czwartek, lipca 20, 2017

ROSEGAL - czarna sukienka w róże.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać sukienkę jaką zamówiłam ze sklepu Rosegal/klik.
Jest  to czarna sukienka/klik w stylu Vintage ozdobiona motywem kwiatowym, na czarnym tle piękne, różowe róże.


Sukienka jest śliczna, jak ją zobaczyłam w sklepie od razu stwierdziłam, że musi być moja.Nie namyślając się długo złożyłam na nią zamówienie. Wedle mierzenia siebie powinna być dobra, ale okazała się chyba ze dwa numery za duża. Może na zdjęciach tego tak nie widać, no chyba że jakieś krawieckie oko będzie się przyglądało ;) ale jest o wiele za duża. W sumie latem mi to zupełnie nie przeszkadza, ponieważ kiedy jest gorąco nie lubię jak coś się do mnie lepi.
Pierwszy raz zdecydowałam się na taką krótką długość, do końca nie wiedziałam jak będę w tak krótkiej sukience wyglądać, ale myślę że nie jest tak źle ;)
Jedyny mankament jaki w niej znalazłam, to materiał, niby jest elastyczny ze stretchem, tak jak bardzo lubię, ale jeśli chodzi o prasowanie, to jest katastrofa, po uprasowaniu sukienka nadal jest wygnieciona haha ;)
Mimo to i tak bardzo ją lubię.
Zapraszam serdecznie do klikania w linki, zostawcie w komentarzach po sobie ślad, odwdzięczę się tym samym :):*


Kochani, jestem również na LOOKBOOK, pod zdjęciem na dole możecie również zostawić 👍


32 komentarze:

  1. Kochana rewelacyjnie wyglądasz, oczywiście pomagam - 19,51$, :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pięknie Ci w niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię motyw kwiatów :) Wyglądasz pięknie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam fazę na kwiaty, są bardzo kobiece :)dziękuję :*

      Usuń
  4. Bardzo CI pasuję ta kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAdna, podoba mi się nietypowość jej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane - a wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka, poklikane kilka razy , $19.51

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, elegancka sukienka :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Wszystko poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w tej sukience ;)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger