środa, lipca 19, 2017

NEW CHIC - męskie, dżinsowe krótkie spodenki.

Hej!
Witajcie Kochani :) U mnie znowu pogoda nie dopisuje, pada, jest pochmurno, bardzo nie lubię takiej pogody.
Lato w tym roku niestety jest bardzo kapryśne.
Chciałam Was dzisiaj zaprosić na post, będą dżinsowe spodenki/klik, ze sklepu NewChic/klik





 
Ostatnio dotarły do nas te oto męskie, dżinsowe spodenki. Zamówiliśmy je i oczekiwaliśmy w napięciu, nie wiedząc czego do końca możemy się po nich spodziewać. Nie było wiadomo, czy trafimy z rozmiarem, fasonem, materiałem. Na szczęście kiedy tylko otworzyliśmy przesyłkę, już było wiadomo, że wszystko będzie ok :)
Materiał okazał się elastyczny/stretch, kolor dżinsu bardzo ładny, no i krój i wykończenie też bardzo dobre :)
Jesteśmy oboje (a raczej mój mąż) bardzo zadowoleni z dokonanego wyboru, spodenki leżą idealnie, są mega wygodne i bardzo ładne, możemy Wam je śmiało polecić. 
Sklep New Chic/klik jak widać ma również rzeczy dobre gatunkowo, z czego bardzo się cieszę :)
Standardowo zapraszam Was serdecznie do klikania w linki, za co bardzo dziękuję :) :*
 
SPODENKI shorts/klik
 
Robicie zakupy w NewChic? Zadowoleni jesteście z jakości sprzedawanych tam rzeczy?
Pozdrawiam :)
 

29 komentarzy:

  1. Super spodenki, jestem bardzo zadowolony. Dobry sklep czekam na buciki. W poście wszystko jest napisane idealnie, pozdrawiam moją kochaną Dorotkę i całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te spodenki, klik - 106,76zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny model spodenek, na lato idealne :) ponad sto złociszy

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo dawno nie widziałam mężczyzny na blogach :) US$27.99

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie robiłam tam zakupów :) Fajne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że Model zadowlonny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki faktycznie wyglądają na dobrej jakości :) Akurat w tym sklepie jeszcze nigdy nie zamawiałam, rzadko też wybieram męskie rzeczy w obawie przed rozmiarem, ale widzę że czasem warto zaryzykować :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kochana, nie ma się czego obawiać :) bardzo dziękuję za klik:)

      Usuń
  8. Wyglądają bardzo porządnie, bardzo podoba mi się ich fason, cena $27.99 atrakcyjna :) Jeżeli chodzi o sklep, to nie miałam okazji tam jeszcze zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi na słowo, że są bardzo porządne :)dziękuję za klik :)

      Usuń
  9. Spoko sa, ale mój to tylko z Lee nosi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuję się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne portki! Mój chłop niestety uważa, że zrobienie mu zdjęcia nawet bez głowy, to zbyt wysoka cena,więc za jego spodnie musimy płacić :( Poklikane! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne,fajne :)haha ;) Dziękuję za klik :):*pozdrawiam.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger