piątek, marca 09, 2018

ZAFUL | moje zamówienie, stroje kąpielowe i czarne buty.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać rzeczy, jakie ostatnio zamówiłam w sklepie Zaful. Robię już przygotowania do lata, dlatego zamówiłam czarny, z wycięciami jednoczęściowy strój kąpielowy. Drugi fioletowy, dwuczęściowy, zamówiłam dla Nikolki. Dobrałam również czarne botki na szpilce, na zbliżającą się wiosnę będą jak znalazł :)



Czarny strój jaki dla siebie wybrałam podobał mi się ze względu na fajne wycięcia po bokach. Idealnie trafiłam z rozmiarem, dodatkowo w biuście umieszczone są usztywniające miseczki. Ogólnie ze stroju jestem bardzo zadowolona. Drugi strój jaki zamówiłam dla mojej Nikolki jest dwuczęściowy w pięknym, fioletowym kolorze. Jest z niego bardzo zadowolona i już nie może się doczekać lata, kiedy pójdziemy nad rzekę :)
Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam są piękne, czarne z białymi trójkącikami  szpileczki, botki które będą pasowały do wielu stylizacji. Idealnie spiszą się zarówno wiosną, latem jak i wczesną jesienią. Jestem z nich zadowolona, są piękne, złota szpileczka dodaje im elegancji i klasy, super :)
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Stroje bardzo mi się podobają. Zarówno czarny jak i fioletowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. strój dla Nikoli jest przepiękny a buciki fajne, oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowy strój boski.. i te buty... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty odjechana, ale totalnie nie dla mnie ;) Jednak zawsze lubiłam tą różnorodność, dla każdego coś innego ;) Natomiast stroje super, sama planuję zamówić w tym roku nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki fajne, chociaż wolę wyższe. Stroje mi się podobają, ale niestety ja muszę mieć push up. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie mój gust. Ale to Tobie ma się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe te stroje, ale raczej nie skuszę się na żaden

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Oba kostiumy fajne! Buty też bardzo mi się podobają i rzeczywiście pasują do tej sukienki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stroje. Buty też są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne botki i stroje bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny strój jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladne stroje ale buty petarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam to napisać! Fajnie, że już powoli przygotowujesz się na cieplejsze dni :) Ja jeszcze nie robiłam zakupów na wiosnę/lato

      Usuń
  13. Czas rozejrzeć się za jakimiś niebanalnymi strojami kąpielowymi na wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty zwracają na siebie największą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane zamówienie :) A ten czarny strój jest prześwietny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buciki sa naprawde ciekawe! Pepitka chyba nigdy nie wyjdzie z mody 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki są fantastyczne, oryginalne i stylowe, wyglądają niczym spod ręki jakiegoś renomowanego projektanta :) Na pewno będziesz w nich pięknie wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroje bardzo fajne. Nie mogę się już doczekać ciepłych dni i plażowania. Ale buty kompletnie nie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się ten czarny strój z wycięciami, na pewno będziesz w nim wyglądała super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten czarny strój jest świetny:)
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości, najbardziej podobają mi się botki

    OdpowiedzUsuń
  22. O łał ja dopiero robie przygotowania do wiosny :D
    Ten czarny strój ciekawy ma krój, podoba mi się :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są bardzo ciekawe, fajne zamówienie zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fioletowe bikini jest świetne!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Kochana Moja strje kapielowe z Zaful są świetne :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger