piątek, lipca 07, 2017

SAMMYDRESS - women's jacket/ kurtka dżinsowa i buty sportowe.

Hej!
Witajcie kochani :) Zapowiada się słoneczny dzień, z czego ogromnie się cieszę, bo ostatnio pogoda jest nie najlepsza :)
Przychodzę do Was z lekką stylizacją, taką na co dzień, w której każdy będzie dobrze się czuł.  
Znalazłam świetną kurtkę dżinsową/women's jacket (w dalszej części dowiecie się jaką) i sportowe, neonowe buty w sklepie SammyDress/klik.
Zapraszam na dalszą część.


Jakoś się złożyło, że w mojej szafie od lat nie było kurtki dżinsowej, dlatego postanowiłam sobie jakąś zamówić :) Ku mojemu zdziwieniu dotarła do mnie katanka firmy GUESS, jak widać zdarzają się w takich sklepach wysyłkowych perełki znanych, światowych firm :)
Kurteczka jest śliczna, z miękkiego dżinsu, świetnie się ją nosi. Można ją nosić praktycznie do każdej stylizacji, w zamyśle miałam założyć ją do sukienki, ale chciałam Wam pokazać również buty sportowe, dlatego ostatecznie wybrałam czarne legginsy i wyszedł strój sportowy ;)
Zamówiłam sobie również pomarańczowe, jaskrawe buty sportowe, podobne do Air Maxów ;) Moje szare Reeboki przeszły na emeryturkę, więc czas na nowe ;) W lato uwielbiam kolory, neony, wszystkie jaskrawe kolory zarówno na paznokciach jak i w stylizacjach. Buciki są bardzo wygodne, leciutkie i śliczne. Z tego zamówienia jestem mega zadowolona :) Sklep SammyDress/klik, coraz bardziej mile mnie zaskakuje :)
A Wy zamawiacie coś ze sklepu SammyDress? Jak oceniacie jakość zamawianych tam rzeczy?
Zapraszam do klikania w linki, dziękuję ślicznie :)

Jestem również na LOOKBOOK, jeśli chcecie, możecie lajkować ;)
↓↓↓


33 komentarze:

  1. Świetny sportowy zestaw:) Buty mega!:)
    Klik: Kurtka i buty niedostępne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie stylizacje lubię ślicznie a zarazem wygodnie i na luzie:)Pozdrawiam:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty bardzo ładne i masz rację wyglądają bardzo podobnie to Air Maxów - mi się marzą, ale Nike czarno-białe :) Śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) marzenia się spełniają ;)

      Usuń
  4. Fabulous look i love the denim jacket and your shoes ere gorgeous

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie luźne stylizacje :D Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na codzień jest bardzo wygodnie :) cieszę się, że kurteczka Ci się podoba 😆 😊

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki tej kurteczce doszłam do wniosku że ja też :) szczególnie kiedy jest taka mięciutka :)

      Usuń
  7. dżinsowe katany są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow! W takim sklepie Katana z guess? Super perełka! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)Ogromnie się zdziwiłam, super pozytywne zaskoczenie :)

      Usuń
  9. Te sneakersy są naprawdę super!!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Cieszy mnie to, że Ci się podobają :) pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  10. Ooo, na sportowo też Ci do twarzy :) Buty wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  11. I like jeans clothes)
    Your look is really great!)

    madmoonpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger