poniedziałek, marca 19, 2018

GLY SKLIN CARE z olejem konopnym i REGITAL suplement diety.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo, ale to bardzo przyjemnym duecikiem jakim jest szampon i maska do włosów GlySkinCare z organicznym olejem konopnym, oraz z tabletkami na włosy i paznokcie firmy Regital. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na post :)
Maska do włosów z organicznym olejem konopnym:
Skoncentrowana formuła maski na bazie organicznego oleju z nasion konopi siewnych, wzbogacona o proteiny sojowe i kukurydziane, zapewnia włosom puszystość, gładkość oraz miękkość. Witamina E dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni cebulki i macierz włosa przed toksycznymi wolnymi rodnikami. Systematyczne stosowanie maski nawilża włosy, nadaje im zdrowy wygląd i przywraca blask.
Sposób użycia:
Rozprowadź dokładnie maskę na umyte, wilgotne włosy. Załóż na głowę czepek i owiń ręcznikiem. Po upływie 15-20 minut spłucz letnią wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia, przed nałożeniem maski zastosuj Szampon z Olejem Konopnym. Unikać kontaktu z oczami. Produkt testowany dermatologicznie.
Pojemność:
300 ml
Szampon z organicznym olejem konopnym:
Łagodna formuła szamponu wzbogacona o organiczny olej z nasion konopi delikatnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Dzięki zawartości protein soi i kukurydzy, szampon nadaje włosom zdrowy wygląd i blask. Witamina E dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni cebulki i strukturę włosa przed toksycznymi wolnymi rodnikami. Przeznaczony dla osób z tendencją do przetłuszczania się włosów.
Sposób użycia:
Nanieś szampon na mokre włosy, a następnie masuj okrężnymi ruchami. Po umyciu włosów spłucz szampon ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia stosuj z Odżywką do włosów z organicznym olejem konopnym. Unikać kontaktu z oczami. Produkt testowany dermatologicznie.
Pojemność:
250 ml
Regital Suplement diety 60 tabletek:
Regital to suplement diety, którego składniki pomagają zachować zdrową skórę (dzięki zawartości witamin: C, B , A, biotyny oraz mikroelementów: 2 jodu i cynku), włosy (dzięki zawartości skrzypu polnego, cynku, selenu oraz biotyny) i paznokcie (dzięki zawartości:
cynku i selenu).
Sposób użycia:
Dorośli 2 tabletki dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Produkt nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Suplementy diety nie zastępują zrównoważonej diety i zdrowego trybu życia. Nie stosować po upływie daty minimalnej trwałości.
Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników produktu. Kobiety w ciąży oraz matki karmiące przed zastosowaniem preparatu powinny
skonsultować się z lekarzem.
Moją opinię zacznę od duetu, szampon plus maska. Szampon znajduje się w brązowej, spłaszczonej, plastikowej butelce. W korku mamy zamknięcie typu press, co przez szybkie naciśnięcie pozwala bez problemu wydobywać odpowiednią dla nas ilość szamponu. Kolor jest mleczny, mętny, dosyć gęsty. Nawet niewielka ilość pozwala na dokładne umycie skóry głowy i włosów. Po myciu stosowałam przeważnie do kompletu maskę, często pozostawała na włosach kilka minut i dopiero ją spłukiwałam. Troszkę obawiałam się, że maska spowoduje przyklap, którego nie lubię, ale jakże miło mnie zaskoczyło, że nic takiego się nie działo, włosy za każdym razem po myciu były fajnie uniesione u nasady, puszyste, mięciutkie i dobrze się układały. Jestem z obu kosmetyków bardzo zadowolona, jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką, ale bardzo udane. Zapach obu produktów jest specyficzny, nie łatwy do określenia, być może tak pachnie olej konopny. Jednak nie jest jakiś nieprzyjemny, i nie o zapach tutaj chodzi a o działanie, z którego jestem bardzo zadowolona. Moje włosy są w dobrej kondycji.
Przyznam się Wam do tego, że postanowiłam znów wrócić do blondu, tym razem ściągam hennę u fryzjerki, jestem po pierwszym odbarwianiu, na razie wyszedł taki koniakowy kolorek i musiałam znów sporo ściąć ale tylko dlatego, ze końce chwyciły na zielono. Ale zauważyłam jedną zależność, że to co chwyciło na zielono, to moim zdaniem efekt henny Khadi którą farbowałam ponad rok temu. Natomiast to co farbowałam henną Lass nic takiego nie zaszło, reszta włosa ładnie się odbarwia. Myślę, że henna Khadi ma coś takiego w składzie co wchodząc w reakcję z rozjaśniaczem, barwi na zielono. 
Dlatego teraz mocno dbam o włosy, bo trochę ucierpią przy tym rozjaśnianiu. Ale mam zamiar jak już je rozjaśnię, farbować henną jasny blond Sattva, którą już mam w domu.
Efekty na pewno Wam pokażę. 
Tabletki, suplement diety Regital mają bogaty skład witamin i minerałów, co na pewno  bardzo dobrze wpłynie i wzmocni naszą skórę, włosy i dodatkowo paznokcie. Wiele osób zmaga się z nadmiernym wypadaniem włosów, czy łamaniem paznokci, może to być spowodowane wiosennym, jesiennym przesileniem lub złą dietą , bardzo ubogą w warzywa i owoce, dlatego warto w takim wypadku zasilać się takimi właśnie suplementami. Mamy tutaj 60 tabletek, które są dosyć duże, jeśli Wam to nie przeszkadza to je polecam. Producent zaleca po dwie dziennie, ja stosowałam po jednej, więc starczy mi na dwa miesiące stosowania, przy braniu dwóch starczy na miesiąc kuracji.
Miałyście któryś z powyższych produktów?
Znacie kosmetyki GlySkinCare?
Co sądzicie o suplementach, stosujecie?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Suplementów nie stosuję, zaś moje włosy są wybredne jeśli chodzi o oleje i proteiny. Musiałabym przeczytać skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować tą linię a szczególnie maskę. po suplementy sięgam regularnie bo na mnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski do włosów uwielbiam, tylko one zapewniają mi miękkość i sypkość, którą chcę mieć na głowie ;) Chętnie wypróbuję jakieś nowe;) Już jakiś produkt tej firmy mam na liście zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon i maska wyglądają ciekawie:) muszę koniecznie wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą maką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tę markę, maska mogłaby się i u mnie spisać

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z powyższych produktów, tabletki bardzo by mi się teraz przydały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie znam tej marki, ale planuję się niedługo z nią zapoznać :)Mam kilka produktów do srawdzenia, jeśli chodzi o włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham testować nowości do włosów więc z wielką chęcią sięgnęłabym po tę maskę. Suplement ma fajne składniki, ale niestety nie umiem łykać takich dużych tabsów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktow. U mnie po hennie khadi? Wlosy zrobily sie sianowate i mega sie plataly. Jak na razie swoich nie farbuje, chociaz konce chcialabym nieco jasniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów . Dla mnie to nowości ale jestem ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zestaw bez szamponu i jestem zadowolona z maski,a suplementu działania nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam produktow tej marki ale maske chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja suplementów nie stosuje, staram się to nadrobić dobrą dietą. Kiedyś łykałam i niewiele to dawało. Za to chętnie bym przetestowała tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ciekawe produkty tu pokazujesz;) Z chęcią przetestuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie stosuję ten suplement diety. Fakt - tabletki są dość duże, ale idzie się przyzwyczaić. Jestem bardzo ciekawa czy dadzą jakieś efekty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten suplement mnie zaciekawił. Duże tabletki mi nie przeszkadzają. Często mam problemy z gardłem, a antybiotyki na gardło są ogromne, więc przyzwyczaiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz skusiłam się na wersje z rokitnikiem :) Suplentów od lat unikam. Dobrze, że wracasz do blondu, bo to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie stosowałam tych kosmetyków.
    Maska z olejem kokosowym wygląda bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  20. Tą maską mnie zainteresowałaś, muszę koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z tych produktów, wiele ostatnio pojawia się na blogach informacji o tych tabletkach

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy duecik do włosów. Akurat tej linii nie znam, ale teraz używam właśnie też kosmetyków GlysSkinCare tylko że z opuncją figową :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger