wtorek, marca 27, 2018

ROSEGAL | czarna kurteczka i biała koszula.

Hej!
Witajcie :) Jakiś czas temu zamówiłam w sklepie Rosegal bardzo fajną, czarną z jasnymi wstawkami wiosenną kurteczkę. Dobrałam również białą, świetną, asymetryczną koszulę z koronkowymi haftami na plecach. Buty, które zamówiłam nie doszły i chyba już nie dojdą do mnie, a szkoda.



 Powiem Wam, że z obu rzeczy jestem mega zadowolona, kurteczka jest bardzo ładna z jasnymi, kremowymi wstawkami, kaptur jest odpinany, długość rękawów jest odpowiednia. 
Biała bluzka/koszula, jest asymetryczna z przodu krótsza z tyłu przedłużana, co mi osobiście bardzo odpowiada ;)
Na plecach ma śliczne hafty, uszyta jest z bardzo miłego materiału, który nawet dobrze się prasuje. Jestem bardzo na tak. Żałuję tylko, że nie doszły czarne buty, które zamówiłam, ale widzę że są nie dostępne, więc nie wiem czy jeszcze je domówią i doślą.
Wybaczcie ucięte zdjęcia, ale córcia mi je robiła i chyba w słońcu nie widziała, że mi głowę ucina haha ;)
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Klasyczne, uniwersalne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurteczka, ostatnio kupiłam bardzo podobne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną kurtkę tylko granatowa i na wiosnę jest idealna☺ cienka ale daje ciepło i chroni prZed wiatrem ☺ już nie mogę się doczekać, aż będę mogła zdjąć ta zimowa i nosić ta lekka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka swietna! Bardzo podobna mam z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka bardzo mi sie podoba
    Na wiosne jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka świetna na wczesną wiosenną pogodę :) Ja mam pikowaną różową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kurteczka, taka w sam raz na teraz na sezon przejściowy, gdy jeszcze jest troszkę za zimno na ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta kurtka, czaiłam się na nią, aż w końcu nie zamówiłam, ech

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kurtka i świetne spodnie! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka jest super:) Ale moja uwage przyciągneły spodnie i ich wykończenie:)

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem nic dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka wydaje się bardzo fajna na chłodniejsze wiosenne dni. Podoba mi się jej fason i długość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie pokazałaś tych ślicznych haftów na plecach, która posiada bluzka, bo najbardziej byłam tego ciekawa buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka mi się podoba :) Lubię takie fasony, sama chętnie kupuje krótkie kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz Kochana:* kurtka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To połączenie bardzo do Ciebie pasuje, fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze trochę i córka bezie dobrym fotografem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta kurteczka, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, wygodny look;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten set, taki wygodny zestaw na co dzien.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna kurteczka, wyglada na solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię czytać Kochan amoj aże jesteś zadowlona ze swoich rzeczy :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka bardzo fajna idealna na przejściową porę z zimy na wiosne ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna kurtka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger