środa, marca 21, 2018

STREET-SPORT.pl buty sportowe.

Hej!
Witajcie :) Kochani, nie wiem jak u Was, ale u mnie totalnie od wczoraj zasypało śniegiem, zima wróciła na całego, ale mam nadzieję, że to tylko ostatnie jej podrygi tej wiosny ;)
Od wtorku zmagam się z chorobą, rozłożyła mnie totalnie, jestem obecnie na antybiotykach i nie miałam siły by tu cokolwiek napisać. Dziś jest już lepiej, zaraz będę nadrabiać zaległości u Was. Ale póki co, zapraszam Was na post. Mimo tego, że zima wróciła ale od dzisiaj oficjalnie mamy już WIOSNĘ :))) Wiosną czas na nowe, sportowe obuwie, znajoma poleciła mi sklep street-sport.pl i była bardzo zadowolona z szybkiej, darmowej przesyłki i dużego asortymentu obuwia, więc skusiłam się i ja :) Pokażę Wam kilka modeli, które mnie osobiście się spodobały.


 Jak wiecie mam hodowlę psów, są to duże psy, które wymagają dużej dawki ruchu, więc codzienne, dalekie spacery są na porządku dziennym, dlatego chcąc nie chcąc stawiam na wygodę i przede wszystkim dobre, wygodne obuwie, w którym będzie mi wygodnie i komfortowo, nic nie będzie uciskać i obcierać. Wiadomo, że najlepsze jest do tego obuwie sportowe i najlepiej dobre, markowe bo tylko takie daje pewność, że będą solidne i dobrze wykonane, nie będę musiała się martwić, że po kilku spacerach buty będą nadawały się tylko i wyłącznie do wyrzutki. W tym sklepie znalazłam spory wybór damskiego, sportowego obuwia znanych marek. Spodobały mi się buty firmy Adidas ADIDAS ZX FLUX J , ze względu na śliczny łososiowo-różowy kolorek, który będzie idealny wiosną i latem. Jeśli jednak ktoś woli kolor czarny, może spodoba się równie fajny model ADIDAS ZX FLUX W. Wiem, że są wśród nas miłośniczki klasyki, na pewno są nią znane i bardzo lubiane Conversy CHUCK TAYLOR ALL STAR , te buciki są tak uniwersalne i wszechstronne pasujące do wielu stylizacji, że nie dziwi fakt iż są tak przez wiele kobiet kochane.

Wiosną i latem stawiam na siateczkę, takie buty są przewiewne, oddychające i noga się zdecydowanie mniej w niej poci.  Bardzo ładne fasony mają buty firmy Skechers, pokazałam Wam tutaj tylko jeden model SKECHERS ARCTIC CHILL , ale warto zerknąć na całą ofertę w sklepie.

Dajcie znać, które  modele wpadły Wam w oko?
Na jakie buty stawiacie wiosną i latem?
Pozdrawiam :) 

21 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez sportowych butów. Ostatnio nawet kupowałam nowe. Wybór padł na Adidasa i buty do biegania - bo mam w planach zacząć przygodę ze sportem i zgubić parę zbędnych kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biale trampeczki to moi ulubiency. Na wiosne sa koniecznoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem całkowicie zakochana w trampkach Conversa. Choć wiele butów mi się podoba i bardzo je lubie to miejsce w sercu jest tylko dla Conversów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z tych modeli, które nam pokazałaś bardzo mi się podoba i nie potrafiłabym wybrać innego. Sportowych bytów w swojej szafie mam najwięcej, ale nie widzę przeciwwskazań, by tę kolekcję powiększać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Przydałby mi się jakieś do biegania i na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko noszę buty sportowe, ale czasami lubię taką odmianę - wybrałaś naprawdę kuszące modele, które wyglądają na solidne i wygodne. Sama nie wiem które bym wybrała, każdy na swój sposób mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie buty sportowe ;) mam kilka swoich ulubionych modeli

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim rzędzie białe i niebieskie boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne modele, cenię sobie wygodne, sportowe obuwie. trampki bardzo wpadły mi w oko. są klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie ostatnio zamówiłam dwa pary adidasów, a tej strony nie znam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wyobrażam swojej szafy bez conversów 4 pary czekają na WIOSNĘ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem osobą, która lubi wygodę, dlatego nowe buty sportowe z pewnością znajdą się mojej szafie tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sportowe obuwie, te różowe adidasy są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty sportowe to u mnie podstawa i tak na prawde to tylko w takich chodze hahah:) Mam Kochana i adidasa i sketchery i conversy i new balance, uwielbiam je . Buziaczki Kochana moja :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sportowe buty to obowiązkowy rodzaj butów w mojej szafie, nie wyobrażam sobie takich nie mieć conajmniej dwóch par. Z przedstawionych tutaj modeli najbardziej podobają mi się te ostatnie niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę zobaczyć w jakim stanie sa moje buty sportowe z zeszłego roku, podejrzewam że trochę je już zajechałam ;d Podoba mi się bardzo pierwsza propozycja, mimo że to nie moja kolorystyka :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście pora pomyśleć o wiosennym obuwiu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie planuję zakup na wiosnę nowych butów sportowych, chodzi mi po głowie marka New Balance, miałam już dwie pary właśnie z tej marki - super wygodne i trwałe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj białymi Conversami bym nie pogardziła. Od kilku sezonów za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Twoich propozycji najbardziej podobają mi się się pierwsze i ostatnie. Lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger