poniedziałek, lipca 24, 2017

SAMMYDRESS - skinny pants/białe spodnie z wysokim stanem.

Hej!
Witajcie, witajcie po weekendzie, który mam nadzieję miło spędziliście :)
Dzisiejsza stylizacja będzie troszkę na elegancko, troszkę na sportowo ;) Pokażę Wam białe spodnie z wysokim stanem, które zamówiłam ze sklepu SammyDress/klik
Dajcie znać, czy Wam się spodobały i w której wersji bardziej :)




Do dzisiejszej stylizacji założyłam białe spodnie z wysokim stanem, elegancką, atłasową bluzkę z długim rękawem, koszulkę z krótkim rękawem i białe klapki.
Na zdjęciach w pierwszej stylizacji do tych spodni jest krótka, elegancka bluzka z długim rękawem - jest to wersja bardziej elegancka.
Natomiast poniżej ubrałam do tych samych spodni bluzeczkę z krótkim rękawem, czyli na sportowo, codziennie, na luzie.
Moim zdaniem w obu wersjach te spodnie będą świetnie się spisywać, pasują praktycznie do wszystkiego, obojętnie, czy założymy śliczne, eleganckie bluzeczki na krótki czy długi rękaw, czy zdecydujemy się na codzienny, wygodny look i dobierzemy zwykłą koszulkę, wszystko będzie dobrze wyglądało. Spodnie są elastyczne, z fajnego materiału, nie są problemowe w prasowaniu, bardzo dobrze i wygodnie się je nosi. Dostępne są w kilku wariantach kolorystyczny, więc jeśli nie lubicie białego koloru, możecie skusić się na inne.
Te i inne spodnie, znajdziecie na stronie sklepu SammyDress/klik,  :)
Tradycyjnie serdecznie Was zapraszam do klikania w linki, zostawcie po sobie ślad w komentarzach :) Bardzo z góry dziękuję :*

Jestem również na LOOKBOOK, możecie poniżej, pod zdjęciem zostawić👍😘


37 komentarzy:

  1. fajna letnia stylizacja mnie jednak bardziej od spodni 11.18
    podoba się koszulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka MM jest super ;) :* dziękuję za klik :*

      Usuń
  2. PIeknie wyglądasz, pomagam - 11,18$, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej do gustu przypada mi wersja nr 2 :) pocieszne klapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A te białe klapki, skąd masz? Wygodne są? Chcę takie! Pozdrawiam!^^
    klik:$11,18;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, bardzo wygodne, było o nich w tym poście: http://www.beauty-and-nails.pl/2017/06/zaful-biae-spodniewhite-pants-i-biae.html

      Usuń
  5. obie stylizacje bardzo mi się podobają:) super wyglądasz w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglądasz cudownie w tych spodniach:) pierwsza stylizacja jak dla mnie ideał!:)
    11,18:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba stylizacja 😊😍

      Usuń
  7. Spodni przez internet jeszcze nie zamawiałam. Świetnie wyglądasz $11.18 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺️😍 ja też zawsze się obawiałam, ale nie jest tak źle ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :) Spodnie z wysokim stanem bardzo lubię :) $11.18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, są to moje pierwsze spodnie z wysokim stanem 😄😍

      Usuń
  9. Spodnie świetne, ja lubię takie modele, ale na mnie największe wrażenie zrobiły klapki- boskie są ajććććć sama dumnie bym nosiła <3
    super wyglądasz ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję 😍 😊 oj zgodzę się z Tobą, klapki 👡 są rewelacyjne 😄

      Usuń
  10. 11.18$ (przewrotnie na początku, nie końcu) :)
    Do takich spodni trzeba mieć perfekcyjną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Wersja elegancka bardziej do mnie przemawia :D
    Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz, że tak bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem 😂😉dziękuję Kochana 😍 😘

      Usuń
  13. te spodnie są świetne! bardzo mi się podoba Twoja propozycja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie pasują Ci takie spodnie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie leżą na Tobie te spodnie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się podobają najbardziej klapki:**

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger