czwartek, lipca 27, 2017

ZAFUL - hiszpanka, niebieska sukienka/dress.

Hej :)
Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z przepiękną, bardzo letnią, wakacyjną propozycją. Jest to cudowna, w niebieskie paseczki sukienka/dress. W tym sezonie panuje moda na hiszpanki, paseczki, hafty i kwiaty, więc nie mogło ich u mnie zabraknąć :) W końcu zdecydowałam się na hiszpankę i nie żałuję, jest cudowna, uwielbiam ją :)
Dostaniecie ją w sklepie Zaful/klik.



 Marzyłam o hiszpance, zawsze kojarzyła mi się z morzem, plażą, wakacjami i słońcem :) Oto jest, moja śliczna, niebieska sukienka/blue dress w ulubionej długości maxi. Jest leciutka, przewiewna, wygodna, pewnie znacie to uczucie kiedy coś przymierzycie i wiecie, że "to jest to" od razu dobrze w tym czymś się czujecie. Tak jest w przypadku tej sukienki, zakochałam się w niej od pierwszego założenia :) Idealna na co dzień, na plażę, ale również do miasta. Zestawiłam ją z kurtką dżinsową, którą można ubrać kiedy jest troszkę chłodniej. Do całości skompletowałam plażową torebkę, również w paski i żeby nie było za niebiesko, ubrałam różowe japonki.
Dajcie znać, czy moja stylizacja przypadła Wam do gustu?
Jak zawsze zapraszam serdecznie do klikania w linki, zostawcie po sobie ślad w komentarzach :):*


46 komentarzy:

  1. bardzo dużo tego ale wszystko zrobione. ładnie wyglądasz, te mam tą torbę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Sukienka jet świetna, chociaż ja wolę krótkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)Bardzo dobrze, że każdy woli co innego, trzeba dobrze się czuć czy to w maxi, czy w mini :) buziaki :***

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, sukienka ma swój urok :) Torebka wpadła mi w oko, widzę że cena nawet znośna :) Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, najlepsze Twoja stylizacja jak dla mnie ;) 20,99 itd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust Madziu :) Buziaki :***

      Usuń
  5. Wygoda przede wszystkim! Bardzo podoba mi się w zestawieniu z jeansówką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna na lato! Aż tęskno mi do Poslki :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) tylko lato jakieś u nas kiepskie w tym roku ;)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz, pomagam - 8,99$, 20,99$, 21,01$, 3,31$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie sukienki:) wyglądasz w niej przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie wyglądasz bajecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia fenomenalne, śliczne plenery. Cudownie wyglądasz w tej sukience, poklikane $20.99 $8.99 $21.01 $3.31

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana, ogromnie mi miło :) 😊 😍 😘

      Usuń
  11. Kochana świetne zdjęcia i super sukienka:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna ta sukienka:) Zaful ma super rzeczy:)
    Klik: 20,99; 8,99; 21,01; 3,31:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w niej, jak tylko ją zobaczyłam :) 😊 dziękuję ślicznie za klik 😄 😘

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo Ci pasuje ta sukienka :)
    Zapraszam na nowy post ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tej sukience, bardzo fajne zestawienie z kurtką jeansową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz na łonie natury <3
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie dobrany look :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny zestaw! Uwielbiam takie pedantyczne i skrupulatne połączenia! Podobają mi się te bawełniane bluzki i sukienki, które są ostatnio w modzie ale to nie dla mnie. Przy dwójce takich malutkich dzieci i mężu bałaganiarzu, musiałam zrezygnować z prasowania XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam podobnie tylko przy jednym dziecku i również zrezygnowałam z prasowania, robię to tylko kiedy muszę ;)

      Usuń
  19. Przepiękna sukienka maxi. Ogromnie mi się podoba :) Uwielbiam hiszpanki, ale w tej sukience zauroczył mnie również kolor, jej delikatność i wzór. Dobre miejsce na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się że Ci się podoba stylizacja 😊 😍 😘

      Usuń
  20. Piękna sukienka, fajnie wszystko dobrałaś, całość super:)
    poklikane: 20.99; 12.74; 21.01; 3.31 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że sukienka się podoba 😆 uwielbiam ją nosić, jest mega wygodna :) 😊 😍 buziaki za kliki
      😘

      Usuń
  21. Śliczna sukienka <3 Baardzo lubię taki krój:)
    Modnie i praktycznie, pozdrawiam!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna ta sukieneczka i bardzo wygodna :) pozdrawiam również 😘 😍

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger