam, a pogoda tego lata zupełnie nie rozpieszcza, totalnie nie sprzyja opalaniu, jest pochmurno i deszczowo. Za to jest czas na napisanie kolejnej recenzji, tym razem będzie o kremie z kolagenem do rąk firmy Colway :)
Zatem zapraszam do dalszego czytania.



 "Głównym zadaniem kolagenowego kremu do rąk Colway jest dogłębne nawilżenie. Chodzi o przenikanie cennych dla naszej skóry substancji zawartych w kosmetyku do najgłębszych partii skóry. Uzupełnianie je o kolagen jest podstawowym działaniem, jakie ma wpływ na odpowiedni wygląd naszej skóry zarówno w młodym wieku, jak również na etapie jej starzenia. Skóra staje się elastyczna i bardziej sprężysta, Jest przyjemna w dotyku, miękka i delikatna. Krem do rąk hamując procesy starzenia, nadaje dłoniom gładkości oraz młodego i przede wszystkim zdrowego wyglądu. Istotne jest również to, że krem nadaje skórze dłoni jednolity kolor, który również jest odzwierciedleniem odpowiedniej pielęgnacji skóry."

Dzisiaj chcę Was zachęcić do poznania bardzo fajnego kremu z kolagenem do rąk, firmy Colway. Krem pochodzi z serii Hydro, z tej samej serii możemy kupić jeszcze inne produkty np.balsam do ciała, peeling, krem intensywnie nawilżający, czy płyn micelarny, o którym już Wam pisałam, a który jest moim hitem jeśli chodzi o demakijaż i oczyszczanie :)
Krem do rąk zamknięty jest w białej, miękkiej, stojącej tubce ze srebrnymi napisami. Totalny minimalizm, co ja osobiście bardzo lubię. Tubka jest w ładnym kartoniku o takiej samej szacie graficznej. Krem ma poj.100ml. Ma gęstą, kremową, treściwą, a zarazem atłasową konsystencję. Jest białego koloru. Idealnie, wspaniale rozsmarowuje się na skórze. Wystarczy chwilka, żeby krem dobrze i całkowicie się wchłonął. Nie zostawia lepkiego, czy tłustego filmu. Możemy od razu po użyciu kremu przejść do codziennych obowiązków, bez obaw że wszystko będzie nam leciało z rąk. Cudownie i natychmiast działa na wysuszoną skórę rąk, daje jej natychmiastowe ukojenie, głębokie nawilżenie i wygładzenie. Dłonie są aksamitne, mięciutkie w dotyku, niesamowicie nawilżone. Jest to bardzo miłe uczucie mieć tak gładkie dłonie :)
Cóż mogę Wam więcej powiedzieć? Jest to kolejny produkt firmy Colway, który mnie absolutnie nie zawiódł, który z chęcią się używa i który szczerze i bez obaw poleca :) 
Dla jeszcze lepszego efektu możemy zrobić sobie 
 Zabieg kolagenowy na dłonie:
1. oczyścić = umyć dłonie
2. zrobić peeling scrubem, zmyć go i na mokrą skórę rąk wklepać kolagen, aż skóra będzie sucha
3. zastosować krem do rąk

Jak stosować kolagen:
WAŻNE zawsze na mokro, skóra musi być zwilżona wodą ponieważ woda otwiera pory w skórze i tylko tak kolagen się wchłania.
Na oczyszczoną i zwilżoną wodą skórę twarzy rozprowadzamy
kolagen i delikatnie wklepujemy najlepiej aż do wyschnięcia. Efekt liftingu/napięcia zniweluje krem do twarzy.
Poniżej na filmiku zobaczycie jak go nakładać:
https://www.youtube.com/watch?v=mswhZoXmbs4

Stosowanie kolagenu do ciała jest identyczne, skóra musi być
zwilżona wodą/mokra, żeby kolagen się wchłonął
.

Po więcej produktów zapraszam Was na stronę Lagenko/klik 

 
 Pozdrawiam :)
 

23 komentarze:

  1. szczerze mówiąc, nie znałam wcześniej tej firmy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący post, pojęcia nie miałam że istnieje tego typu krem aby stosować na mokro. Wygląda na bardzo profesjonalny kosmetyk a cenę 69zł da się zaakceptować jeśli faktycznie super działa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu nie stosujemy na mokro, tylko naturalny kolagen ;)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że kolagen stosuje się na mokro:) jestem skłonna kupić ten krem, za 69zł myślę że warto:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć :) 😊 pozdrawiam Cię serdecznie 😊

      Usuń
  4. Znam ten produkt i fajnie się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, fajnie że nie tylko ja jestem zadowolona :) 😊

      Usuń
  5. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znalam wczesniej tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki kolagenowe, linia Hydro szczególnie przypadła mi do gustu, choć Natural też warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę mogła poznać również Natural :):*

      Usuń
  8. This is amazing!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kilka razy zaplanowałam sobie opalanie i nic z tego nie wyszło :D Oby sierpień był ładniejszy :)
    Po dzisiejszych porządkach w ogródku przydałby mi się taki krem :) Zbawienie dla moich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że sierpień będzie dużo lepszy jeśli chodzi o pogodę :) kremem byłabyś oczarowana :) :*

      Usuń
  10. Fajny jest ten produkt !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem jest super! Też wczesniej nie znałam, bo nie można znaleźć w drogeriach, ale na stronie lagenko.pl można zakupić więcej kosmetyków colway. Krem tak dobrze się u mnie spisał (a mam naprawdę bardzo suchą i podrażnioną skórę rąk), że w najbliższym czasie zamawiam jeszcze balsam i krem kolagenowy do twarzy. Jak szaleć to szaleć. A to przynajmniej kosmetyki, którym można zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolagenowy krem do rąk od Lagenko to świetna sprawa. Używalłam go w poprzednim sezonie jesienno-zimowym i teraz też będę musiała zainwestować, bo doskonale wygładza, nawilża skórę rąk i chroni prze pękaniem. No a co jak co, ale zadbane dłonie u kobiety są bardzo istotne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie poszukuję skutecznej pielęgnacji do skóry rąk, bo mrozy dla niej są zabójcze i chyba dobrze trafiłam :) Już zaglądam do lagenko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger