środa, marca 07, 2018

AVG ULTIMATE | zadba o utrzymanie dobrej formy komputera, smartfona i tableta.


Nie oszukujmy się każdy, albo większość z nas w dzisiejszych czasach przykłada bardzo dużą wagę do swojego zdrowia i wyglądu. Chodzimy do dietetyków, lekarzy, specjalistów medycyny estetycznej, wykonujemy profilaktyczne badania, dbamy o swój wygląd zewnętrzny, coraz częściej i z większą świadomością wybieramy aktywne życie tzw."fit". Wolimy aktywnie spędzać czas, niż leniwie leżeć na kanapie przed telewizorem. Ja osobiście jestem jak najbardziej za taką formą dbania o siebie, czy swoje zdrowie, wolę wybrać się na długi spacer z psem, jazdę na rolkach, rowerze, czy jazdę konną. Jesteśmy coraz bardziej świadomi tego co jemy, i tego jak jeszcze bardziej o siebie i swój wygląd dbać, tak sprawa ma się zupełnie inaczej, jeżeli chodzi o dbanie o nasz sprzęt z którego korzystamy, takich jak telefon (smartfon), komputer, czy tablet. 
Zdrowie nasze i naszych bliskich jak wiemy jest bezcenne i chyba najważniejsze w życiu, bez niego tak naprawdę nie ma nic i nic się nie liczy, wszyscy którzy się o tym przekonali na pewno przyznają mi rację. Jeśli chodzi o nasze sprzęty, z tym jest o wiele lepiej. Kiedy widzimy, że nasz komputer, czy tablet, bądź smartfon zaczyna szwankować, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby je wymienić na nowe w sklepie stacjonarnym, lub przez internet. Oczywiście jeśli mamy w zanadrzu wystarczająco dużo gotówki, bo zakup nowego sprzętu to nie lada wydatek rzędu kilkunastu tysięcy złotych. A więc po co wydawać tyle? Moim zdaniem lepiej dbać o ich "zdrowie" już od samego początku, aby cieszyły się dobrą formą przez lata i jak najdłużej nam służyły. W tej kwestii jest tak jak z człowiekiem, który może zachorować na różnego rodzaju choroby, grypy, przeziębienia czy łapać wirusy, taki sam los może spotkać nasze narzędzia pracy. Nie raz miałam zawirusowany komputer, z którego przez to nie mogłam korzystać i przez co byłam sfrustrowana, wszystko nie działało jak powinno, spowalniało, zacinało się, zawieszało itd. By do tego nie dopuścić, jest na to sposób i rada - AVG ULTIMATE. I o ile w przypadku choroby, musimy udać się do lekarza na własną rękę, to z tym oprogramowaniem jest znacznie łatwiej. W AVG Ultimate możemy sami ustalić regularne skanowanie, automatyczne sprawdzanie poczty, stron www, oraz automatyczne działania w przypadku wykrycia wirusa. Korzystanie z tego programu sprawia, że praca na naszych urządzeniach jest czystą przyjemnością bez frustracji, nerwów i straty czasu. 
DETOX zarówno ciała, jak i KOMPUTERA. Ostatnimi czasy bardzo często spotykamy się z definicją detoxu, oczyszczenia ciała z toksyn, szkodliwych metali, czy bakterii. Sama jesienią przez pięć dni zrobiłam sobie taki detox, oczyszczanie ciała i na pewno wiosną jeszcze raz do niego wrócę. Warto nie tylko sobie zafundować taki detox, ale również swoim urządzeniom i tym samym możemy pomóc im pozbyć się niechcianych "gości". Taki detox zapewnić nam może AVG TUNE UP, który wchodzi w skład oprogramowania AVG Ultimate. Szczególnie do zadań AVG Tune Up należy pozbywanie się z urządzeń śmieci, które gromadzą się i narastają w czasie użytkowania przez nas sprzętu. Do takich zaliczają się np. stare wersje programów, pliki tymczasowe, pamięć podręczna, podwójne pliki (rzeczy, które zostają na dysku, ale nie są potrzebne). Wiem z doświadczenia, że im więcej korzystam z moich narzędzi, tym więcej takich śmieci się gromadzi. Musimy pamiętać o tym i dbać o to, żeby systematycznie oczyszczać nasz komputer, jego oczyszczanie jest więc tu na wagę złota. Dzięki temu nasz komputer odzyska wcześniejszą formę i ułatwi nam wykonywanie na nim zadań. Kiedy my opadamy z sił sięgamy po odżywki, energetyki, czy wszelkie inne suplementy, one dodają energii i siły również sportowcom. Tak samo jak my tracimy siły i moc, tak samo ma się sprawa z naszym komputerem. AVG TUNE UP dodaje "powera"powodując, że nasz komputer podoła nawet dużym obciążeniom. 


Wiele korzyści z zainstalowania oprogramowania AVG Ultimate.
Kiedy siądziemy i na spokojnie przeanalizujemy wszystkich "za i przeciw" dojdziemy do wniosku, że zakup oprogramowania AVG Ultimate to bardzo dobra decyzja i dobra inwestycja na lata. Oprogramowanie jest bardzo proste w instalacji, nie potrzeba do tego informatyka, czy innego geniusza by go zainstalować, poradzi sobie z nim nawet największy laik. Nie potrzeba nam znać się na tym jak z niego korzystać, ponieważ program ten działa automatycznie za nas. To co dla większości z nas ma znaczenie, program ten nie ma limitu stanowisk. Kupując jedną licencję możemy chronić wszystkie nasze sprzęty jednocześnie, począwszy od smartfona, tableta, na komputerze kończąc. AVG zapewnia nam ochronę przed szeregiem zagrożeń płynących z sieci, przed wirusami, trojanami, programami ransomware wymuszającymi okup, spamem czy wejściem na zainfekowane strony www. Jeżeli mimo naszych szczerych chęci napotkamy jakieś trudności, to otrzymamy odpowiednią pomoc techniczną, co ważne jest ona w języku polskim. Nową funkcją programu AVG Ultimate , jest opcja wyłączenia kamery. Na pewno jest to bardzo potrzebna opcja, tym bardziej teraz, kiedy tyle się słyszy o wykorzystywaniu obrazów (zdjęć) z kamery, bez świadomości, czy wiedzy użytkowników np. podczas wpisywania danych do logowania na konta bankowe. Z tego oprogramowania skorzystało już 400 milionów ludzi na całym świecie, co jest najlepszą jego rekomendacją. 
Czas na wiosenną promocję. Jeśli weźmiemy pod uwagę korzyści jakie płyną z zainstalowania tego oprogramowania stwierdzimy, że warto go zainstalować, że cena za niego nie jest wygórowana. Mam dla Was również kod rabatowy, dzięki któremu obniżycie wartość zamówienia nawet o 30%! Wiosną, kiedy wszystko budzi się do życia, wielu z nas postanawia zadbać o swoje ciało, o dobrą kondycję i formę i podejmuje różne a więc nie zapomnijmy zadbać również o formę naszych komputerów, tabletów i smartfonów! Wystarczy że wpiszemy w odpowiednie miejsce (patrz w obrazek poniżej) hasło: avg_fit i możemy cieszyć się nie tylko niższą ceną, ale i wielkimi korzyściami, jakie daje nam ten program. 
Kod ważny jest do 20 marca.
Korzystacie z takiego oprogramowania? Co sądzicie o takiej ochronie sprzętu, z którego korzystacie? Macie już program AVG?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedni program antywirusowy, to podstawa podczas użytkowania komputera czy tabletu. W czasach, kiedy jedno niewinne kliknięcie w przypadkowi link może zafekować nam cały komputer, warto kupić odpowiednie oprogramowanie, które uchroni nas przed wirusami i itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. bez "antywirusa" nie ma co wchodzić na net. W każdym kompie musi być,

    OdpowiedzUsuń
  3. Antywirus to teraz całkowita podstawa. Przy tym jak wiele niebezpieczeństw czeka na nas w internecie, trzeba się jakoś przed tym bronić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mój ulubiony program chroniący sprzęt. Rzeczywiście działa i jest polecany przez informatyków. w pełni mu ufam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim bardzo dużo dobrego i sama od dłuższego czasu przymierzam się do jego kupna. Muszę się w końcu za to zadbać, bo chcę aby komputer był w równie dobrym stanie jak i ja, a o to przecież dbam codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głośno teraz o tym antywirusie i sama z ciekawości sprawdziłam jaki teraz mam. Aktualnie używam innego, natomiast kojarzę AVG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mojemu laptopikowi to on już nie pomoże za stary sprzet:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój komputer to staruszek, więc taki program dla niego byłby wybawieniem. Mój laptop działa coraz wolniej i ciężko mi się na nim pracuje, wiem, że AVG to oprogramowanie stworzone dla takich użytkowników jak ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj komputer musi miec porzadnego antywirusa. Mam na nim wiele ważnych dokumentow, ktore staram sie ochraniać jak najlepiej.
    Nie rozumiem ludzi, ktorzy nie maja takiego programu na swoich urządzeniach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dbałość o komputer to ważna rzecz! Jego ochrona jest niezwykle ważna bo tam miesci sie wiele cennych dla nas informacji. Nie mozna tego lekcewazyc i trzeba zainstalwoac odpowiedni program

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzisiejszych czasach bardzo ważna jest właściwa ochrona naszego komputera;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o ochronę telefonu, komputera i tabletu to AVG u mnie króluje od wielu lat. Jest to jedyny program do którego mam zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki detox przydałby się dla mojego laptopa. Przydałoby się go oczyścić z niepotrzebnych pików, ale sama zawsze boję się używać tej opcji żeby nie usunąć czegoś co jednam powinno pozostać na swoim miejscu. Podoba mi się też opcją z tą kamerką, słyszałam kilka dziwnych historii, łącznie z podglądanie przez fb, aczkolwiek nie wiem ile w tym prawdy. Z czasem takie programy antywirusowe muszą oferować coraz więcej opcji, technika idzie do przodu i zagrożenia niestety również...

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat używam tego programu do ochrony komputera. Raz na pół roku mąż robi reset komputera

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym i bardzo chętnie z tego skorzystam! Mam na komputerze taki śmietnik, że można zwariować. Czasem dziwię się że on w ogóle działa i że jestem w stanie otworzyć Photoshopa. Właśnie ta frustracja i nerwy mnie do tego przekonują. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz ktorys raz slysze o tym produkcie ;) wydaje soe byc na prawde przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam AVG od dawna i jestem ogromnie zadowolona z niego. Nie jest tak natarczywy jak inne antywirusy i spokojnie działa sobie w tle ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger