poniedziałek, marca 26, 2018

ZAFUL | niebieski płaszczyk i czarny żakiet.

Hej!
Witajcie :) Chciałam skorzystać z wczorajszej pięknej pogody i postanowiliśmy zrobić kilka zdjęć. Mimo słońca, nie było za ciepło stąd moje głupie miny haha ;) Chciałam Wam pokazać moje zamówienie ze sklepu Zaful, które uważam za bardzo udane. Ten niebieski płaszczyk od dłuższego czasu chodził za mną i okazał się bardzo dobrym wyborem, jest świetnie uszyty, jakość bardzo dobra. Drugą rzeczą jest piękny żakiecik/marynarka który fajnie będzie pasował zarówno do spodni, jak i sukienek, czy spódnic.

PŁASZCZ | klik

ŻAKIET | klik
ZAFUL | klik

 Powiem Wam, że zakochałam się w tym płaszczyku, jest rewelacyjny :) Na wiosnę, lato i wczesną jesień będzie super.
Żakiecik jest wersją nie tylko bardzo elegancką, ale dzięki marszczonym rękawom 3/4, będzie świetnie wyglądał w połączeniu z białą koszulą i dżinsami, ja zrobiłam tutaj wersję elegancką, założyłam go do czarno-białej sukienki z krótkim rękawem. Może za dużo tu czerni, ale dowolność w kolorystyce i ubiorze jest tutaj duża, więc można z tym żakietem fajnie się pobawić i pokombinować w stylizacji. Na duży plus zasługuje bardzo fajna jego jakość, na pewno polecam obie rzeczy, warto się na nie skusić :)
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten płaszczyk, ma bardzo przyjemny dla oka kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plaszczyk jest super. Swietnie wyglada cala stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie udane zakupy bardzo cieszą! :) Świetnie wyglądasz w tych ciuszkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk ma wspaniały kolor i perfekcyjną długość, torebka też bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialny jest ten błękitny płaszczyk! Bardzo mi się podoba kolor jak i krój! No i te kieszonki, nie ma co ukrywać, to nie sprawiają że ten płaszcz Tak swoetnie wygląda ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się płaszczyk, żakiecik również - nie mam w swojej szafie takiego kompletu, a chyba powinnam mieć :P muszę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz i żakiet super:) piękne stylizacje, idealne na wiosnę:*

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wiosennie, tez mam te spodnie jeansowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie są fajne, ale nie wiem czemu są mega wąskie w nogawkach, natomiast w pasie można utonąć ;)

      Usuń
  10. wyglądasz fantastycznie;) świetny masz ten niebieski płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ten płaszczyk jest uroczy, wiosenny, pastelowy, uwielbiam niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten płaszczyk! Rzeczywiście idealny na wiosnę :) Cudowny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka fantastyczna, elegancka stylizacja! Ten płaszczyk jest bardzo stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje bardzo ładne, ale ta z płaszczykiem wyjątkowo mocno do mnie przemawia. Uwielbiam taki kolor, widzę że po płaszczyku już w sklepie ani śladu, ale wcale mnie to nie dziwi. Miałam go w zimie na oku, nie zamówiłam, a teraz muszę obejść się "smakiem" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk bardzo mi się podoba, sama szukam podobnego. Ten błękit idealnie pasuje na wiosenne wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi "puszkami", ale gdyby nie to to ten płaszczyk byłby cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię niebieski kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W obu stylizacjach wygladasz super (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się Kochana, ze zakochałaś się w tym płaszczyu bo jest on po prostu boski !! Piękny ma kolorek :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Płaszcz bardzo wpadł mi w oko idealny na wiosnę, która idzie wielkimi krokami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk jest boski. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger