środa, lipca 05, 2017

SAMMYDRESS - Stress Relief Toy High Speed Metal Fidget Spinner.

Hej!
Jakiś czas temu pisałam Wam o zabawce/gadżecie, który zdominował cały świat, czyli o Fidget Spinner/klik. Kto jeszcze nie czytał, zapraszam tutaj/klik.
 Wspominałam, że mojej córci zamarzył się spinerek, więc jeden sobie wybrała ze sklepu SammyDress/klik.
Moim zdaniem był to bardzo dobry wybór, a dlaczego? O tym dowiecie się z dalszej części, zapraszam :)




 Prawdę mówiąc zamawiając ten gadżet, nie za bardzo wiedziałam czego możemy się spodziewać, bo wiecie ja mam zawsze wrażenie, że takie rzeczy to są "chińską tandetą".
Moja córcia wybrała sobie tego spinera, bo bardzo jej się spodobał (czyli poszliśmy na wygląd), ale trzeba przyznać że jest na żywo bardzo ładny :) i na tym nasza wiedza o nim się skończyła. Kiedy w końcu doszedł ten wyczekany gadżet, troszkę zostaliśmy mile zaskoczeni (bynajmniej ja haha). Spiner okazał się solidną, metalową (a nie plastikową) zabawką. Ważną rzeczą jest to, że kółko jest na łożysku skręcane na gwint, nie rozsypie się przy upadku. Kulki na łożysku mają specjalny kaptur ochronny, który chroni przed ich rozsypaniem. Co jest jeszcze godne uwagi i na co warto zwrócić uwagę przy zakupie, to moim zdaniem to jak są mocowane, czy są skręcane czy na zaciski. 
Ten spiner ze sklepu SammyDress, jest na prawdę bardzo dobrej jakości i godny polecenia, wiem że córce długo będzie służyła ta zabawka, a czasem mama z tatą też się pobawi ;)

Macie swoje spinerki? A może kupujecie swoim dzieciom, jakie macie zdanie na ich temat? Zdarza Wam się kupić "bubel"? Dajcie znać w komentarzach :)
No i na koniec jak zawsze prośba o klikanie w linki, za co bardzo dziękuję :) 
 
Sammydress Facebook:  
Sammydress PlusSize facebook:

Pozdrawiam :)
 

12 komentarzy:

  1. Ale piękny 😍 Chociaż nadal nie czuję tego trendu na ten gadżet 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest śliczny :) poczujesz jak będziesz miała dzieci haha :) :*

      Usuń
  2. Moja córka również mnie o niego nudzi :-) Dobrze wiedzieć ,że jest dobrej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz bez obaw brać go w ciemno, będzie córcia zadowolona :)

      Usuń
  3. Wszystkie dzieciaki teraz to kupują, jak dwa lata temu gumki z których coś tam wyplatały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)Moja do tej pory te gumki kupuje i wyplata bransoletki :):*

      Usuń
  4. Słyszałam o tych spinerach i w zasadzie często widywałam je na ulicy- prawie każde dziecko się nim bawi. Mi osobiście się nie podoba i uważam że jest to nudne, ale widocznie nie jestem już modna :D planuję zamówić taki dla kuzyna ale w męskiej wersji :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzieci teraz za tym szaleją :) Kuzyn będzie wniebowzięty :)pozdrawiam również :):*

      Usuń
  5. Teraz wszędzie pełno tych spinnerów:) Twój jest świetny, na stronie widzę już niedostępny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszędzie ich pełno, ale nie wszystkie są dobrej jakości :) Fajnie, że mój Ci się podoba :):*

      Usuń
  6. Ale świetnie wygląda :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger