czwartek, marca 22, 2018

PRIVIST - stać cię na piękno!

Hej!
Witajcie :) Oficjalnie mamy już wiosnę, czas najwyższy zadbać o siebie po ciężkiej i długiej zimie. Która z nas nie chce, nie szuka zmian by coś ze sobą zrobić, by lepiej wyglądać, by bardziej sobie i innym się podobać?
Wiele z nas robi wiosenne postanowienia, chcemy się wybrać do manicurzystki, do fryzjerki zmienić całkowicie fryzurę lub kolor włosów. A może mamy w planach skorzystanie z usług osobistej stylistki? Ja znalazłam takie miejsce w sieci, gdzie mam wszystko w jednym miejscu. Privist.com pomoże nam szybko i bez jakichkolwiek problemów znaleźć i umówić się na dogodny dla nas termin i skorzystać z usług, które najbardziej nas interesują.
 
Privist.com jest nowym portalem łączącym klientów z niezależnymi profesjonalistami z branży Beauty & Wellness, świadczących usługi u siebie w domu lub u klienta. Sami wybieramy taką opcję, która jest dla nas najlepsza i najwygodniejsza. Jest grono osób, które uwielbiają wizyty w gabinetach, a część woli nie tracić swojego cennego czasu i wolą gdy osoba wykonująca daną usługę zawita w nasze progi. Oczywiście wiadomo, że na nie wszystkie usługi możemy pozwolić sobie w domu i ze względów higieny i bezpieczeństwa najlepiej zrobić to w gabinecie. Portal jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze, mamy wyszczególnione branże np fryzjerstwo, makijaż permanentny, trener osobisty, stylistka osobista, depilacja, masaż itd. wybór jest na prawdę duży. Z lewej strony, kiedy już wybierzemy interesujący nas dział, ukazuje się nam możliwość wyboru dogodnego terminu i godziny, ale możemy dopasować sobie również cenę, jaką chciałybyśmy przeznaczyć za daną usługę.

Moim zdaniem jest to świetna sprawa, nie musimy wychodzić z domu, na spokojnie możemy dopasować do swoich indywidualnych preferencji czasowych termin wizyty, wtedy kiedy najbardziej nam ona pasuje. 
Wiadomo, że czasem są sytuacje gdy nie możemy z różnych powodów iść np do manicurzystki, dlatego możemy zamówić wykonanie hybrydy, czy żelu przez stylistkę w domu. Bądź makijażu ślubnego, wieczorowego czy innego na szczególną okazję przez wizażystkę. Wszystkie te opcje znajdziecie w jednym miejscu na Privist.com

 Jeśli mieszkacie w większych miastach, myślę że taka forma umawiania się na wizyty jest nie tylko wygodna, ale i praktyczna. Zapraszam do rejestracji - TUTAJ.
Korzystacie z takich portali, zamawiacie w ten sposób wizyty domowe, lub w gabinecie?
Co sądzicie na ten temat? 
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Daję 3x TAK temu pomysłowi! W końcu ktoś wychodzi naprzeciw zabieganym i wiecznie zarobionym kobietom (kobietom-matkom) i pozwala w zaciszu domowym, na spokojnie dobrać sobie odpowiednią usługę i określić koszty :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tym rozwiązaniu -- ostatnio o nim bardzo głośno. Z chęcią skorzystam w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie portale i chętnie na nie zaglądam, jest to duża oszczędność czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna opcja! Kompletnie o tym do tej pory nie słyszałam :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. nie korzystałam jeszcze z tego serwisu ale regularnie pozwalam sobie na kosmetyczne przyjemności/ zabiegi, dziś np. jadę na korektę ust- dopigmentowania :) a jutro do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pomysł, chętnie przyjrzę się mu z bliska ;) Co prawda mieszkam w mniejszej miejscowości, jednak studiuję w Poznaniu więc chętnie dowiem się więcej o tej formie :) Teraz co raz więcej takich mobilnych działalności, które szczerze polecam, sama wiem jaka to wygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę jest to ogromna wygoda w tych czasach, wszystko zrobione w domu,

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią w domu skorzystałabym z usług kosmetyczki. ;). Moje koleżanki korzystają i są mega zachwycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym w takim wypadku mieszkać w większym mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł;) Wszystko w jednym miejscu i to bez wychodzenia z domu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie można się umówić bez wiszenia na telefonie czy specjalnych wizyt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysl! Wszystko w jednym miejscu ;) ostatnio szukalam dobrego salonu spa i juz wiem gdzie szukac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, ja sama ostatnio mam bardzo mało czasu. Ten portal został stworzony idealnie dla mnie :) Jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jeszcze nigdy się nie zdarzyło zamawiać tego typu usług do domu :) Ale z pewnością jest to wygodna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że wcześniej o tym nie słyszałam, a jest to świetne rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł. Muszę przyznać że ostatnio miałam niemały problem ze znalezieniem makijazystki która przyjedzie mnie umalować do domu na ślub :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam już o tej stronie i według mnie to rewelacyjna sprawa. Na pewno nie raz skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miejsce bardzo fajne, w jednym miejscu taka ilość specjalistów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze przyznać że to bardzo fajne rozwiązanie. Lubię ułatwiać sobie życie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger